Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно акумулатор - отворите на клетките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно акумулатор - отворите на клетките

    Здравейте. Имам следния акумулатор:Някой може ли да ми каже как се отваря капакът над отворите на клетките? Пробвах с ръчкане отстрани, вижда се на снимката, но така и не успях да го повдигна.

    #2
    Ами ако е суx няма как да го отвориш.Има ли око?
    FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

    Коментар


      #3
      Не, няма око.Ето и снимка отгоре:

      Коментар


        #4
        Капака на този акумулатор е залепен и изисква малко повече усилия за отваряне.Това се прави с цел постигане на минимално изпарение на водата от електролита ,но това не означава ,че не се налага доливане.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Хах и аз имам абсолютно същия акумулатор.Края на лятото му купих водица да му налея, да го подготвя уж за зимата.След доста мъка с една отверка само му размазах пластмасата от края и не можах да го отворя. Естествено, че имаше още да се напъва, ама викам щом се опъва нека си седи с течността колкото си е вътре, щом е толкова отворен Та все още си мъкна дестилираната вода от лятото в багажника.Ще чакам да отлежи и накрая ще я изпия
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Е зависи за какви цели е водата.
            Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

            Коментар


              #7
              BO, май на този етап и аз ще се откажа да го ръчкам повече. На снимката се вижда къде съм напъвал, и аз усетих, че лесно няма да стане. Tornado, ако е залепен целият капак здраво ще трябва да напъвам, даже ще го обезформя отгоре.

              Коментар


                #8
                Е в такъв случай има ли нужда от доливане?В смисъл като е затворен водата няма къде да избяга.А на обикновенния му доливам на няма и 3 месеца водичка.

                Коментар


                  #9
                  Добре де, това отстрани не е ли винтче?

                  Коментар


                    #10
                    SHB написа:
                    Е в такъв случай има ли нужда от доливане?В смисъл като е затворен водата няма къде да избяга.А на обикновенния му доливам на няма и 3 месеца водичка.
                    Колега грешиш водата може да излезе отстрани има дупки те са направени ако кипи.А за отварянето значи колега ще ти го обясня много просто аз преди два месеца отварях един Бош силвър и стана сравнително лесно знячи има дра начина слягаш го до някоя стана хубаво го подпираш и с една голяма я слагаш там където се просайдиняват капака и тялото на акумулатора слагаш и почваш да чукаш вурхо отверката и така го въртиш от всички страни и ще го отвориш или има друг начин да го пробиеш с бургия там където са дупките и така да видиш да ли трябва дасе долива макарче втория начен нее препорачителен защото ще нарушиш цялоста на акоумулатора но в краен случай и това върши работа.Успех и отварянето и весели празници.
                    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                    Коментар


                      #11
                      6ma7ka7a, значи, все пак, с малко повече усилия, може да се отвори казваш. Засега мисля да не го пипам, но, ако усетя, че се наложи, ще карам по твоя метод.Иначе, това отстрани са просто отвори, в които няма винт.

                      Коментар


                        #12
                        Добре де... ако не е направен да се отравя лесно, защо мислите че трябва да се долива с вода? :D
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Vladim, и ти имаш право, като се замисля. Но, все пак, през малката дупчица, която има над клетките, може да се е изпарила част от течността.Много странна работа, слизам преди малко да запаля колата, при което при опита за запалване таблото направо изгасна - точно като се сетих са питам за акумулатора и той взе, че ме предаде. Сложих го да се зарежда. Странна работа, колата стои в гараж, не е много студено, кара се доста често, може и акумулаторът да е одъртял вече.

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            Добре де... ако не е направен да се отравя лесно, защо мислите че трябва да се долива с вода? :D
                            Абсолютно така си е.Не се долива през целия му живот който е малко повече от този на Монбат.Ако Монбат работят безотказно 2 години то Варта ще работи около 5-6 години без проблеми.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Fiater написа:
                              Vladim, и ти имаш право, като се замисля. Но, все пак, през малката дупчица, която има над клетките, може да се е изпарила част от течността.Много странна работа, слизам преди малко да запаля колата, при което при опита за запалване таблото направо изгасна - точно като се сетих са питам за акумулатора и той взе, че ме предаде. Сложих го да се зарежда. Странна работа, колата стои в гараж, не е много студено, кара се доста често, може и акумулаторът да е одъртял вече.
                              Все пак си премери зареждането от алтернатора! Тези акумулатори трябва да карат 4-6 години, както спомена Tornado.
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X