Няколко пъти в рамките на 2 седмици вече ми се слува това и изчезва от самосебе си Карам си преди малко и изведнъж ми светна лампата на еърбега. След още 100тина метра радиото започна да прекъсва, осветлението на таблото и копчалъците намаля, фаровете почти изгаснаха. Изгасих колата и когато пробвах да запаля неуспя, все едно е паднал акумулатора(а той е свален от друг автомобил и е почти нов). Тюхках се, вайках се и след 5-10 мин пробвах пак и колата запали все едно нищо не се е случвало. Покарах малко и проблема се повтори като този път двигателя изгасна сам. Когато се опитах да запаля запали без проблем, но след минутка 2 всичко се повтори. Изведнъж от самосебе си се оправи и карах до вкъщи още 50тина км. Моля някой ако има идея да пище, че немога да тръгна на по-дълъг път с тази кола. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с токовете
Collapse
X
-
Наистина клемите неса от най-хубавите, но са стегнати много добре според мен. Ще видя тия почивни дни да си поиграя с тях, че от работа не остава време да си погледна колата. И аз мисля, че някъде има калпава връзка щото неможе ту да го има проблема ту да го няма. Ако е стартер няма да имам проблем по време на движение, ако пък са четки по генератора те или правят контакт или не. Средно няма .Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
zihe написа:Наистина клемите неса от най-хубавите, но са стегнати много добре според мен. Ще видя тия почивни дни да си поиграя с тях, че от работа не остава време да си погледна колата. И аз мисля, че някъде има калпава връзка щото неможе ту да го има проблема ту да го няма. Ако е стартер няма да имам проблем по време на движение, ако пък са четки по генератора те или правят контакт или не. Средно няма .Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Хайде да почнем отново. Миналата седмица в дъжда проблема отново ми се появи при положение, че бях изчистил масите до които имах достъп и близо 3 месеца несъм имал проблеми. Само, че този път ми светна лампата за генератора. Закарах я на сервиз защото наистина не зареждаше (показваше малко под 12В при запален автомобил) и там са ми сменили реле-регулатора и 2 лагера на алтернатора. Майстора каза, че всичко друго било в перфектно състояние. Беше почистил и калайдисал масите към алтернатора и от акумулатора към купето. Обаче снощи след около 100тина км каране всичко започна отново. Едвам съм се прибрал през ноща без фарове. И нещеш ли на около 100тина метра от вкъщи всичко си светна все едно нищо не е било. Колеги, Моля полагайте, че немога да тръгна на по дълго пътуване с колата, а сезона вече идва .Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
Така ситуацията е следната. На генратора когато се мери напрежението е перфектно - малко над 14В. Но когато се мери на акумулатор показва малко над 12В, т.е 2В се губят някъде по трасето и то по +совия кабел. Кажете къде прави връзки този кабел да го прегледам него.Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
zihe написа:Така ситуацията е следната. На генратора когато се мери напрежението е перфектно - малко над 14В. Но когато се мери на акумулатор показва малко над 12В, т.е 2В се губят някъде по трасето и то по +совия кабел. Кажете къде прави връзки този кабел да го прегледам него.
Коментар
-
van_dal написа:Нормално е да показва 12-до 13 волта в угасено състояние, нищо не ти се губи.Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар