Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с токовете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с токовете

    Няколко пъти в рамките на 2 седмици вече ми се слува това и изчезва от самосебе си Карам си преди малко и изведнъж ми светна лампата на еърбега. След още 100тина метра радиото започна да прекъсва, осветлението на таблото и копчалъците намаля, фаровете почти изгаснаха. Изгасих колата и когато пробвах да запаля неуспя, все едно е паднал акумулатора(а той е свален от друг автомобил и е почти нов). Тюхках се, вайках се и след 5-10 мин пробвах пак и колата запали все едно нищо не се е случвало. Покарах малко и проблема се повтори като този път двигателя изгасна сам. Когато се опитах да запаля запали без проблем, но след минутка 2 всичко се повтори. Изведнъж от самосебе си се оправи и карах до вкъщи още 50тина км. Моля някой ако има идея да пище, че немога да тръгна на по-дълъг път с тази кола. Благодаря предварително.
    Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
    Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

    #2
    Прегледай си всички маси, към купето, двигателя, акумулатора и т.н.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      клемите на акумолатора са ти разхлабени или са износени и не могат да стегнат .

      Коментар


        #4
        Наистина клемите неса от най-хубавите, но са стегнати много добре според мен. Ще видя тия почивни дни да си поиграя с тях, че от работа не остава време да си погледна колата. И аз мисля, че някъде има калпава връзка щото неможе ту да го има проблема ту да го няма. Ако е стартер няма да имам проблем по време на движение, ако пък са четки по генератора те или правят контакт или не. Средно няма .
        Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
        Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

        Коментар


          #5
          zihe написа:
          Наистина клемите неса от най-хубавите, но са стегнати много добре според мен. Ще видя тия почивни дни да си поиграя с тях, че от работа не остава време да си погледна колата. И аз мисля, че някъде има калпава връзка щото неможе ту да го има проблема ту да го няма. Ако е стартер няма да имам проблем по време на движение, ако пък са четки по генератора те или правят контакт или не. Средно няма .
          Колега преди на пунтото ни правеше такива шашми с токовете след като сменихме клемите на акумулатора и колата се оправи.Между другото това ми е мнение 900.
          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

          Коментар


            #6
            Дано да е от тях. Аз имам нов комплект клеми ма така си ги возя само с мен . Тези дни ще имам повечко време за колата и ще си я прегледам милата.
            Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
            Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

            Коментар


              #7
              Минусовия кабел от акомулатора по средата има обувка да се свърже с купето- свали и зачисти със шкурка всички връзки да не са окислени , затегни и тогава пак пробвай- масата трябва да е изрядна при фиатите!
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                Вероятно проблем с алтернатора
                Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                Коментар


                  #9
                  Колеги несъм пипал нищо по автомобила и днес си минах 60км без проблем. Утре ще си поиграя с всички маси да видим дали ще стане нещо.
                  Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
                  Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

                  Коментар


                    #10
                    Хайде да почнем отново. Миналата седмица в дъжда проблема отново ми се появи при положение, че бях изчистил масите до които имах достъп и близо 3 месеца несъм имал проблеми. Само, че този път ми светна лампата за генератора. Закарах я на сервиз защото наистина не зареждаше (показваше малко под 12В при запален автомобил) и там са ми сменили реле-регулатора и 2 лагера на алтернатора. Майстора каза, че всичко друго било в перфектно състояние. Беше почистил и калайдисал масите към алтернатора и от акумулатора към купето. Обаче снощи след около 100тина км каране всичко започна отново. Едвам съм се прибрал през ноща без фарове. И нещеш ли на около 100тина метра от вкъщи всичко си светна все едно нищо не е било. Колеги, Моля полагайте, че немога да тръгна на по дълго пътуване с колата, а сезона вече идва .
                    Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
                    Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

                    Коментар


                      #11
                      Така ситуацията е следната. На генратора когато се мери напрежението е перфектно - малко над 14В. Но когато се мери на акумулатор показва малко над 12В, т.е 2В се губят някъде по трасето и то по +совия кабел. Кажете къде прави връзки този кабел да го прегледам него.
                      Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
                      Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

                      Коментар


                        #12
                        Нормално е да показва 12-до 13 волта в угасено състояние, нищо не ти се губи.
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #13
                          zihe написа:
                          Така ситуацията е следната. На генратора когато се мери напрежението е перфектно - малко над 14В. Но когато се мери на акумулатор показва малко над 12В, т.е 2В се губят някъде по трасето и то по +совия кабел. Кажете къде прави връзки този кабел да го прегледам него.
                          Връзката е от плюса на акумулатора до стартера и от там до генератора. Имахме подобен случай на Пунто, проблема беше в керноването на кабелните обувки и то от двете страни на кабела. Най-сигурно подмени обувките с нови и освен притискане ги запои.

                          Коментар


                            #14
                            Ток

                            гледай всичко по токовета да е наред да не светне и КОДА че тогава наистина няма да запарлипровери контактенключ -клеимореда отдзад
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              van_dal написа:
                              Нормално е да показва 12-до 13 волта в угасено състояние, нищо не ти се губи.
                              Всичките тези замервания съм ги правил при запален мотор. Иначе ми е ясно, че при запален и при изгасен ще има разлика това е нормално нали все пак идеята на алтернатора е да зарежда акумулатора. Оставих я пак при майстора и утре ще прегледа + совия кабел къде минава и къде се губи връзката. Ако не открие нищо съм му казал да го дублира с нов за 100%това връзка.
                              Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
                              Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

                              Коментар

                              Working...
                              X