Колеги от вчера съм шах-мат!!!Парното не ми работи отново... Обаче този път проблема не е във врътката за степени а някаде другаде незнайно къде! Преди няколко дни разглобявах цялото табо за да сваля врътката на парното и се оправи но май проблема не е бил в нея..повдигнах пластинките малко(те не бяха изобщо нагоряли или нещо такова) но вчера докато парното работеше и оп по едно време парно....нанайци! Свалих отново таблото (хубаво че не го бях сглобил напълно) изкарах буксата мърдах,шавах,премерих ключа-работи,платката там с терморелето и резисторите е наред,перката работи при подадено напрежение директно от акумулатора(също лампичките които са в снопа с проводници от ключето: светят)..... Незнам вече къде може да е проблема и дали няма някое реле,през което да минава тока за ключето?А между другото и запалката не работи ... Може би "Оги" ще помогне Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 или някой който знае "пътя на тока" за въпросното ключе на парното. Колата е Браво 1.8GT 1997г. Ако трябва и снимки ще правя да видите какво е положението с релета под жабката, щот си изпочупих ръцете със сваляния на табла и капаци,а най вече щот ми писна да трия с парчето прозореца и да умирам от студ!!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 Yellow_Flash_Colorz_PDT_50 Yellow_Flash_Colorz_PDT_41
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за реле....Оправен!!!
Collapse
X
-
парно
колегата сигурно има предвид че не работи вентилатора.на пунтото го имам същия проблем, и аз се чудя какво става, единствено не съм проверил клуча за степените за окисляване или нагар, но дълбоко ме съмнява. та проблема при мен е следния: пускаш вентилатора-работят всички степени, но за кратко, след известно време вентилатора спира и не работи никоя степен /вкл. и 4та/, и така цял ден, на следващия ден всички степени работят пак за около час. това което направих е че проверих вентилатора-работи, няма боклуци в него, резисторите с термо ключа са ок, даже му направих байпас с проводник за проба, данеби нещо да е откачил и да изключва когото не трябва, по отношение на тока и + и маса са ок...та колеги давайте съвети...на колегата се извинявам че му ползвам темата, но пък може заедно да намерим решениепоздравиалфа 156 2,4 jtd 98г.
пунто 1,9 jtd 00г.
Коментар
-
Re: парно
stoian1976 написа:колегата сигурно има предвид че не работи вентилатора.на пунтото го имам същия проблем, и аз се чудя какво става, единствено не съм проверил клуча за степените за окисляване или нагар, но дълбоко ме съмнява. та проблема при мен е следния: пускаш вентилатора-работят всички степени, но за кратко, след известно време вентилатора спира и не работи никоя степен /вкл. и 4та/, и така цял ден, на следващия ден всички степени работят пак за около час. това което направих е че проверих вентилатора-работи, няма боклуци в него, резисторите с термо ключа са ок, даже му направих байпас с проводник за проба, данеби нещо да е откачил и да изключва когото не трябва, по отношение на тока и + и маса са ок...та колеги давайте съвети...на колегата се извинявам че му ползвам темата, но пък може заедно да намерим решениепоздравиFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
парно
поздрави на всички, и весели празницибушоните проверих най-първо, после и тока, идва и маса и +, а при мен и запалката работи.проблема е много странен половин ден има вентилатор, половин -няма/когато работи-работят всички степени/ не ми е останоло време да проверя ключа за степените, ако не е и той остава хлабава маса....и с това се изчерпвам напълно...като имам резултати - ще пиша, а междувременно, колегите да дават понякоя сламка, съвети и т.н.алфа 156 2,4 jtd 98г.
пунто 1,9 jtd 00г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар