Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скенер за диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скенер за диагностика

    Здравейте колеги,имам няколко въпроса към вас!Попаднах на един уред/скенер за диагностика по стандартите OBDII и EOBD с помоща на колегата "ilkor",който ми каза за него!Въпросът ми е дали някой се е здобил с такъв уред,и ако може нека напише дали става за Италиянските коли до 99година!До колкото разбрах,с уреда може да се прочита ECU-то и да се трият натрупаните грешки!Въпросния скенер можете да видете : ТУК Ако има колеги с такъв уред нека напишат с две думи какво точно представлява!Поздрави!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    #2
    Принципно OBD2 за бензинови коли е от 2001г нагоре.За дизели май от 99г, но така и не намерих инфо.Това, че колата има такъв конектор не означава, че поддържа съответния протокол.За пример Ауди А3 (8L) има такъв конектор, но ползва K-L Line или KKL Line не помня точно.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Принципно OBD2 за бензинови коли е от 2001г нагоре.За дизели май от 99г, но така и не намерих инфо.Това, че колата има такъв конектор не означава, че поддържа съответния протокол.За пример Ауди А3 (8L) има такъв конектор, но ползва K-L Line или KKL Line не помня точно.
      Да прав си,просто да разберем дали ще ни върши някъква работа,по простата причина,че е ефтино!Примерно дали ще прочете моето браво,гледам че и ти си с такова!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #4
        По-скоро не колега, аз имам такъв кабел с ЕЛМ327И на моя Бравок нищо ама нищо не хваща.Същото и положението с Браво 2001г., който вече си има изведен под волана OBD2 конектор.Ааа ето:
        Any Canbus, Eobd and OBD II cars but Not including VW, Audi and Mercedes.
        Без VAG групата, защото те са KL & KKL.Твоя Бравок и той трябва да е само с К линия.--------Варианта е К Line кабел с USB интерфейс и Unidiag KWP2000 софтуера.Но пък ти трябва лаптоп.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          нови коли

          вие много нови коли искате да карате това е за коли след 2000 края а и само триене на грешки не става в много малко случай се оправя като се изтрият грешките но за по новите става
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Този уред чете и трие само кодовете за грешки записани в паметта.В Упътването на U480 пише че поддържа KWP2000 протокол което според мен е гаранция че ще работи и на Фиат.К/Л е само физическия интерфейс - при повечето коли е еднакъв.Но най сигурно е ако някой го е тествал ...

            Коментар


              #7
              ilkor написа:
              Този уред чете и трие само кодовете за грешки записани в паметта.В Упътването на U480 пише че поддържа KWP2000 протокол което според мен е гаранция че ще работи и на Фиат.К/Л е само физическия интерфейс - при повечето коли е еднакъв.Но най сигурно е ако някой го е тествал ...
              А дали има колеги от форума който са го тествали???
              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

              Коментар


                #8
                Колега аз имам ето този скенер http://www.memoscan.cn/en/showproducts.asp?Cid=9 имамго от около година и половона и съм доволен от него но има и още един който е по добър. Защото чете и по КАН. http://www.memoscan.cn/en/showproducts.asp?Cid=10 И двата скенера имат опция да се абдейтват през нета с най новата версия и най важното е че работи и се обновява БЕЗПЛАТНО. Другото важно е че и двата имат живи данни от датчиците и имат вградени фирмените кодове на повечето марки. Пробвано е лично от мен. Ако се интересуваш се обади ще ти кажа от каде да си гопоръчаш и на колко. :D До колкото виждам и този е на същата фирма. http://www.memoscan.cn/en/showproducts.asp?Cid=2 А и този е по малкия модел на моя.

                Коментар


                  #9
                  С този уред няма да прочетеш твоето браво.Повярвай ми аз с това се занимавам.Това браво сте го прочетеш с виза унискан.

                  Коментар


                    #10
                    vanelino11 написа:
                    С този уред няма да прочетеш твоето браво.Повярвай ми аз с това се занимавам.Това браво сте го прочетеш с виза унискан.
                    Добре де колега съгласен съм с теб,ама поне обясни на мен и на всички колеги в форума,който следят темата,защо не става!То всеки като каже,че нестава........!Всеки се прави на майстор пък какво излиза.......!Обясни ни поне!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #11
                      vanelino11 написа:
                      С този уред няма да прочетеш твоето браво.Повярвай ми аз с това се занимавам.Това браво сте го прочетеш с виза унискан.
                      Колега не ме разбирай погрешно,ама ти хвърлих едно око на темата,която си пуснал в раздел"Автоелектроника",еми извинявай ама ти САМ не си вярваш дали може да се прочете Марея 1.9ТД 100,та чак си обеден,че с този скенер няма да мога прочета Браво JTD двигатели!Искам да те попитам,ти ползвал ли си този уред?????????????????????Неможеш да ме обедиш,че нестава при положение,че не си пробвал въобще дали става!Не се заяждам,ама поне не пиши глупости!То верно и аз не разбирам много ама за тва е този форум и тези теми,които пускаме,та да си помагаме!Ако искаш,прочети ми пак темата от първия пост,и тогава пиши!
                      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                      Коментар


                        #12
                        Ще обясня основната причина: ръководството на Фиат е сметнало за добре, ако правилата, по които става комуникация с колите останат в тайна, а право на това имат само оторизирани сервизи. Причините за това не знам, а техническите причини защо не става не са толкова важни. Софтуер за фиат няма освен Унидиага, който е ограничен откъм функции, а за фиати преди 96 си е направо пълна скръб. ПРи алфите е малко по-добре - имат си алфадиаг, но и той е долу-горе на любителско ниво. Защо с Визата става , предполагам защото тя си е сериозна диагностична програма, струваща доста пари, но е просто кракната и пусната в нета. Нека ме поправи някой, който е в течение. ЕОБД пък е въведен от европейския съюз с цел някаква стандартизация, и затова щат не щат всички го поддържат някоя година насам.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #13
                          Очаквам други мнения по темата колеги!
                          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                          Коментар


                            #14
                            Re: Скенер за диагностика

                            J T D написа:
                            Здравейте колеги,имам няколко въпроса към вас!Попаднах на един уред/скенер за диагностика по стандартите OBDII и EOBD с помоща на колегата "ilkor",който ми каза за него!Въпросът ми е дали някой се е здобил с такъв уред,и ако може нека напише дали става за Италиянските коли до 99година!До колкото разбрах,с уреда може да се прочита ECU-то и да се трият натрупаните грешки!Въпросния скенер можете да видете : ТУК Ако има колеги с такъв уред нека напишат с две думи какво точно представлява!Поздрави!
                            Колега,купил съм аналогичен уред за диагностика от Германия на фирмата Launch-известен като CREADER-IV for OBDII&EOBD.Има всички протоколи за комуникация включително и KAN.Тествал съм го на много модели коли за различни години.С Фиат моделите работи само ако са с ОБД2 независимо от тест-куплунга.Т.е. за бензинови коли след 2001 год.и за дизели след 2003 год.За моделите преди 2000 год е изключено да се включиш.Въобще сканирането на грешки на Фиат груп,Рено,Пежо/Ситроен е много трудно по принцип.Преди 2000 год може да се чете само на немските коли и то не на всички модели,но след 1997 год. на доста.Явно те най-бързо се ориентираха към изискванията на американския пазар,тий като износа им в голяма степен е ориентиран на там.Иначе уреда работи много-добре.Изписва грешки под номер и текстово/включително и Р1,Р2,U/,цитира данни в реално време,изтрива грешки,изписва VIN-на колата,изписва километри/ако са дадени в софтуера на контролера/ и др.подробности.Но подчертавам само ако диагностичната памет на контролера е по OBDII.Какво не може да прави:да задейства изпълнителни звена от периферията на контролера и да променя настроечни данни от същата.

                            Коментар

                            Working...
                            X