Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схеми на интерфейси за връзка с ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И аз си мислех за тази схема ,но се оказа че компа ми е с един компорт и ще го отварям да видя ,някъде пишеше че на дъното имало място и можел да се изведе с кабел. А номерата на крачетата на интегралите как са ,че имам един справочник но май е доста стар и не ги намерих
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      янко написа:
      И аз си мислех за тази схема ,но се оказа че компа ми е с един компорт и ще го отварям да видя ,някъде пишеше че на дъното имало място и можел да се изведе с кабел. А номерата на крачетата на интегралите как са ,че имам един справочник но май е доста стар и не ги намерих
      Ето ти снимка с разположението на крачетата. Можеш да се ориентираш за 1-ви крак по точката на чипа или ако няма точка гледаш надписа и най-лявото краче ти е 1-во. При MAX232 е същата работа. За компютъра - намери си от някъде една стара бракма с два порта и ще си решиш проблема.
      Прикачени файлове
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        кола

        кви са Тея протели взимаш както казва колегата ескпериментална платка с дупки дори и най малката от 1 левче правиш схемата от по горе и готововзимаш кабел за КОМ порт режеш на 2 ако е кола БРАВО/А и 2 извода на диагтностика се прави с 1 КОМ и готово става и за Лаптоп или РС ако е с три извода / К -L / Се прави с 2КОМ порта за РС КОМА ИМА 9 ПИНА
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          Колеги днес попаднах на тази схема http://www.bellamacchina.net/temp/AR...nterface_2.jpg дали ще върши работа.

          Коментар


            И така,след като си направих схемата,опита ми да се вържа към ЕКУ-то на колата претърпя неуспех.Сега започва ходенето по мъките,за да видя къде е проблема.Започвам и с въпросите:1.Има ли значение кой СОМ къде се връзва на компа? В смисъл СОМ 1 на схемата към СОМ 1 на компа ли трябва да бъде?2.Има ли начин да тествам схемата по някакъв начин дали е изпълнена правилно или трябва да проследя всички спойки и кабелчета?Просто не знам къде да търся причината.Компютъра или изпълнението на схемата.Става въпрос за схемата с 2 СОМ-а за Виза.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              dudulia написа:
              И така,след като си направих схемата,опита ми да се вържа към ЕКУ-то на колата претърпя неуспех.Сега започва ходенето по мъките,за да видя къде е проблема.Започвам и с въпросите:1.Има ли значение кой СОМ къде се връзва на компа? В смисъл СОМ 1 на схемата към СОМ 1 на компа ли трябва да бъде?2.Има ли начин да тествам схемата по някакъв начин дали е изпълнена правилно или трябва да проследя всички спойки и кабелчета?Просто не знам къде да търся причината.Компютъра или изпълнението на схемата.Става въпрос за схемата с 2 СОМ-а за Виза.
              Портовете се вързват както е отбелязано на схемата. Начина на проверка е един хващаш уреда и прозвъняваш. Също така гледаш да няма някъде късо. Ако всичко е наред захранваш платката и почваш да мериш захранващите напрежения на чиповете, има вероятност да си обърнал или разменил някой елемент. Ако пак всичко е наред виж дали са ти конфигурирани правилно портовете. След това провери дали се вързваш правилно на диагностичния куплунг. Аз действах в тази последователност. Не се притеснявай нали знаеш, че ако нещо тръгне от първия път значи не е наред, е при мен тръгна ама колата ми не е наред
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                янко написа:
                Uho написа:
                Uho написа:
                Ето ги схемата и платката. В два формата са - единият е PDF - там е ясно. Другият е Protel DXP.
                Извинявай, но сега видях, че съм сложил грешна схема. Ето я правилната.
                Колега тая схема ще стане ли,гледам че е за един компорт ,а доколкото разбрах за визата трябват два и гледам порта е с осем пина а на другите схеми с по девет .А със тоя протел нещо не мога да се преборя
                Така е направена схемата, за да стане на платката. Протела не иска да опроводява ако няма елемент. А иначе там са вързани и двата ком порта.

                Коментар


                  http://cgi.ebay.co.uk/USB-KKL-OBD2-O...колкото разбрах тоз кабел ще сработи поне за моделите които са само с K line така или иначе мисля да пробвамp.s. принципно не ме бърка вместо един да поръчам няколко (ako пък доствката не я умножат по бройката, не ми се смята колко ще излезе тука
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101168

                  Коментар


                    Колко ще излезе с доставката

                    Коментар


                      july`s написа:
                      http://cgi.ebay.co.uk/USB-KKL-OBD2-OBD-II-Diagnostic-Vag-com-vagcom-409-1-B06_W0QQitemZ120496011149QQcmdZViewItemQQptZUK_Dia gnostic_Tools_Equipment?hash=item1c0e1f378dдоколко то разбрах тоз кабел ще сработи поне за моделите които са само с K line така или иначе мисля да пробвамp.s. принципно не ме бърка вместо един да поръчам няколко (ako пък доствката не я умножат по бройката, не ми се смята колко ще излезе тука
                      От тоя същия си купих моя кабел
                      Marea Weekend HLX Jtd 110

                      oO(_)____////____(_)Oo

                      Коментар


                        кола

                        по добре дайте на някого да направи по горните схеми не ви е нужна OBD букса 16 пина а само 2 жички ако сте с К линия за колите до 2000г
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          Колега аз съм си направил, но какво пречи да имам и една такава ако е 10лв

                          Коментар


                            ами точно тоз цената си я е разбил на 2 паунда за кабела и 7 за доставката (така на пейпал ще им снесе комисионна само върху 2-та долараако обаче 7-те паунда за доставката си останат 7 и за 5-те кабела, които имаше налични нещата стават хубави17 паунда за 5 кабела @kluchar нямам против да подкрепя българското гледах обаче нещо от сорта на 50 кинта за същия кабел...ако имаш нещо впредвид сподели моля (може и на л.с. ако ще се приеме за реклама) (да само с К линия съм)
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101168

                            Коментар


                              знам че мога да редактирам, ама ако някой си следи за нови съобщение ще пропусне...значи типичната заигравка с разбивката на цената на нещото и цената на доставката демек всичко се умножава по бройката.или с други думи казано дали ще се поръча накуп или поотделно е все тая
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101168

                              Коментар


                                някой има ли си на идея какъв протокол ползва алфа ромео 145 1.3 боксер с ЕКУ: iaw 8f 6b,има к ил линии
                                alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                                fiat bravo TD100-печката на брата

                                Коментар

                                Working...
                                X