Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схеми на интерфейси за връзка с ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    РС

    има кабели който се слага на дъното и излиза КОМ 2 ако не е много нов или ако колата е с 2 кабела на диагностика се прави друга платка и става с 1 КОМ само по К линия и с ВИЗА С_ програма се тества по горе има схеми и всичко
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      Re: Схеми на интерфейси за връзка с ECU

      ilkor написа:
      Ето първият интерфейс който може да се ползва с програмата Visa Uniscan v1.83C."C" то е много важно защото версията без "C" няма да работи с него Използвал съм чип Si9241 - Single-Ended Bus Transceiver защото намерих подобни чипове на добра цена. Поръчал съм вече 10 броя и утре очаквам да са при мен.Възможно е те да бъдат заменени със MC33290 или MC33199 със съвсем малки промени. До ден-два ще нахвърлям и няколко разновидности на схемата за работа само с един сериен порт, с USB порт и вариант без тези специализирани чипове - заменени с транзистори.Схемата може да изтеглите от ТУК
      ае Клега/и всичко ми е ясно по схемата освен едно нещо което ми се вижда малко невъзможно става въпрос за един кондензатор на схемата как може кондезатор да е с U печатна грешка ли е или ? да не би да е пак N - нанофарада или да е P - пикофарада ? това U - нищо не ми говори ?! ето на снимката за кое става въпрос .
      Прикачени файлове
      Fabbrica Italiana Automobili Torino
      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

      Коментар


        микрофарада
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          emzo написа:
          микрофарада
          мерси колега за бързия отговор за пръв път от както се занимавам виждам U на кондензатор.. мерси за инфо-то..
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            E то трябва да е:ама кой ще си играе :D
            Прикачени файлове
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              ..

              emzo написа:
              E то трябва да е:ама кой ще си играе :D
              за това въобще не се сетих ! не ми е минало през акъла че можа да е такова М :D
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                Re: ..

                mohel написа:
                emzo написа:
                E то трябва да е:ама кой ще си играе :D
                за това въобще не се сетих ! не ми е минало през акъла че можа да е такова М :D
                Така е възприето, навсякъде по техническата документация микро се отбелязва с буквичката "u".
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  Re: РС

                  kluchar написа:
                  има кабели който се слага на дъното и излиза КОМ 2 ако не е много нов или ако колата е с 2 кабела на диагностика се прави друга платка и става с 1 КОМ само по К линия и с ВИЗА С_ програма се тества по горе има схеми и всичко
                  Друга платка , в смисъл два адаптера по К линия ли,ако е така да купувам още една MAX 232 и кондензатори и да ги монтирам на обща платка .Днес ми доставиха SI 9241
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    Ключаря има в предвид, че на някой дъна има 2 сом порт на дъното и просто ти трябва допълнителен кабел от дъното до задния капак на кутията, за да го изведеш. А иначе МАХ232 има 2 канала, така че не ти трябва втори за да управляваш двете линии.

                    Коментар


                      Uho написа:
                      Ето ги схемата и платката. В два формата са - единият е PDF - там е ясно. Другият е Protel DXP.
                      Извинявай, но сега видях, че съм сложил грешна схема. Ето я правилната.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        Днес опитах да се закача за мареата и нищо не се получи. Преди две години когато я купувах я карах на диагностика и там човека първо се пробва на една букса с три проводника и не успя, после изнамери още една отново с три проводника и там се закачи. Аз днес пробвах и на двете и нищо не стана.На едната буксаpin1 +10v pin2 GND pin3 +10v на другата буксаpin1 +12vpin2 GNDpin3 предполагам, че трябва да е за връзката с ЕКУ-то. Дали не можах да се закача заради това, че ползвах схемата с двата транзистора или не задавам правилният (деф) файл или ми трябват К и Л линии за връзка, но преди 2г само два проводника бодна и се върза.Според вас Мареа 1.6 16v 97г дали ще се върже към унидиаг

                        Коментар


                          кола

                          Пробвай може и да стане /ако си с по нова кола/ програмата е ВИЗА С и платката -преходника е даден по горе това е най лесен начин /VISA UNISCAN 1.83 С/другото е за Фолцваген и подобни коли цялата теме е за точно това а кабелите -буксите са до 3 зависи какво имаш едното може да е да ABS тя е до него за AIRBAG или за диагностика
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            kluchar искаш да кажеш че с тази версия 1.83с не може да се вържеш към ВАГ? А с нормална 1.83 може ли, ако предното е вярно ...

                            Коментар


                              Uho написа:
                              Uho написа:
                              Ето ги схемата и платката. В два формата са - единият е PDF - там е ясно. Другият е Protel DXP.
                              Извинявай, но сега видях, че съм сложил грешна схема. Ето я правилната.
                              Колега тая схема ще стане ли,гледам че е за един компорт ,а доколкото разбрах за визата трябват два и гледам порта е с осем пина а на другите схеми с по девет .А със тоя протел нещо не мога да се преборя
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар


                                янко написа:
                                Uho написа:
                                Uho написа:
                                Ето ги схемата и платката. В два формата са - единият е PDF - там е ясно. Другият е Protel DXP.
                                Извинявай, но сега видях, че съм сложил грешна схема. Ето я правилната.
                                Колега тая схема ще стане ли,гледам че е за един компорт ,а доколкото разбрах за визата трябват два и гледам порта е с осем пина а на другите схеми с по девет .А със тоя протел нещо не мога да се преборя
                                Ето точно това ти трябва - http://storage.fiat-bg.org/Diagnosti...scan_1.83C.pdf Мани го тоя Протел. Вземи си една тестова платка за 3лв. и си налепи платката. Аз съм си правил платката по тази схема и работи перфектно.
                                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                                Коментар

                                Working...
                                X