Ето първият интерфейс който може да се ползва с програмата Visa Uniscan v1.83C."C" то е много важно защото версията без "C" няма да работи с него Използвал съм чип Si9241 - Single-Ended Bus Transceiver защото намерих подобни чипове на добра цена. Поръчал съм вече 10 броя и утре очаквам да са при мен.Възможно е те да бъдат заменени със MC33290 или MC33199 със съвсем малки промени. До ден-два ще нахвърлям и няколко разновидности на схемата за работа само с един сериен порт, с USB порт и вариант без тези специализирани чипове - заменени с транзистори.Схемата може да изтеглите от ТУК
Колеги,днес сглобих интерфейса за комуникация само през К линия и успях да се свържа с ЕКУ-то на ГИ.Много се измъчих с с този SI9241 ..... Сега искам да попитам дали ще мога да ползвам същия интерфейс с УНИДИАГ,като ползвам за COM USB adapter?И другият ми въпрос е по какъв начин са подредени пиновете на буксата в колата ( в смисъл на кой пин е +12 V, К, GND) и къде се намира тя?Не е ли закрепена на резонаторната кутия?
Лесно е 12в на акумулатора, масата с един уред се замерва, но досега винаги е била черния кабел, К линията е жълт или бял, за Л линия не знам - нямам такава.И да схемата за ВИСАта работи с ком преходник и Унидиаг.
Здравейте колеги!Това е първият ми пост и искам да ви поздравя за ентусиазма и дължината на пътя който сте извървели.Иска ми се да бъда полезен и да участвам в развитието на проекта със скромните си възможности.Като за начало искам да подложа на обсъждане схемата която съм си избрал за интерфейсен кабелФирмата "Дитекс" продава и готова печатна платка за 15 лв (наистина са малко скъпички) но лично аз мисля, че не си заслужава правенето на платката.Искам да попитам мислите ли, че този интерфейс ще работи с UniDiag? Идеята ми също така е на кутийката да монтирам ключе което да превкл между 7 и 3 pin на OBD II куплунга за да мога да ползвам и програмата KWP71diag за да "виждам" AirBag централата на моята "Belissima" Пожелавам на всички ентусиасти успех, ще следя с интерес темата!
Здравйте и аз проявих огромен интерес към тая тема бих искал да попитам каква схема ще ми предложите за ТИПО мисля че буксата е само с 2 кабела (К линия) и с коя програма бих могъл да я ползвам. Както имам питане ако схемата е за К и Л линия става ли да се ползва за кола която е само на К линия ?П.С. открих тоя линк http://programatoribg.com/visa/index.htm но ми се виждат доста паричките и трябва обезателно да имам 2 СОМ порта а аз имам само 1иначе тея кабели за всички автомобили ми харесаха че за тея пари дават и тея кабели, а в http://www.obd2-bg.com/WEB/Produkti/...CAN/index.html искат 60 лв. повече без тея кабели
Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO
Здравйте и аз проявих огромен интерес към тая тема бих искал да попитам каква схема ще ми предложите за ТИПО мисля че буксата е само с 2 кабела (К линия) и с коя програма бих могъл да я ползвам. Както имам питане ако схемата е за К и Л линия става ли да се ползва за кола която е само на К линия ?П.С. открих тоя линк http://programatoribg.com/visa/index.htm но ми се виждат доста паричките и трябва обезателно да имам 2 СОМ порта а аз имам само 1иначе тея кабели за всички автомобили ми харесаха че за тея пари дават и тея кабели, а в http://www.obd2-bg.com/WEB/Produkti/...CAN/index.html искат 60 лв. повече без тея кабели
Атачвам малко utility , за задаване на нестандартни скорости за Prolific PL-2303.За нашите фиатки - 10400Това трябва да разреши проблема с по-честия краш на Унидиаг.
Унидиага от даулоадс работи само с един ком порт , с масовите УСБ преходници от 15лв. и с прост КЛ преобразовател като този: http://www.masterkit.ru/info/magshow.php?num=235. Може дори да не се използват чиповете изобщо, а само 3 транзистора, но схемата я нямам в момента. АБС-ите и ербеците често се четат с програмката KWP71 в същата папка на унидиага. Само че и при двете програмки в повечето случаи четеш само номера на грешката и не знаеш значението и. После трябва да търсиш в нета и т.н. Трябва да знаеш адреса на съответно АБС, ЕКУ, ербег , или каквото там четеш.Малко са експериментални, но затова пък не търсиш компютър с 2 истински ком порта. Абе няма спокойствие за нас фиатаджиите...
Да разбирам ли ,че след като съм с К и Л линии ще мога с Унидиаг да се свържа с ЕКУ-то,ползвайки само 1 СОМ на лаптопа?И коя от програмките в папката на УНидиаг е за 1,6 16V двигател?
Ето първият интерфейс който може да се ползва с програмата Visa Uniscan v1.83C."C" то е много важно защото версията без "C" няма да работи с него Използвал съм чип Si9241 - Single-Ended Bus Transceiver защото намерих подобни чипове на добра цена. Поръчал съм вече 10 броя и утре очаквам да са при мен.Възможно е те да бъдат заменени със MC33290 или MC33199 със съвсем малки промени. До ден-два ще нахвърлям и няколко разновидности на схемата за работа само с един сериен порт, с USB порт и вариант без тези специализирани чипове - заменени с транзистори.Схемата може да изтеглите от ТУК
Даите снимка(схема за изработка) на платката за тази версия на Виза.
За жалост не мога да намеря няколко свободни часа и да нахвърлям една платка ...Инбокса във форума ми е заринат с подобни ЛС -та за платка.Ще гледам да намеря време обаче че съм обещал
Коментар