Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схеми на интерфейси за връзка с ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колеги, с Две Думи Функциите на тази Програма са: ?

    Коментар


      #47
      Ето как изглежда сглобен интерфейс по първата схема с два серийни порта:
      Прикачени файлове

      Коментар


        #48
        ilkor написа:
        Тази вечер нахвърлях на бързо схемата с единия сериен порт и слязох до колата за тест. Използвах приемо-предавателя Si9241 - както си е в схемата.Работи перфектно и с визата и с унидиаг. Само съм добавил два светодиода за индикиране на състоянието на захранването и К линията.Добри хора са качили ето тук Visa Uniscan v.183C -> http://rapidshare.com/files/174347934/183c.zipМиналата неделя закачихме един подобен адаптер само с К линия за централата на еърбег-а и успяхме успешно да изчистим грешка от нея.Колата беше Марея 2,4. На моята не съм пробвал още че конектора е наврян ...ABS аз нямам но щом са 3 проводника ... не е ясно и с какъв софтуер ще се прави достъп ?Vladim : Нямам никаква идея с колко линии е твоят компютър - най добре погледни наистина конектора.Иначе сега погледнах във Виза-та твоето ECU е зададено като "Lucas DCN 46479139"Могат да се чистят грешки, да се четат параметри и да се правят тестове на изпълнителни механизми. По бедно е отколкото при JTD обаче на функции но това е обяснимо ...
        здравеи колега! при мен проблема е следниа дарпам визата от този пост и опитвам да иа подкарам с адаптер кл за ваг ком направен с мах 232 и мс 33199 като ползвам само единиа ком порт но като трагне да се сварзва ми излиза прозорец 4е не 4ете от ком2 информациа какво да направиа твоиа адаптер или да пробвам с друга версиа на виса???

        Коментар


          #49
          Още една успешно работеща виза по схемата на Илко.Всичките компоненти включително печатна платка на дупки ми излязоха 7.50 Снимка от първата диагностика
          Прикачени файлове
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #50
            ilkor тези 4 кабела които си оставил каде ги вкарваш? не са ли нужни само 3 ( мпжеби малко тъп въпрос но тая тема ми стана доста интересна )
            Пунтак 1.1 с лека измама под капака

            Коментар


              #51
              uBoy написа:
              ilkor тези 4 кабела които си оставил каде ги вкарваш? не са ли нужни само 3 ( мпжеби малко тъп въпрос но тая тема ми стана доста интересна )
              Едното е маса, К и L линии и + 12 волта захранване. затова са 4
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #52
                Гледам че много хора се притесняват, че новите PC -та са с един ком порт и не ставали за адаптер изискващ два такива. Че какъв е проблема да си закачите не още един а ако искате и пет такива, на PCI socket-a. Аз поне съм събрал дозина. А и ги продават навсякъде в магазините за компютри. Става въпрос за активни такива с вграден контролер. Подобно на Lan-карта за неразбиращите.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #53
                  Това може да е полезно за някой. http://obd2-bg.com/WEB/Pictures/Arhi...nsatalacia.pdf
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #54
                    Туй ясно, дай решение за лаптопи без СОМ :D
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      iuly_vn написа:
                      Гледам че много хора се притесняват, че новите PC -та са с един ком порт и не ставали за адаптер изискващ два такива. Че какъв е проблема да си закачите не още един а ако искате и пет такива, на PCI socket-a. Аз поне съм събрал дозина. А и ги продават навсякъде в магазините за компютри. Става въпрос за активни такива с вграден контролер. Подобно на Lan-карта за неразбиращите.
                      Колега не знам дали аз не съм те разбрал или ти , но тук се коментира за програмата Visa UniScan , която работи под чист дос а не под Вин. Аз имам комп с един COM порт и с удоволствие ще си купя карта ако я подкараш под дос и ми тръгне визата. А и никъде в упътването към което си дал линк не е написано че работи под дос.


                      r_osen@yahoo.com

                      Коментар


                        #56
                        rosenmvr написа:
                        iuly_vn написа:
                        Гледам че много хора се притесняват, че новите PC -та са с един ком порт и не ставали за адаптер изискващ два такива. Че какъв е проблема да си закачите не още един а ако искате и пет такива, на PCI socket-a. Аз поне съм събрал дозина. А и ги продават навсякъде в магазините за компютри. Става въпрос за активни такива с вграден контролер. Подобно на Lan-карта за неразбиращите.
                        Колега не знам дали аз не съм те разбрал или ти , но тук се коментира за програмата Visa UniScan , която работи под чист дос а не под Вин. Аз имам комп с един COM порт и с удоволствие ще си купя карта ако я подкараш под дос и ми тръгне визата. А и никъде в упътването към което си дал линк не е написано че работи под дос.
                        Да, не ставаше въпрос за операционна система. Но погледнато реално проблема е субективен. Разликата в проблема между операционните системи е в задклавиатурното устройство. Т.Е. кой как е свикнал да ,,общува" с компютъра. Това с коя О.С. управляваш даден хардуер, няма никакво значение. Стига да е написан за нея софтуера. Е щом VISA -та е написана и се работи под DOS - това е само за зареждането и в команден ред. Иначе софтуера и е Линукс базиран. Но тук говорим за входящите портове а на тях им е все едно с какво работиш ти. Те трябва да са настроени правилнo в BIOS -a и тогава проблема с портовете отпада. В момента работя и аз по подобен въпрос и той е да подкарам подобни програми, но това не е за тук. Има и друго. Информацията която преминава през един порт, може спокойно да си мине и през друг. Това вече е остарял факт. Като например не вече модрерните принтери които работят с COM порт и USB1 едновременно! Просто още почти никой не се е занимавал с тия програми за автодиагностика през USB2. В момента работя по проблема в свободното си време. И още нещо - в съвсем скоро време ще се появи автокодочетец-,,карта" за PCI слот предназначен и за любители. Просто си го монтираш на компа, инсталираш драйверите и се закачаш към автомобила. Проблема засега е само икономически, спрямо по тесния кръг автолюбители. Руснаците например са с една идея напред! А, и още нещо. В линка който постнах, се говори за симулация на COM порт към USB! Toва означава че се създава виртуален com порт, който обаче работи като USB такъв. Останалото е просто игра на всеки един хакер, да пренапише софтуера на Visa-та за XP пък и за Виста ако щете.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #57
                          Колеги, простете за глупавият въпрос, но кой интерфейс (коя схема) е подходящ за софт-а Unidiag?
                          Fiat Punto 1.1 '97

                          Коментар


                            #58
                            Ами защо не пробваш да сглобиш някоя схема, все пак компонентите стрували няколко лева, както разбрахме. Сглоби една схема за виза, и ако не става за унидиаг, а си работи с визата, аз лично ще ти я изкупя на цената на компонентите + 1 бира отгоре.

                            Коментар


                              #59
                              Вече си имам Виза и си работи перфектно. Недостатък е, че за да я подкарам, трябжа да разпъвам макарата и пред блока ми започва да изглежда като в компютърен клуб. Доколкото съм чувал, Унидиаг работи само с един сериен порт през който чете и К и Л линиите. Затова питам за интерфейс за Унидиаг. Ще съм много благодарен ако някой с опит сподели как точно седят нещата.
                              Fiat Punto 1.1 '97

                              Коментар


                                #60
                                Ще пусна и вариант който работи само с унидиаг и поддържа К и Л линии през един сериен порт.Разликата е че Л линията се командва от сигналът "RTS" от серийния порт.

                                Коментар

                                Working...
                                X