Добре де... в такъв случай да разбирам ли, че на моята кола схемата с един порт за К линия ще ми свърши работа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схеми на интерфейси за връзка с ECU
Collapse
X
-
Тази вечер нахвърлях на бързо схемата с единия сериен порт и слязох до колата за тест. Използвах приемо-предавателя Si9241 - както си е в схемата.Работи перфектно и с визата и с унидиаг. Само съм добавил два светодиода за индикиране на състоянието на захранването и К линията.Добри хора са качили ето тук Visa Uniscan v.183C -> http://rapidshare.com/files/174347934/183c.zipМиналата неделя закачихме един подобен адаптер само с К линия за централата на еърбег-а и успяхме успешно да изчистим грешка от нея.Колата беше Марея 2,4. На моята не съм пробвал още че конектора е наврян ...ABS аз нямам но щом са 3 проводника ... не е ясно и с какъв софтуер ще се прави достъп ?Vladim : Нямам никаква идея с колко линии е твоят компютър - най добре погледни наистина конектора.Иначе сега погледнах във Виза-та твоето ECU е зададено като "Lucas DCN 46479139"Могат да се чистят грешки, да се четат параметри и да се правят тестове на изпълнителни механизми. По бедно е отколкото при JTD обаче на функции но това е обяснимо ...
Коментар
-
u_bo
-
ilkor написа:...Vladim : Нямам никаква идея с колко линии е твоят компютър - най добре погледни наистина конектора.Иначе сега погледнах във Виза-та твоето ECU е зададено като "Lucas DCN 46479139"Могат да се чистят грешки, да се четат параметри и да се правят тестове на изпълнителни механизми. По бедно е отколкото при JTD обаче на функции но това е обяснимо ...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Унидиага от даулоадс работи само с един ком порт , с масовите УСБ преходници от 15лв. и с прост КЛ преобразовател като този: http://www.masterkit.ru/info/magshow.php?num=235. Може дори да не се използват чиповете изобщо, а само 3 транзистора, но схемата я нямам в момента. АБС-ите и ербеците често се четат с програмката KWP71 в същата папка на унидиага. Само че и при двете програмки в повечето случаи четеш само номера на грешката и не знаеш значението и. После трябва да търсиш в нета и т.н. Трябва да знаеш адреса на съответно АБС, ЕКУ, ербег , или каквото там четеш.Малко са експериментални, но затова пък не търсиш компютър с 2 истински ком порта. Абе няма спокойствие за нас фиатаджиите...FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
За двата параметъра още миналата година май питах във юзергрупата и един ми е отговорил - когато автора направи да се четат повече Vladim,от днес съм в коледна ваканция. Ако искаш пиши ми ЛС и ще се разберем да се домъкна и я да преслушаме с визата Конектор аз си купих от ибей - по точно преходник към стандартната 16 пинова букса.Но за опита ще стане и със заголени проводници ...За ABS-a и AirBag-a : При тях се ползва по стария протокол KWP71. Както stanleyhacker е казал се ползва KWP71diag софтуера.Използвайте следните настройки:AirBag - адрес 0х00 и маркиране срещу KWP81ABS - адрес 0х20 и маркиране срещу AutoНа сайта на http://www.gendan.co.uk/category_2.html мернах софтуер за италиански коли - "ItaliaCheck Diagnostics Software" . Писах им едно запитване какво поддържа. Но от търсене по форуми разбрах май че е само за чистене на грешки ...Има схеми с няколко транзистора само, но преди да ги пусна тук щях да ги тествам ...Ето една:
Коментар
-
ilkor написа:...Vladim,от днес съм в коледна ваканция. Ако искаш пиши ми ЛС и ще се разберем да се домъкна и я да преслушаме с визата ...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
stanleyhacker написа:Това е схемата! Трябва да работи без проблем. Моята е още по-калпазанска. Липсват последователните резистори, а стъпалото за RX е по същия начин направено като другите две стъпала.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар