Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схеми на интерфейси за връзка с ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Добре де... в такъв случай да разбирам ли, че на моята кола схемата с един порт за К линия ще ми свърши работа?
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      Ами виж си конектора за по-сигурно.2 проводника - К линия3 проводника - K L линии
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Ами виж си конектора за по-сигурно.2 проводника - К линия3 проводника - K L линии
        Ясно, мерси! Т.е. при КL отивам на схемата с двата порта?
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          Да.Илко, а как стои въпроса с ABS конектора, по памет там са 3 проводника ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Тази вечер нахвърлях на бързо схемата с единия сериен порт и слязох до колата за тест. Използвах приемо-предавателя Si9241 - както си е в схемата.Работи перфектно и с визата и с унидиаг. Само съм добавил два светодиода за индикиране на състоянието на захранването и К линията.Добри хора са качили ето тук Visa Uniscan v.183C -> http://rapidshare.com/files/174347934/183c.zipМиналата неделя закачихме един подобен адаптер само с К линия за централата на еърбег-а и успяхме успешно да изчистим грешка от нея.Колата беше Марея 2,4. На моята не съм пробвал още че конектора е наврян ...ABS аз нямам но щом са 3 проводника ... не е ясно и с какъв софтуер ще се прави достъп ?Vladim : Нямам никаква идея с колко линии е твоят компютър - най добре погледни наистина конектора.Иначе сега погледнах във Виза-та твоето ECU е зададено като "Lucas DCN 46479139"Могат да се чистят грешки, да се четат параметри и да се правят тестове на изпълнителни механизми. По бедно е отколкото при JTD обаче на функции но това е обяснимо ...

            Коментар


              #21
              да благодарим на добрите хора !!!

              Коментар


                #22
                Ами те благодарности не пият

                Коментар


                  #23
                  ilkor написа:
                  ...Vladim : Нямам никаква идея с колко линии е твоят компютър - най добре погледни наистина конектора.Иначе сега погледнах във Виза-та твоето ECU е зададено като "Lucas DCN 46479139"Могат да се чистят грешки, да се четат параметри и да се правят тестове на изпълнителни механизми. По бедно е отколкото при JTD обаче на функции но това е обяснимо ...
                  Ясно, благодаря за инфото! Ако не се лъжа при мен е KL линията, което е малко по-кофти, защото старият ми лаптоп, който е по-удобен за използване няма два ком порта... Но пък имам едно много дърто PC, което май ще свърши работа :D
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    Унидиага от даулоадс работи само с един ком порт , с масовите УСБ преходници от 15лв. и с прост КЛ преобразовател като този: http://www.masterkit.ru/info/magshow.php?num=235. Може дори да не се използват чиповете изобщо, а само 3 транзистора, но схемата я нямам в момента. АБС-ите и ербеците често се четат с програмката KWP71 в същата папка на унидиага. Само че и при двете програмки в повечето случаи четеш само номера на грешката и не знаеш значението и. После трябва да търсиш в нета и т.н. Трябва да знаеш адреса на съответно АБС, ЕКУ, ербег , или каквото там четеш.Малко са експериментални, но затова пък не търсиш компютър с 2 истински ком порта. Абе няма спокойствие за нас фиатаджиите...
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #25
                      За моя радост се оказа, че в диагностичният порт имам само две жички, демек К линия... :D Ще мога да си ползвам архивният лаптопец! :D Кажете само откъде да си намеря конектор? Този три пиновия?
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #26
                        Кофти е, че на Unidiag-а може да следи само по 2 параметра едновременно.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          За двата параметъра още миналата година май питах във юзергрупата и един ми е отговорил - когато автора направи да се четат повече Vladim,от днес съм в коледна ваканция. Ако искаш пиши ми ЛС и ще се разберем да се домъкна и я да преслушаме с визата Конектор аз си купих от ибей - по точно преходник към стандартната 16 пинова букса.Но за опита ще стане и със заголени проводници ...За ABS-a и AirBag-a : При тях се ползва по стария протокол KWP71. Както stanleyhacker е казал се ползва KWP71diag софтуера.Използвайте следните настройки:AirBag - адрес 0х00 и маркиране срещу KWP81ABS - адрес 0х20 и маркиране срещу AutoНа сайта на http://www.gendan.co.uk/category_2.html мернах софтуер за италиански коли - "ItaliaCheck Diagnostics Software" . Писах им едно запитване какво поддържа. Но от търсене по форуми разбрах май че е само за чистене на грешки ...Има схеми с няколко транзистора само, но преди да ги пусна тук щях да ги тествам ...Ето една:
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            ilkor написа:
                            ...Vladim,от днес съм в коледна ваканция. Ако искаш пиши ми ЛС и ще се разберем да се домъкна и я да преслушаме с визата ...
                            Благодаря, но на мен не ми е толкова зор да си чекна колата, защото знам, че е ОК, а по-скоро за да се занимавам с нещо, да човъркам... Иначе, ако имам зор ще дойда на някоя среща и тогава ще помоля да я вземеш. Ако тестваш схемата с транзисторите, свиркай!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #29
                              Това е схемата! Трябва да работи без проблем. Моята е още по-калпазанска. Липсват последователните резистори, а стъпалото за RX е по същия начин направено като другите две стъпала.
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар


                                #30
                                stanleyhacker написа:
                                Това е схемата! Трябва да работи без проблем. Моята е още по-калпазанска. Липсват последователните резистори, а стъпалото за RX е по същия начин направено като другите две стъпала.
                                Хъм... при моята К линия отпада стъпалото за Л такава, нали?
                                Frontera Sport, X20SE март 1998

                                Коментар

                                Working...
                                X