Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схеми на интерфейси за връзка с ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Re: кабели

    iuly_vn написа:
    kluchar написа:
    има няколко сайта за си купиш направо може и без поръчка само като пишеш ELM327само че имайте на предвит че с някой преходници- кабели не тръгва на всички модели ФИАТ
    Това за сайтовете е ясно. Там продават целия кодочетец, т.е. цялата платка с електроника кутия и кабели, а аз търся само чипа на ELM327.
    http://www.elmelectronics.com/orderform.html
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      за кабели

      от фирмата където го записват му търсат доста пари на негово място слагат някъв си ПИК записан като ELM327 и от там идват проблемитетова е фирмата http://www.elmelectronics.com/obdic.html#ELM328това е новата ELM328http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM328DS.pdf
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        Аз имам работеща прошивка от руснаците. Този сайт ще свърши работа, въпреки че малко скъпичко я продават.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          Палтка за схемата от първия пост има ли че така и не видях.

          Коментар


            Re: Схеми на интерфейси за връзка с ECU

            ilkor написа:
            ..Схемата може да изтеглите от ТУК
            It is possible to do this circuit with one Si9241 which have K a L line converter or must use two Si9241 where one IO will be used for Kline and second Kline will be used AS Lline ?From datasheet I see that Si9243 has "shaped" Lline = has common signals from computers with Kline.Uniscan Interface has separate Kline TX (COM1) and Lline TX (COM2), so it is possible to joint both TX and use Si9243 ?thanks and sorry for not bulgarian languageВъзможно е да се направи тази схема с един Si9241, които са K линия L преобразувател или трябва да използва две Si9241 когато един IO ще бъдат използвани за Kline и втора Kline ще се използва като Lline?От листа с данни виждам, че Si9241 е "форма" Lline = има общи сигнали от компютри с Клайн.Uniscan интерфейс отделни Kline TX (COM1) и Lline TX (COM2), така че е възможно да се съвместна TX, така и използването Si9243?

            Коментар


              Izvenyayus какво работно напрежение на кондензаторите C1-C10 се използва

              Коментар


                ilkor написа:
                Още една схема за комуникация само през К линия.Интерфеса може да се ползва и с Виза-та (пак версия "С" )Файлът е ТУК
                Защо CS е вързан с линията за предаване ?Чипа е избран само при предаване на ниско ниво. По този начин няма ли да се предават само нули ?Според мен на CS може да се подаде маса. Някой знае ли дали има и от къде може да се закупи SI9241 в DIP корпус ?
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  части

                  Е мого специялни работи си написал това Илко може да ти каже а иначе ИС има при нас на 5 КьошетаКомет електрониксул. "Цар Самуил" 23
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    vgeorgiev написа:
                    Защо CS е вързан с линията за предаване ?Чипа е избран само при предаване на ниско ниво. По този начин няма ли да се предават само нули ?Според мен на CS може да се подаде маса. Някой знае ли дали има и от къде може да се закупи SI9241 в DIP корпус ?
                    Всъщност чипът предава само ниските нива Както при повечето двупосочни бъс комуникации.Отговорът е написан в дейташита на чипа ! Разбира се че може да се свърже и на маса - така или иначе фолт детектора не се ползва. Но изводите на TX и /CS са съседни така че съм ги свързал заедно за удобство.[code:1:989b66446e]For bi-directional communication, CS must be High for
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      Здравейте, накой ще каже ли тази схема дали ще тръгне с Visa 1.83C с двтата кома по К и L лнии? Имам впредвид дали е технически издържана и нама грешки по нея?
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        Колеги, голямо писане на Яни и не получих отговор. Интересува ме следното, някой от вас успял ли е да закачи през ELM327 Ф.Е.С-а за по старите ’96/’97 ЕКУ-та от типа Marelli IAW 1AF (със ЕПРОМ-ите 27с256/27с512) Искам да знам, дали работи диагностиката и наблюдението на живи данни от тях, че да инвестирам стотинки в такъв ELM, както и дали Ф.Е.С ги поддържа.Благодаря предварително!
                        Fiat Brava 1.6/16V 74kW(103h.p) powered by AXM Auto

                        Коментар


                          Няма да стане,поне за сега.Доколкото знам дори и яни да включи твоето ЕКУ с ЕЛМ няма да стане,иска КЛ адаптер
                          alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                          fiat bravo TD100-печката на брата

                          Коментар


                            marian2784 написа:
                            Няма да стане,поне за сега.Доколкото знам дори и яни да включи твоето ЕКУ с ЕЛМ няма да стане,иска КЛ адаптер
                            Благодаря за уточнението колега!Извинявам се за идиотизма, разбира се, знам че иска адаптер инак няма как да договорим ЕЛМ-а с КK/L-a. Исках да знам дали някой е пробвал тази комбинация и дали изкарва поне диагностика.
                            Fiat Brava 1.6/16V 74kW(103h.p) powered by AXM Auto

                            Коментар


                              sasim написа:
                              Здравейте, накой ще каже ли тази схема дали ще тръгне с Visa 1.83C с двтата кома по К и L лнии? Имам впредвид дали е технически издържана и нама грешки по нея?
                              И на мен ми е любопитно.
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар


                                Аз днес се опитах да си направя експеримент с един преходник, но нещо не се получи. Предназначението на преходника е за връзка с GSM-апарат, но понеже вече няма смисъл от този преходник и реших да го преработя от USB към COM. Преходника е с ИС PL-2303 има разни схеми в нета и според тях закачих един комп порт към него но нещо не работи Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 По тази схема го направих http://www.google.bg/imgres?imgurl=h...=0CDQQ9QEwAwЯ кажете дали аз греша някъде или просто няма да се получи с преходник.Pin 1 на PL го връзвам към Pin 13 на MAXPin 5-9 на PL ги връзвам към Pin 14 на MAX

                                Коментар

                                Working...
                                X