Ми може и да са два, на 7-ми и 14-ти пин. Това е само out, а аз сложих и на in. Решението си е твое.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схеми на интерфейси за връзка с ECU
Collapse
X
-
Не е добра идея да се слагат светодиоди по Rx и Tx линиите директно.Може да доведе до неустойчива работа на интерфейса заради внесения капацитет и консумираният от тях ток.Освен това може да се сложи само един светодиод който следи само Rx линията към компютъра защото след SI9241 комуникацията става по една линия и каквото изпрати компютъра по Tx ще се върне обратно по Rx + отговора на ECU-то. т.е с един диод може да се следи както Tx, така и RxАко решите все пак - свързването става към изводи 10 и 11 на MAX232 за Л и К линиите съответно.Препоръчвам светодиодите да се управляват от транзистори, като по този начин ще се избегне и ефектът че директно свързани те работят инверсно (при неактивна комуникация светят а при активна - не) Ползва се малко триково свързване ...Ще ги добавя на схемите и ще ги ъпдейтна.Другото място където може да се сложат светодиоди е на самите К и Л линии - т.е. паралелно върху R1 и R2 на първата схема. Естествено всеки светодиод трябва да си има и резистор с относително по висока стойност - 1-2 кОМ за да не се наруши много токовия режим на драйверите.
Коментар
-
u_bo
emzo написа:VAG COM (USB KKL) НЕ РАБОТИ с UniDiag !!!
Коментар
-
Колега ILKOR. Днес с Виза-та изпълнена по схема с двата ком порта от темата, се опитахме да закачим Пежото-206 с двигател-KFX бензин, на един роднина-баджанака де , но не успяхме. Конектора му е ОБД2 и на 7 и 15-ти пинове са съответно К и Л линий. Направи ми впечатление че на тоя конектор на 2 и 10-ти пин са за +BUS и -BUS съответно. Какво е това и трябва ли схемата да го подържа за да правим нова или не се използват тия два пина. Също така искам да отбележа че Визата се закача но изписва че Еку-то е с друго ISO и не отчита данните от компа. Забелязах че във Визата за тоя модел е означено номера на ЕКУ-то като ММ 1AP.81, а на колата е IAW 1AP.81 и двата на Марели.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Ами 2000г е. На границата. Буксата е ЕОБД по точно. По стандарт за тази букса на 7-ми и 15-сти пин са К и л линий. На 2-ри и 10-ти +-BUS, a на 6-ста и 14-ста са CAN LOW и CAN HIGH. Но това е по стандарта на буксата. Иначе за колата не знам. Компа и е IAW-1AP.81 a Visa-та подържа за тоя модел - ММ-1 АP.81.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар