Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схеми на интерфейси за връзка с ECU

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ми може и да са два, на 7-ми и 14-ти пин. Това е само out, а аз сложих и на in. Решението си е твое.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      Не е добра идея да се слагат светодиоди по Rx и Tx линиите директно.Може да доведе до неустойчива работа на интерфейса заради внесения капацитет и консумираният от тях ток.Освен това може да се сложи само един светодиод който следи само Rx линията към компютъра защото след SI9241 комуникацията става по една линия и каквото изпрати компютъра по Tx ще се върне обратно по Rx + отговора на ECU-то. т.е с един диод може да се следи както Tx, така и RxАко решите все пак - свързването става към изводи 10 и 11 на MAX232 за Л и К линиите съответно.Препоръчвам светодиодите да се управляват от транзистори, като по този начин ще се избегне и ефектът че директно свързани те работят инверсно (при неактивна комуникация светят а при активна - не) Ползва се малко триково свързване ...Ще ги добавя на схемите и ще ги ъпдейтна.Другото място където може да се сложат светодиоди е на самите К и Л линии - т.е. паралелно върху R1 и R2 на първата схема. Естествено всеки светодиод трябва да си има и резистор с относително по висока стойност - 1-2 кОМ за да не се наруши много токовия режим на драйверите.

      Коментар


        Ами аз съм ги вързал по идея от руската схема постната тук и работи идеално. Нямам забележки, но засега съм пробвал на колата от поста и на едно бензиново БМВ.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          Колега ilkor, по-горе споменахте, че ще постнете и схемата с транзистори на мястото на SiXXXX. Предполагам че не е някаква сложнотия но ако имате схемата е хубаво да се докоснем до нея
          Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
          Fiat Bravo_GT 1.8 16v

          Коментар


            VAG COM (USB KKL) НЕ РАБОТИ с UniDiag !!!
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              emzo написа:
              VAG COM (USB KKL) НЕ РАБОТИ с UniDiag !!!
              Поне Фиат не чете колега, не знам защо.

              Коментар


                Заради микроконтролера вътре.Поне имам един кабел в повече да казвам на Гоуфаджиите, колко много са им грешките
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  emzo написа:
                  VAG COM (USB KKL) НЕ РАБОТИ с UniDiag !!!
                  знам от сигурен източник , че работи с някои ЕКУ на Алфа,но с кои по-точно ... човека не го интересуваше и не беше питал.и програмата била някаква специфична за тях

                  Коментар


                    Да, може, с Алфадиаг.Идеята ми беше понеже е ККЛ да сработи, но заради паметта вътре не става.Просто го отбелязвам, някой да не тръгне да го купува.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Искам да попитам еми с К-L интерфейс става ли да се диагностират фиати и по точно тея по старите и с какъв софтуер
                      Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                      Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                      Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                      Коментар


                        Колега ILKOR. Днес с Виза-та изпълнена по схема с двата ком порта от темата, се опитахме да закачим Пежото-206 с двигател-KFX бензин, на един роднина-баджанака де , но не успяхме. Конектора му е ОБД2 и на 7 и 15-ти пинове са съответно К и Л линий. Направи ми впечатление че на тоя конектор на 2 и 10-ти пин са за +BUS и -BUS съответно. Какво е това и трябва ли схемата да го подържа за да правим нова или не се използват тия два пина. Също така искам да отбележа че Визата се закача но изписва че Еку-то е с друго ISO и не отчита данните от компа. Забелязах че във Визата за тоя модел е означено номера на ЕКУ-то като ММ 1AP.81, а на колата е IAW 1AP.81 и двата на Марели.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          Коя година е Пижето ?Може да е по CAN
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Ами 2000г е. На границата. Буксата е ЕОБД по точно. По стандарт за тази букса на 7-ми и 15-сти пин са К и л линий. На 2-ри и 10-ти +-BUS, a на 6-ста и 14-ста са CAN LOW и CAN HIGH. Но това е по стандарта на буксата. Иначе за колата не знам. Компа и е IAW-1AP.81 a Visa-та подържа за тоя модел - ММ-1 АP.81.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              А някой пробвал ли е да вързва Ауди-та? Пробвах на два броя, едно б4 Тди93г. и на а4 1,8 мисля 97г., резултат никакъв.

                              Коментар


                                За VAG групата - VAG - COM, по-добро нема.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X