IAW на Фаер двигателите е обединено запалване и горивото,та въпроса ми е като откача датчиците за инжекциона и ги остава така компа няма ли да мине в някакъв авариен режим и да ми преебе запалването,като върне аванса пекалено много Ще слагам карбуратори,там е проблема ако не минавам на класическата капачка...И още един много важен въпрос ограничителя на оборотите на запалването ли е или на горивото
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
IAW-може ли да се ползва само за запалване???
Collapse
X
-
Няма проблем да го ползваш. Измери съпротивлението на температурните датчици при загрял мотор - 80градуса и сложи такива съпротивления на входовете на ецу-то,защото иначе работи с фиксирано предварение, дори и като е студен двигателя, MAP-а ще ти се наложи да го оставиш-без него не може. А още по сигурно - направи като мен - сложи делко от ланчиа делта с чукче и бобина от жигула (както писах в темата за аванс-коректорите"- вече 2 месеца карам така и горе долу бива - добре върви и разход 13.5 - 14 литра газ сега зимата и на къси растояния за 2.0 литров мотор. Ограничителя на оборотите е на запалването.
Реклама
Collapse
Коментар