Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Демпване" на вратите - кратко ръководство

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Номер2 е от сайт:изолирам.ком или изолирай.ком/нет/орг.Нещо такова беше.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Демпнах предните врати на Бравата още миналото лято. Саунд-а се промени усезаемо. Стана по-плътен, баса от фабричните колони е впечатляващ. Пробвах със смяна на говорителите, но фабричните имат най-добър ефект и пее та се къса. Използвах топло-изолационно фолио. Стана екстра. Сега мисля да направя промяна във демп-а и да видя какъв ще е ефекта. Тези материали, които видях в посочените сайтове са интересни.
      karolev>> Георги Каролев; Brava 100 16V SX 103hp 10.'98 - R.I.P. 04.04.2018
      https://www.facebook.com/groups/FiatFIBulgaria/ - ФИАТ ФЕНОВЕ в БЪЛГАРИЯ във Facebook

      Коментар


        #33
        А пробва ли да смениш оригиналния говорител с нещо истинско вързано на усилвател.... не някое Сони или Блаупункт Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #34
          PaUnOff написа:
          А пробва ли да смениш оригиналния говорител с нещо истинско вързано на усилвател.... не някое Сони или Блаупункт Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
          много на място казано.Докато Бравото беше в мен имаше DLS R6A през амп
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #35
            Еми на мен ми останаха само предните врати неизолирани и скоро започвам и тях с Битуселф-а. Днес махнах на шофьорската врата кората, че оригиналния говорител нещо започна да пльока и го видях колко е хубав.... Половината се беше оскъсал и мембраната се вееше като вестник. Приготвил съм едни http://www.aval-bg.com/car-audio/dls...ls-r6a-midbasi и като изолирам ще правя фланци че тоя елипсовиден размер незнам как го измислиха италианите :D Едно само се чудя- Как да намаля обема на вратата? С фибран?
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #36
              Колега, обема е идеален за Р6А !Според мен няма нужда от намаляне.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                Мхм, еми ще ги сложа така и ако свирят много ниско ще мисля вариант А ти "emzo" R6A ли беше или само мид-а, щото гледах някъде снимка на Стило-то с филтър Focal и мид R6
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #38
                  Midbass-a само, и затова ти казвам, че обема на Браво е екстра, при мене е по-малък и се усеща
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #39
                    Колеги,да попитам изолирането на вратата от вътрешната страна (залепване на изолация за ламарината) не води ли до задържане на вода и това няма ли да предизвика ръждясване на вратата?
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #40
                      dudulia написа:
                      Колеги,да попитам изолирането на вратата от вътрешната страна (залепване на изолация за ламарината) не води ли до задържане на вода и това няма ли да предизвика ръждясване на вратата?
                      Никой ли не може да отговори на този въпрос?
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #41
                        До колкото си спомням, на дъното на вратата имаше дупчица, от която да се стича водата. Просто не облепваш дъното и толкова. До 5-6 пъти съм разглабял вратите и вътре не е имало следи от вода.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #42
                          Да, точно така, отдушниците не ги покривай.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #43
                            Ясно е,че отдушниците няма да ги покривам,но ме притеснява порестата структура на лентите дали няма да се напои с вода и докато изсъхне....
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #44
                              Пореста ли ?За битумна лента говорим - битуселф или флашбенд.Между другото сега не е сезона, трябва да е топло иначе се разлепя.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #45
                                И сега става но трябва старателно да се обдухва с пистолет за горещ въздух.
                                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                                Коментар

                                Working...
                                X