mareauser написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Демпване" на вратите - кратко ръководство
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Днес видях в Броколажа тази изолация с алуминиево фолио, а и не е скъпа 11.50 за ролка 0,5х5 метра, дебелината е 3мм. Мисля че би трябвало да стане :D Някой пробвал ли е с подобен материал да облепи вратите? Само трябва да измисля с какво лепило да го направя, че да не стопи самата изолация, че е нещо като стиропор. Май най-добре с двойно лепящо. Ето и снимка:Bravo 1.4 SX, 12V, 80hp
Коментар
-
Темата ми се струва подходяща да споделя малко опит. Днес си поиграх с корите отзад в багажника, и кората на задната врата, както и двете кори около стъклото. Облепих ги всички по ръбовете, включително по ръбовете на капаците на стоповете, самите конзоли които държат лампите. Имам счупена щипка на кората на задната врата, и там доста ми хлопа. Сега като покарам ще видим дали има ефект. Докато се сетя да ги наснимам, обаче, стана утре. Все пак последната кора я щракнах, а другите изглеждат по подобен начин. Това в средата е фабричен дунапрен, мой е само белият.
Коментар
-
Вчера се хванах и "оправих" едната врата :D като цяло не усетих съществена разлика във звука, само изчезна едно бръмчене във вратата при усилена музика. Оказа се че оригиналните колкони във вратите свирят по-добре от едни SONY, които мислех да слагам но се отказах. Звука ми идва главно от елипсите отзад и предните ги ползвам само за фон За сега мисля да добавя само едни хубви високи в таблото, а за в бъдеще да сменя и тези във вратите, кажете някои които свирят добре там по ваше наблюдение, с малки елипси дали ще се получи Ето и снимка на облепената врата, с двойно лепящо хваща добреBravo 1.4 SX, 12V, 80hp
Коментар
-
Ето и моя резултат от демпването. Целта при мен е да шумоизолирам колата. За сега съм направил само лявата врата. Материалите които ползвах са битумна лепенка от Практикер за 17лв, дълга е 10m и е широка 10cm. Другото е Ехобон Echobon от Дитрейд. Продават го в минимум количество 2x1m и е по около 8лв на метър. Прилича на заводската изолация в някои коли.Ето демпването на вътрешната страна на вратата. Облепил съм цялата вътрешна повърхност.Сложих лепенка и на горната частЗа тези две неща ми отиде руло и половина лепенка, но май доста се престарах. Спокойно може да облепите по-малко и с една лепенка да направите предните две врати.При последното облепване, внимавайте с лостчето и дръжката за отваряне. Трябва да има място за спокоен ход на металните пръчки. При слагането на кората първия път, изглежда заради повечето изолация, нещо си прецаках лостчето за отваряне и затова предупреждавам.Това е снимка на коратаГоляма част от пластмасовите пъпки бяха счупени. Те държат кората с плата на вратата към пластмасата и съответно похлопваше от там. Хванах я с битумната лепенка и стана доста здраво.Последно сложих Ехобона. Дебел е 1cm и идва малко в повече. Кората влиза супер плътно. Изрязах допълнително около лостчето за затваряне и около дръжката. Също така направих място и на дупките за болтовече които са шестограм 5. Иначе изобщо не може да се сложи кората.Ехобона, не съм го лепил а само го хванах с хартиено тиксо за да не пада докато го слагам. Толкова плътно влиза че няма къде да отиде.Тази снимка е преди да изрежа отворите за дръжката и болтовете.Допълнително облепих с уплътнение за прозорци около уплътненията на вратата. В резултат, вратата спря да потропва нагоре надолу и вятъра почти не се учва. Шумоизолацията не знам колко има ефект, но облепването на уплътненията определено е добро. В момента от вратата почти не се чуват звуци, вятър почти не се чува и като карам по павета например, е доста по-приятно в колата.Ще облепя с уплътнения и дясната вата и ще видя как е. Ако целите шумоизолация и намаляване на тропането в колата, може би уплътненията ще са достатъчни, но ще видим.
Коментар
-
1. 50мм дебела, но си е дунапрен и се сплесква, купена преди 6-7 месеца от Старозагорски строителен маркет - http://www.bagira.bg/2. 80мм, от някакъв сайт изолирай точка ком, нет или някой от другите домейни.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ето и малко инфо за сваляне на кората на 5врато Стило:С червено съм оградил мястото на болтовете.Най-долните се развиват с обикновеа кръстата отвертка, а другите са торксове.Със стрелките е показано, къде се наддига панела за управление на вратата. След като се свали панела, се вижда още един скрит торкс:Има още един последен торкс, зад дръжката за отваряне:След това от долната част, дърпате кората към вас, има 4 щипки, които се освобождават (тук не снимах, колегата Принко и той не снима).След като освободят щипките, корат се държи само на горната си част. Най-лесно свалянето и става, като се свали прозореца и с права отвертка се надигне самата кора. Като е свален прозореца, се вижда къде да се надигне. Ще гледам да снимам тези дни.Ето и вратата без кората:Твърдо бях решил да сваля металната "планка", но след развиването на болтовете, държащи я, се оказа, че стъклото се държи на нея и иска сваляне на машинката, компютъра на вратата .... дълга и широка стана.Затова демпнах, колкото можах от дупката за колоната: И багажника с лента 1 от предния пост:Ето и багажника, това е шумоизолираща лента:F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар