Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.4 не пали! ECU?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.4 не пали! ECU?

    Колата е Брава 1.4 и всички лампички светват и гаснат както е редно,моторчето за празен ход заема изходна позиция,но само върти стартера без опита дори да запали на газ и на бензин.Всички предпазители са здрави,на ЕКУ-то отиват +12В и двете маси, но не дава искра и гориво на свещите.Мерих бобините,д-к на коляновия вал,ТПС-са...На диагностика с комп казват,че давала странни,несъществуващи грешки и накрая спряло да отговаря и да сменя ЕКУ-то.Как да разбера дали е от него ,от имобилайзера или нещо след ЕКУ-то?Някакъв общ за горивната и запалителната система сигнал да се праща от ЕКУ след като са си разменили кода с имобилайзера? При 30 оборота развъртени от стартера и отчетени от TDC датчика ЕКУ разбира,че трябва да запали.Възможно ли е въпреки,че намотката на този д-к е здрава и не дава грешка при диагностика,той да не подава "правилни" импулси и ЕКУ да не разбира,че трябва да накъсва -12V нa първичните намотки на бобината. Мисля,че не е от имобилайзера щом сработва чак моторчето за празния ход за да отвори дросела спрямо температурата при дюзата. Някакви идеи?

    #2
    Проверил ли си бутона под шофьрската седалка?
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Не съм проверявал инерционния изключвател на помпата,но нямам и искра.

      Коментар


        #4
        Мареа 1,4 ли ?Сега ми кажи ,че е комби /Weekend/ направо падам от стола.Виждал съм само една такава в България и то за продан.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          кола

          зависи с каво е правена диагностика ECU трябва да се връзва PC иначе може да си сменяш доста части и да няма ефекткода може да се махне и зd да се изключи като проблем или да се пробва с друго ECU
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Под шофиорската седалка има сервизен бутон натисниго той ще рестартира системата и има голям шанс да запали той се активира при влизане в голяма дупка удар или някакво сатресение на колата като има функцията да спре тока до бензиновата/нафтена помпа за да може прии ежинтуална катастрофа да не се запалиш при някой модели изчезва тока и до свещите
            Subaru B9 tribeca 3.0
            Peugeot 307 04
            Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
            Fiat Brava 1.6 16V 103

            Коментар


              #7
              Ако чува шума на бензиновата помпа при даване на контакт значи тази манипулаци я с натискането на бутона под седалката е излишна, отива ли "+" до бобината? Минуса се управлява от компа. Като дадеш контакт за няколко секунди на бобината дава "+" след това изключва, като започнеш да въртиш трябва да ти отиде пак "+". Ако по време на въртене не отива "+" можеш да си направиш следния експеримент: отваряш релето на инжекциона и "+" -а на бобината/ то е едно за двете/ намира се отдясно на колата по посока на движението под пластмасова капачка заедно с релето на помпата, дясното /пак по посока на движението/ е за помпата а лявото за инжекциона и бобината / поне при мен е така/ трябва ти помощник за да ти дава контакт и гледаш дали сработва релето, то се управлява от контактния ключ, ако по-време на въртене не сработва просто му натисни котвата да даде "+" на бобината и виж дали ще запали, от тук нататък си прави изводите: 1. компа не дава "-" на релето за инжекциона/бобината ако не сработи релето по време на въртене2. компа не дава "-" на бобината при наличен "+" по време на въртене3. ако релето не ти сработва още при даване на контакт значи търси дали към него ходи "+" от контактния ключВече причините може да са разни: дачтичк на коляновия вал, комп, клеморед на контактния ключ и т.н.Прилагам ти схемата на моята Брава
              Прикачени файлове
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                NikMar,Много благодаря за помоща,но за нещастие ECU-то не ще да управлява запалването.Може би някой драйвер вътре е изгорял!Сменихме TDC д-к ,но в крайна сметка ще сменяме ECU. Утре сме в Пловдив и моля да ме насочите при кого да го занесем да му махне кода?

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  Мареа 1,4 ли ?Сега ми кажи ,че е комби /Weekend/ направо падам от стола.Виждал съм само една такава в България и то за продан.
                  Сори,Брава е колата!

                  Коментар


                    #10
                    ECU

                    Може да се махне кода и да си караш без него но не е причината в това макар че първо трябва да се махне и после друготоа ECU не се ремонтира като касетофон малко по различно е пробвай с друго ECU без код да видиш дали има ефект
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Друго ЕКУ+махане на кода и запали!Вече няма имо.

                      Коментар

                      Working...
                      X