Колата е Брава 1.4 и всички лампички светват и гаснат както е редно,моторчето за празен ход заема изходна позиция,но само върти стартера без опита дори да запали на газ и на бензин.Всички предпазители са здрави,на ЕКУ-то отиват +12В и двете маси, но не дава искра и гориво на свещите.Мерих бобините,д-к на коляновия вал,ТПС-са...На диагностика с комп казват,че давала странни,несъществуващи грешки и накрая спряло да отговаря и да сменя ЕКУ-то.Как да разбера дали е от него ,от имобилайзера или нещо след ЕКУ-то?Някакъв общ за горивната и запалителната система сигнал да се праща от ЕКУ след като са си разменили кода с имобилайзера? При 30 оборота развъртени от стартера и отчетени от TDC датчика ЕКУ разбира,че трябва да запали.Възможно ли е въпреки,че намотката на този д-к е здрава и не дава грешка при диагностика,той да не подава "правилни" импулси и ЕКУ да не разбира,че трябва да накъсва -12V нa първичните намотки на бобината. Мисля,че не е от имобилайзера щом сработва чак моторчето за празния ход за да отвори дросела спрямо температурата при дюзата. Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.4 не пали! ECU?
Collapse
X
-
Под шофиорската седалка има сервизен бутон натисниго той ще рестартира системата и има голям шанс да запали той се активира при влизане в голяма дупка удар или някакво сатресение на колата като има функцията да спре тока до бензиновата/нафтена помпа за да може прии ежинтуална катастрофа да не се запалиш при някой модели изчезва тока и до свещитеSubaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Ако чува шума на бензиновата помпа при даване на контакт значи тази манипулаци я с натискането на бутона под седалката е излишна, отива ли "+" до бобината? Минуса се управлява от компа. Като дадеш контакт за няколко секунди на бобината дава "+" след това изключва, като започнеш да въртиш трябва да ти отиде пак "+". Ако по време на въртене не отива "+" можеш да си направиш следния експеримент: отваряш релето на инжекциона и "+" -а на бобината/ то е едно за двете/ намира се отдясно на колата по посока на движението под пластмасова капачка заедно с релето на помпата, дясното /пак по посока на движението/ е за помпата а лявото за инжекциона и бобината / поне при мен е така/ трябва ти помощник за да ти дава контакт и гледаш дали сработва релето, то се управлява от контактния ключ, ако по-време на въртене не сработва просто му натисни котвата да даде "+" на бобината и виж дали ще запали, от тук нататък си прави изводите: 1. компа не дава "-" на релето за инжекциона/бобината ако не сработи релето по време на въртене2. компа не дава "-" на бобината при наличен "+" по време на въртене3. ако релето не ти сработва още при даване на контакт значи търси дали към него ходи "+" от контактния ключВече причините може да са разни: дачтичк на коляновия вал, комп, клеморед на контактния ключ и т.н.Прилагам ти схемата на моята БраваFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар