Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво става когато размениш + и - на акумулатора !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво става когато размениш + и - на акумулатора !

    Поради изключителна дебилност и недоглеждане от моя страна размених двете клеми на акумулатора и разбира се почнаха да хварчат искри даже горе кадето ми е закачен кабела който идва от алтернатора започна да пуши. Веднага се усетих и махнах клемите но вече беше късно та ето последствията. Когато запалих иконката на таблото за зареждане на акумулатора остана да свети (демек не се зарежда акумулатора) , радиото не работеше , парното и клаксона. Смених бушоните на клаксона и парното и проработиха, за радиото незнам, обаче проблема със зареждането на акумулатора си остана. Та въпроса ми е възможно ли е някое реле да здало багажа, и ако да моля ви кажете кое е защото нямам капака на бушоните да видя кое за какво е. Надявам се да не е алтернатора, но знам ли... За една секунда невнимание с + и - ето до какво води А да забравих и най важното - колата е Типо 89’ 1.4 ДГТ.
    You drive slick, I fly !

    #2
    При обръщане на поляритета горят диодите в изправителя на динамото със сигурност, възможно е и плочката, макар че знам случаи, когато регулаторната плочка е оцелявала. Това на първо време се сещам.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Ще се наложи да смениш диодите според мен в най-лошия случай но първо премери дали ти зарежда акумулатора ако ти зарежда това е добре ако ли не тогава търси проблема в динамото.
      Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS

      Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009

      Коментар


        #4
        Провери с мултицет дали ти зарежда акумулатора.Провери напрежениеро при изключен и включен двигател.Ако няма разлика не карай колата че някъде ще те остави.По принцип всичката електроника в колата се тества да издържи при включване в обратна посока. Или поне при по новите модели.Ама аз не разбрах двигателя работеше ли като включи акумулатора на обратно. Според мен е работел.
        Bravo JTD 105 '98

        Коментар


          #5
          Бях свалил акумулатора за през ноща да го заредя за да не пада в студовете и на сутринта на сънено направих белята. Не съм палил двигателя.
          You drive slick, I fly !

          Коментар


            #6
            Добре де, как ще размениш клемите не мога да разбера аз??? Нали едната е по - малка от другата. Освен ако не си ги охлабил прекалено много когато си ги смъкнал.ЦЦЦЦЦЦЦ

            Коментар


              #7
              пак си се отървал леко според мен, един приятел преди 2 години и той направи тази глупост с объркването на полюсите на Типото- си и нещо по електрониката сдаде багажа и колата не искаше въобще да пали и го одръстиха доста парички да му я оправят

              Коментар


                #8
                Inessita написа:
                Добре де, как ще размениш клемите не мога да разбера аз??? Нали едната е по - малка от другата. Освен ако не си ги охлабил прекалено много когато си ги смъкнал.ЦЦЦЦЦЦЦ
                Пренебрежимо по-малка беше и на мойто Типо,кабелите са достатъчно дълги за да стгнат който и да е полюс,общо взето както каза колегата в сънено състояние не е трудно да ги размениш.

                Коментар

                Working...
                X