Поради изключителна дебилност и недоглеждане от моя страна размених двете клеми на акумулатора и разбира се почнаха да хварчат искри даже горе кадето ми е закачен кабела който идва от алтернатора започна да пуши. Веднага се усетих и махнах клемите но вече беше късно та ето последствията. Когато запалих иконката на таблото за зареждане на акумулатора остана да свети (демек не се зарежда акумулатора) , радиото не работеше , парното и клаксона. Смених бушоните на клаксона и парното и проработиха, за радиото незнам, обаче проблема със зареждането на акумулатора си остана. Та въпроса ми е възможно ли е някое реле да здало багажа, и ако да моля ви кажете кое е защото нямам капака на бушоните да видя кое за какво е. Надявам се да не е алтернатора, но знам ли... За една секунда невнимание с + и - ето до какво води А да забравих и най важното - колата е Типо 89’ 1.4 ДГТ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво става когато размениш + и - на акумулатора !
Collapse
X
-
Провери с мултицет дали ти зарежда акумулатора.Провери напрежениеро при изключен и включен двигател.Ако няма разлика не карай колата че някъде ще те остави.По принцип всичката електроника в колата се тества да издържи при включване в обратна посока. Или поне при по новите модели.Ама аз не разбрах двигателя работеше ли като включи акумулатора на обратно. Според мен е работел.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Inessita написа:Добре де, как ще размениш клемите не мога да разбера аз??? Нали едната е по - малка от другата. Освен ако не си ги охлабил прекалено много когато си ги смъкнал.ЦЦЦЦЦЦЦ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар