здравейте,преди няколко дена забелязах че стъклата на една предна врата(дясната) слиза и се качва трудно.Не му обърнах особенно голямо внимание понеже реших да си заредя акумулатора и после ще огледам какво става.В неделя си зареих акумулатора,а днес като тръгвах за работа порекох да сваля стъклата на двете предни врати,но те и двете слязоха доста трудно,а още по трудно се качиха.Особенно трудно беше на дясната вртата като стъклото се качи на три пъти.По едно време ме беше страх дали въобще ще се затвирят.Вярно,че тази сутрин в Плевен беше михус 2 градуса,но незнам дали това е проблема.понеже ма е старх да пробвам в по-късни часове когато времето е отпуснало понеже ако стъклото не се затвори незнам какво ще го правя по тъмно.какво мислите вие?какво да правя?да чакам пролета ? )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно слизат и се качват стъклата на предните врати?
Collapse
X
-
Да и моите стъкла се свалят трудно и то от доста време,даже и лятото и знам че трябва да ги смажа обаче не ми се свалят корите на вратите....Иначе ми изключват моторчетата(тормозят се което не е хубаво) и трябва на няколко пъти да ги вдигамFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Аз пък като си сменях дръжките на вратите си напръсках водачите на стъклата с силиконов спрей и от тогава доста по-бързо се свалят и вдигат, макар че има какво да се желае още.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
аз 2 пъти съм смазвал- първо е супер шибано и без да се свали целия механизъм на стъклото не може да стане трайно. аз не съм го махал, защото е адски много работа, а само пръскам с вд първо, след това слагам грес. ефекта е до максимум месец.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
да аз съм свиделтел на това.... гледайте да не ги мъчите... защото на мене ония ден имах този проблем и го напувах напъвах и най накрая ми изгоря моторчето.... то не е баш изгоряло... защото моя сервизджия след извесно количество блъскане в масата на сервиза му. тръгна... обаче като беше запекло посредата някаде не можех да го затворя... сега съм го спрял за да не се получи пак така докато не го сменяПродавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:И ко ся няма идея как да се оправят, единственото е разглобяване на машинките и смазване на ново ????--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
van_dal написа:Slavi_Lancia написа:И ко ся няма идея как да се оправят, единственото е разглобяване на машинките и смазване на ново ????Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колега, а ти откъде си сигурен, че и твоята бръкма не е от някоя морга, второ би ли ми обеснил какво значение има дали е стояла в морга, или не за това колко бавно, или бързо ще се вдигат прозорците. Обесни ми нормално ли е да се прави поддръжка на механизмите на ел. стъклата. Спомням си когато отворихме корите на мерцедеса(15год.) на братовчет ми, за да му сложим нови говорители, вътре подплатата не беше отваряна никога, а стъклата му се движеха перфектно, или на моето пежо 405 (20год.) толкова експлоатирано, че вратите му бяха увиснали и бяха продрали ламарината отдолу, а стъклата си работеха и при минус 20 градуса, тези на моето браво, или на колегата едвали ще работят при тази температура. Както мога да кажа и че на 5 годишна служебна Деу Нексия през зимата помагахме на прозорците да се затварят, всичко е до качеството предлагано от производителя. И не си ти човека, който ще ми казва как да се изцепвам за марката, ако имаш възражения вече на лични, че омацахме темата на човека.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Правилнооо ! Моита бабичка Ланчата де е на 19 години вече, наистина е изкарана от морга в италия ама е на стъклата са пушка в всички посоки а тея кои недодялън инженер ги е мислил така не знам. Обзалагам се че е няква голяма простотия и това на 99 год кола преди 2 год като я взех беше на 7 години тогава не са работили по добре, така че марката си е за ебане. Ама споко всяка марка си има неините кусури важното е да не стават изнервящо много че почваме да се псуваме.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар