Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно слизат и се качват стъклата на предните врати?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно слизат и се качват стъклата на предните врати?

    здравейте,преди няколко дена забелязах че стъклата на една предна врата(дясната) слиза и се качва трудно.Не му обърнах особенно голямо внимание понеже реших да си заредя акумулатора и после ще огледам какво става.В неделя си зареих акумулатора,а днес като тръгвах за работа порекох да сваля стъклата на двете предни врати,но те и двете слязоха доста трудно,а още по трудно се качиха.Особенно трудно беше на дясната вртата като стъклото се качи на три пъти.По едно време ме беше страх дали въобще ще се затвирят.Вярно,че тази сутрин в Плевен беше михус 2 градуса,но незнам дали това е проблема.понеже ма е старх да пробвам в по-късни часове когато времето е отпуснало понеже ако стъклото не се затвори незнам какво ще го правя по тъмно.какво мислите вие?какво да правя?да чакам пролета ? )
    FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

    #2
    И моето шофьорско се качва на 2 пъти като застудее. Вероятно трябва да се избърше старата смазка и да се гресира наново де що може, ама ме мързи и е студено.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Да и моите стъкла се свалят трудно и то от доста време,даже и лятото и знам че трябва да ги смажа обаче не ми се свалят корите на вратите....Иначе ми изключват моторчетата(тормозят се което не е хубаво) и трябва на няколко пъти да ги вдигам
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #4
        Жилата на стъклата се смазват с грес и когато застудее тя стяга.Трябва да се почисти греста от жилата и да се смаже с машинно масло.Така маслото и остатъка от грестта образуват смес която не стяга толкова.
        TIPO 1.4,DEDRA 1.8

        Коментар


          #5
          Аз пък като си сменях дръжките на вратите си напръсках водачите на стъклата с силиконов спрей и от тогава доста по-бързо се свалят и вдигат, макар че има какво да се желае още.
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            Аз мисля че на нашите коли фабрично се вдигат бавно, до сега толкова Фиати съм оглеждал поне на един трябваше да е нормално ако това е дефект.
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар


              #7
              аз 2 пъти съм смазвал- първо е супер шибано и без да се свали целия механизъм на стъклото не може да стане трайно. аз не съм го махал, защото е адски много работа, а само пръскам с вд първо, след това слагам грес. ефекта е до максимум месец.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Значи ще се примирим ,то моите машинки не се тормозят ама ме дразни че много бавно се движат стъклата ,то зависи и сс на каква марка кола ги сравняваш.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #9
                  стъкла

                  като не се свалят стъклата по добре много не ги мъчете ако е замръзнало е временно трябва да се отвори и всичко да се почисти и смаже а ако има изнасени части да се сменят като е с въже много честа прави проблем приплъзва и трудно дига стъклата
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    да аз съм свиделтел на това.... гледайте да не ги мъчите... защото на мене ония ден имах този проблем и го напувах напъвах и най накрая ми изгоря моторчето.... то не е баш изгоряло... защото моя сервизджия след извесно количество блъскане в масата на сервиза му. тръгна... обаче като беше запекло посредата някаде не можех да го затворя... сега съм го спрял за да не се получи пак така докато не го сменя
                    Продавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D

                    Коментар


                      #11
                      И ко ся няма идея как да се оправят, единственото е разглобяване на машинките и смазване на ново ????
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Slavi_Lancia написа:
                        И ко ся няма идея как да се оправят, единственото е разглобяване на машинките и смазване на ново ????
                        Смени марката автомобил и проблема изненадващо ще изчезне, дори и при 20-т годишна кола стъклата се вдигат 2 пъти по-бързо.
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #13
                          van_dal написа:
                          Slavi_Lancia написа:
                          И ко ся няма идея как да се оправят, единственото е разглобяване на машинките и смазване на ново ????
                          Смени марката автомобил и проблема изненадващо ще изчезне, дори и при 20-т годишна кола стъклата се вдигат 2 пъти по-бързо.
                          Още един дето си е купил кола от моргата и дава изявления :D От 10000 потребители в този форум нормално е да има 10 с проблем с прозорците . Това че ти си един от тях... Как мислиш дали всичките тези автомобили по на 150-250хил.км задължително трябва да са в добро състояние... Това че твоята кола пак явно влиза в числото на не добре подържаните и силно амортезирани коли..... Аз какво да кажа нищо не правя само карам и то здраво и се чудя на хора като теб . Така че не се изцепвай така за марката. :D Нищо лично.
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #14
                            Колега, а ти откъде си сигурен, че и твоята бръкма не е от някоя морга, второ би ли ми обеснил какво значение има дали е стояла в морга, или не за това колко бавно, или бързо ще се вдигат прозорците. Обесни ми нормално ли е да се прави поддръжка на механизмите на ел. стъклата. Спомням си когато отворихме корите на мерцедеса(15год.) на братовчет ми, за да му сложим нови говорители, вътре подплатата не беше отваряна никога, а стъклата му се движеха перфектно, или на моето пежо 405 (20год.) толкова експлоатирано, че вратите му бяха увиснали и бяха продрали ламарината отдолу, а стъклата си работеха и при минус 20 градуса, тези на моето браво, или на колегата едвали ще работят при тази температура. Както мога да кажа и че на 5 годишна служебна Деу Нексия през зимата помагахме на прозорците да се затварят, всичко е до качеството предлагано от производителя. И не си ти човека, който ще ми казва как да се изцепвам за марката, ако имаш възражения вече на лични, че омацахме темата на човека.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              Правилнооо ! Моита бабичка Ланчата де е на 19 години вече, наистина е изкарана от морга в италия ама е на стъклата са пушка в всички посоки а тея кои недодялън инженер ги е мислил така не знам. Обзалагам се че е няква голяма простотия и това на 99 год кола преди 2 год като я взех беше на 7 години тогава не са работили по добре, така че марката си е за ебане. Ама споко всяка марка си има неините кусури важното е да не стават изнервящо много че почваме да се псуваме.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X