Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с грешки в компютъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BlueStorm написа:
    Откачаш минуса на акумулатора за 10-15мин ( предостатъчно ) и си готов. След това като го връщаш да си си взел ключовете от колата в теб, да не ги забравиш в колата и да затвориш вратата
    Пунтото по същия начин ли се ресетва ?
    PUNTO 1.1 94г.

    Коментар


      #17
      velko_sz написа:
      BlueStorm написа:
      Откачаш минуса на акумулатора за 10-15мин ( предостатъчно ) и си готов. След това като го връщаш да си си взел ключовете от колата в теб, да не ги забравиш в колата и да затвориш вратата
      Пунтото по същия начин ли се ресетва ?
      Не знам. Има вероятност да трябва уред за диагностика за да се изчистят грешките.
      Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
      Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
      BlueStorm transforms . . .
      . . . !!!

      Коментар


        #18
        някой не е ли запознат с тази операция да каже?
        PUNTO 1.1 94г.

        Коментар


          #19
          velko_sz написа:
          Пунтото по същия начин ли се ресетва ?
          До колкото знам за коли след 94-та .. както гледам подписа ти става само с тестер за ECU-то .... но най сигурно отиваш на диагностика ... закачате тестера четете грешките ако има, занулявате с тестера после изкуствено иницирате грешка - примерно докато работи двигателя откачате датчика за температурата на водата и след това закачате тестера виждата че има грешка - откачате акумолатора за 5 мин . и пак закачате тестера ако грешката е там - значи само с тестера се трият ако не е там - яско е как става .... надявам се ме разбра ...
          Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

          Коментар


            #20
            Значи мойто Чинкуеченто ,като е 95-а година ,няма да мога да го рестартна с махане на клемата, а само в сервиза ??
            http://www.universaldesignltd.com

            Коментар


              #21
              Re: .

              Върви при hit-ko-сервизен център ФИАТ-Ямбол !Успех ! [/quote]И аз си мисля същото там ще ти решат проблема а и нищо не губиш
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #22
                Ямбол ми е малко далече Идеята е дали не мога да се оправя без сервиз??Целия проблем възникна вчера, след като ми направиха смяна на маслото и се чудя, дали не са сипали повече от необходимото?Досега лампата наинжекциона не беше светила..........
                http://www.universaldesignltd.com

                Коментар


                  #23
                  Айде и аз да попитам - казаха ми друг метод за ресетване - откачат се и двете клеми, допират се плюсовия и минусовия кабел един в друг (или плюсовия се допира някъде до корпуса). Става ли и така? Щото аз пробвах, но промяна в лошото държане на колата няма.

                  Коментар


                    #24
                    ами не съм сигурен аз дали само с откачане ще стане. аз съм я правил тази операция доста пъти и наистина се променя работата в първите 10 мин докато загрее колата. Но след като отидах на диагностика, явно по друг начин са ми я рестартирали, защото започна малко по ниски обороти да държи, не много, но все пак се усети малка промяна.А сега и след като смених и генерацията и се оказа, че и ламбдата ми работи, колкото и да вадя кабела от акумулатора, ефектът е никакъв. Дори и след като поставя клемите колата работи все едно не съм махал нищо.може би решението е само компютър. за това съм замислил пак подобна операция н оне мога да анмеря нещо читаво и евтиничко, последния път ми взеха в ХЕЕД 36 кинта. добре си свършиха работата,но 36 само за диагностиката не ми се дават пак.
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #25
                      Immortal написа:
                      Айде и аз да попитам - казаха ми друг метод за ресетване - откачат се и двете клеми, допират се плюсовия и минусовия кабел един в друг (или плюсовия се допира някъде до корпуса). Става ли и така? Щото аз пробвах, но промяна в лошото държане на колата няма.
                      Има някаква логика в метода.доколкото поназнайвам от електроника така би трябвало да се разредят принудително всички токосъбиращи устройства - кондензатори и др.подобни.---------
                      Код:
                      [color=blue]Аз друго си мисля: Удачно ли е да се сложи един прекъсвач на ЕКУ-то, и когато усетим влошаване да го прецъкваме? Конкретния въпрос е[b] на коя жица да се сложи?[/b] Хайде по-опитните да се произнесат  [/color]:roll:
                      Потребителите е желателно да постват във вид на "чист текст". Не трябва да се използват голям брой emoticons, главни букви (постването с главни букви се приема като ВИКАНЕ - ПОВИШЕН ТОН), или много цветен текст и други. Потребителите не трябва да използват много пунктуации (!!!, ????? и .....) в заглавието или в самият си пост.Модераторски екип на fiat-bg.org
                      Пунто - 06/1996 - M3 (1.2 MPI)
                      ZFA17600002376672

                      Коментар

                      Working...
                      X