Че те дългите ти със сигурност са по-слаби от ксенона на къси, за какво са ти???
Как защо са ми. Да речем, че нещо е станало и карам със 150-160. Пътят се стеснява бързо, трябва повече светлина. Поне аз така го разглеждам. Е, по тъмно не съм карал с толкова, ама на светло знам как става. Не можеш да присветнеш на никого, ако ти се налага, защото гаснат късите. Не може без дълги. А и днес обикалях за Осрам Найт Брейкът или каквито са там, ама нямат хората. Някакви Филипс ми предлагат с 30% повече светлина. Ама най ще си намеря и поръчам Осрам от нета. Поне ще знам, че няма да обикалям. А ако някой знае как да разрешим проблема, да каже веднага, дрои едно ЛС, за да го видя веднага.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Имайки предвид, че ксенона ти свети с по-висок (по-голям) интензитет от 55W крушка във тялото на дългата светлина - просто пресвяткането им ще се види от насрещния като мигане на мигачите ти... Това имах предвид с въпроса си. Но нищо - ентусиасти като теб не трябва да липсват - за това някои си правят би-ксенони т.е. слагат ксенон и на дългите.
Абе хора, каква е тая заблуда, че като си сложиш ксенон и дълги не ти трябват? Който мисли така, значи нещо фаровете му не му са наред. jenshen73, з@еби интензитета, принципно късите (регулирани както трябва) светят на 50 - 60 метра напред.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Абсолютно прав си - моите светят дори на по-малко. Но пробвай да видиш - застани пред колата, жена ти примерно да те светка с дългите и да видим те ли ще се виждат по-добре или добре регулираният ти ксенон. Колкото и добре да са регулирани. Най-добрият вариант си остава и ксенон на дългите. Просто заради интензитета на ксенона не се налага да виждаш на 60 метра примерно.
Имайки предвид, че ксенона ти свети с по-висок (по-голям) интензитет от 55W крушка във тялото на дългата светлина - просто пресвяткането им ще се види от насрещния като мигане на мигачите ти... Това имах предвид с въпроса си. Но нищо - ентусиасти като теб не трябва да липсват - за това някои си правят би-ксенони т.е. слагат ксенон и на дългите.
Дълги си трябват, поне аз така мисля. И затова ще връщам крушките и малко като се опарича ще отида да ми сложат ксенон в специализирано място. Иначе ксенон на дълги ОК, ама нали като присветнеш няма да стане нищо - трябва време да загреят. Сегашният ще видя да го монтирам на фаровете за мъгла. Ама май няма да е скоро, предвид времето вече.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Имайки предвид, че ксенона ти свети с по-висок (по-голям) интензитет от 55W крушка във тялото на дългата светлина - просто пресвяткането им ще се види от насрещния като мигане на мигачите ти... Това имах предвид с въпроса си. Но нищо - ентусиасти като теб не трябва да липсват - за това някои си правят би-ксенони т.е. слагат ксенон и на дългите.
Дълги си трябват, поне аз така мисля. И затова ще връщам крушките и малко като се опарича ще отида да ми сложат ксенон в специализирано място. Иначе ксенон на дълги ОК, ама нали като присветнеш няма да стане нищо - трябва време да загреят. Сегашният ще видя да го монтирам на фаровете за мъгла. Ама май няма да е скоро, предвид времето вече.
И аз се съмнявам, че ксенонови крушки на дългите светлини ще бъдат ефективни, защото обикновено дългите се пускат за кратко (докато дойде насрещна кола). Поради честото им палене-гасене е вероятно много бързо да изгорят. Освен това за присветкване също не вършат работа (както каза колегата svetkos_)
Абсолютно прав си - моите светят дори на по-малко. Но пробвай да видиш - застани пред колата, жена ти примерно да те светка с дългите и да видим те ли ще се виждат по-добре или добре регулираният ти ксенон. Колкото и добре да са регулирани. Най-добрият вариант си остава и ксенон на дългите. Просто заради интензитета на ксенона не се налага да виждаш на 60 метра примерно.
ксеноновата крушка и трябва време да загрее незнам на колко места го пишеш вече тва за тоя биксенон биксенон е на крушка която късите и дитлгите са си в нея а не 2 различни крушки ако ти успееш да навреш Н4 в мястото за х7 кажи как си го направил че да го навра на бравата и аз мислих да слагам на пежото и на дългите ама ме разобедиха на време дори и на колите с фабричен ксенон дългите им са с нормални крушки
.... и по-подробно - инсталацията на колегата е от стария тип, и примигва/гасне когато се превключи от къси към дълги. След преправяне към тип "2000" , колегата вече може да се радва на ксенона си.Специално за колегата van_dal: Утре ще направя това което съм обещал
Здравеите на скоро и аз си купих Фиат Мареа 99г. Жтд и го имам саштия проблем когато превклуча на дълги и късите изгасват и после като сваля на каси няма никои а ксенона си е монтиран от човек които постоянно се занимава с такива работи и неможа да си обесни защо е така моля ако някои може да помогне ще бада адцки благодарен
на мен вчера ми монтираха ксенон и започнаха проблемите.влизам в колата паля и като включа фаровете стрелката на оборотомера,километража се вдигат до край и след това се връщат в нормално положение.Също така дневния ми километраж се нулира.След това ги гася и ги включвам веднага и този проблем го няма.Появи ми се и друг проблем когато мигна със светкавицата на дълги ми светва и ксенона,а когато включа дълги ми светват и късите.Този проблем ми се появи след като ми монтираха ксенона.Човека,който ми го монтира има същия ксенон и същата кола като моята(fiat brava)но той няма такъв проблем.Ако някой знае от какво може да е станало така и как може да се оправи да пише.
на мен вчера ми монтираха ксенон и започнаха проблемите.влизам в колата паля и като включа фаровете стрелката на оборотомера,километража се вдигат до край и след това се връщат в нормално положение.Също така дневния ми километраж се нулира.След това ги гася и ги включвам веднага и този проблем го няма.Появи ми се и друг проблем когато мигна със светкавицата на дълги ми светва и ксенона,а когато включа дълги ми светват и късите.Този проблем ми се появи след като ми монтираха ксенона.Човека,който ми го монтира има същия ксенон и същата кола като моята(fiat brava)но той няма такъв проблем.Ако някой знае от какво може да е станало така и как може да се оправи да пише.
Да се надяваме, че Оги би могъл да ти обясни. Той също кара брава. Но аз пък нямаше как да не пиша, понеже досега не бях чел за подобна аномалия при слагането на ксенон. М/удругото има вероятност след седмица-две да си ходя до селото (Ресен - на 15км. от ВТ). Ако финансовата криза не ме е засегнала, ще ти пиша, че идвам. Дотогава може Оги примерно да знае за какво става дума, да ми обясни, да си запиша, да снимам и евентуално да го оправим този проблем. Но вероятността да дойда към ВТ е около 10%. Все пак ще ти пиша. Аз като съвет ще ти дам да размениш баластите. И виж дали + и - на са с + и - на крушката. Смисъл такъв, дали има друг допълнителен кабел, пуснат към захранването. И все пак си мисля, че ако преработиш схемата, няма да има проблем (ако колата е след 2000 няма нужда от преработка). Има тема на Оги за преработка на схемата. Смятам, че там е ключът от къщата. Успех и пиши какво става.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Опитайте да сложите паралелно на захранващият кабел на баласта,който се включва към буксата на халогенната лампа един кондензатор с капацитет от 1000 до 2000 микрофарада,вместо да преправяте инсталацията.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
2 въпроса - аз например си нямам никаква идея какво е това кондензатор, и как се използва:1. Как този кондензатор ще помогне в частта - при присветване със светлинен клаксон, да не светват късите. 2. Как този кондензатор ще помогне в частта - при включване на къси да светнат веднага, а при превключване на дълги - да няма примигване/гаснене3. С преправянето на инсталацията се разтоварва контактния ключ и конзолата с лостовете, както и се използва фабричното реле, за захранване на баласти с по-голям начален ток. Как кондензаторът помага от тази гледна точка. Благодаря предварително.
Коментар