jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенонът гасне на дълги, хайде да го оправим
Collapse
X
-
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
-
Имайки предвид, че ксенона ти свети с по-висок (по-голям) интензитет от 55W крушка във тялото на дългата светлина - просто пресвяткането им ще се види от насрещния като мигане на мигачите ти... Това имах предвид с въпроса си. Но нищо - ентусиасти като теб не трябва да липсват - за това някои си правят би-ксенони т.е. слагат ксенон и на дългите.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Абе хора, каква е тая заблуда, че като си сложиш ксенон и дълги не ти трябват? Който мисли така, значи нещо фаровете му не му са наред. jenshen73, з@еби интензитета, принципно късите (регулирани както трябва) светят на 50 - 60 метра напред.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Абсолютно прав си - моите светят дори на по-малко. Но пробвай да видиш - застани пред колата, жена ти примерно да те светка с дългите и да видим те ли ще се виждат по-добре или добре регулираният ти ксенон. Колкото и добре да са регулирани. Най-добрият вариант си остава и ксенон на дългите. Просто заради интензитета на ксенона не се налага да виждаш на 60 метра примерно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Имайки предвид, че ксенона ти свети с по-висок (по-голям) интензитет от 55W крушка във тялото на дългата светлина - просто пресвяткането им ще се види от насрещния като мигане на мигачите ти... Това имах предвид с въпроса си. Но нищо - ентусиасти като теб не трябва да липсват - за това някои си правят би-ксенони т.е. слагат ксенон и на дългите.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
svetkos_ написа:jenshen73 написа:Имайки предвид, че ксенона ти свети с по-висок (по-голям) интензитет от 55W крушка във тялото на дългата светлина - просто пресвяткането им ще се види от насрещния като мигане на мигачите ти... Това имах предвид с въпроса си. Но нищо - ентусиасти като теб не трябва да липсват - за това някои си правят би-ксенони т.е. слагат ксенон и на дългите.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
jenshen73 написа:Абсолютно прав си - моите светят дори на по-малко. Но пробвай да видиш - застани пред колата, жена ти примерно да те светка с дългите и да видим те ли ще се виждат по-добре или добре регулираният ти ксенон. Колкото и добре да са регулирани. Най-добрият вариант си остава и ксенон на дългите. Просто заради интензитета на ксенона не се налага да виждаш на 60 метра примерно.Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Здравеите на скоро и аз си купих Фиат Мареа 99г. Жтд и го имам саштия проблем когато превклуча на дълги и късите изгасват и после като сваля на каси няма никои а ксенона си е монтиран от човек които постоянно се занимава с такива работи и неможа да си обесни защо е така моля ако някои може да помогне ще бада адцки благодарен
Коментар
-
Колега, запознай се подробно с тази тема. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=36808Чети внимателно, и намери схема на фарове на Мареа, ама точно на твоят модел, и ще ги оправиш, няма страшно.
Коментар
-
на мен вчера ми монтираха ксенон и започнаха проблемите.влизам в колата паля и като включа фаровете стрелката на оборотомера,километража се вдигат до край и след това се връщат в нормално положение.Също така дневния ми километраж се нулира.След това ги гася и ги включвам веднага и този проблем го няма.Появи ми се и друг проблем когато мигна със светкавицата на дълги ми светва и ксенона,а когато включа дълги ми светват и късите.Този проблем ми се появи след като ми монтираха ксенона.Човека,който ми го монтира има същия ксенон и същата кола като моята(fiat brava)но той няма такъв проблем.Ако някой знае от какво може да е станало така и как може да се оправи да пише.FIAT BRAVA 1.6 16v
Коментар
-
bg_bombeto написа:на мен вчера ми монтираха ксенон и започнаха проблемите.влизам в колата паля и като включа фаровете стрелката на оборотомера,километража се вдигат до край и след това се връщат в нормално положение.Също така дневния ми километраж се нулира.След това ги гася и ги включвам веднага и този проблем го няма.Появи ми се и друг проблем когато мигна със светкавицата на дълги ми светва и ксенона,а когато включа дълги ми светват и късите.Този проблем ми се появи след като ми монтираха ксенона.Човека,който ми го монтира има същия ксенон и същата кола като моята(fiat brava)но той няма такъв проблем.Ако някой знае от какво може да е станало така и как може да се оправи да пише.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Опитайте да сложите паралелно на захранващият кабел на баласта,който се включва към буксата на халогенната лампа един кондензатор с капацитет от 1000 до 2000 микрофарада,вместо да преправяте инсталацията.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
2 въпроса - аз например си нямам никаква идея какво е това кондензатор, и как се използва:1. Как този кондензатор ще помогне в частта - при присветване със светлинен клаксон, да не светват късите. 2. Как този кондензатор ще помогне в частта - при включване на къси да светнат веднага, а при превключване на дълги - да няма примигване/гаснене3. С преправянето на инсталацията се разтоварва контактния ключ и конзолата с лостовете, както и се използва фабричното реле, за захранване на баласти с по-голям начален ток. Как кондензаторът помага от тази гледна точка. Благодаря предварително.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар