Днес си играх да правя запалката ми да работи без контакт, обаче се сблъсках с проблем, явно бравото ми е по различно от другите и описаното в темата по въпроса при мен не се получиРелето 91 което съм оградил на снимката по упътването от една друга тема трябваше да е за запалката и за ел стъклата, дадох го накъсо ел. стъклата работеха без контакт но запалката не.Също искам да попитам и буксата с кабела които съм оградил отдолу за какво са??Успях да измисля това. свързах оградения бушон към този на аварийките и сега забелязах че когато не съм на контакт освен запалката ми работи и вентилатора на парното , а ел стъклата не работят Кажете дали имам реле за запалката на мойто браво. Май е с по различна инсталация от другите.Като подадох постоянен ток на този бушон имате ли идея какво още освен вентилатора на парното и запалката съм захранил?? бушона е 30 А едва ли е само за тези неща/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за реле 91 на Браво - откъде се захранва запалката
Collapse
X
-
Въпрос за реле 91 на Браво - откъде се захранва запалката
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Колега,за да ми работи запалката без контакт аз свързах бушончето на запалката с това на клаксона и така нямам никакъв проблем(работи си без контакт,а и освен това мисля че двете бушончета бяха с почти еднакъв ампераж) Иначе и аз бях чел някаква тема за даване на късо на някакъв номер реле,ама и при мен се получаваха някакви разминаваници със схемите и не стана номера.Работеха прозорците без контакт но запалката беше някаде другаде(освен това ми работеше май само дясното стъкло без котакт)Затова направи като мен и не си блъскай главата с търсеници на разни схеми че то май всяка година има разни смени на номера на релета и различни връзкиFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
-
ти сигурно искаш трансмитера да ти седи пуснат и на контакт. аз като цяло си изведох 2 гнездо за запалката, точно под пепелника и бая си поиграх- дупчих и направо имплантирах гнездо- много ми е удобно, но нарочно го направих да няма ток без контакт. за сигурност. иначе ако искам да има ток лесно ще сменя жицата да взема ток от друг бушон, което ти можеш да направиш също.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колеги, както виждам всички сте с Браво-та - първата версия, преди 98-ма, на която така и не успях никъде да намеря захранването на запалката дали минава през реле, и през кое. Във всички версии след 98-ма запалката минава през това реле 91-ви номер. Някога ако свалям жабката ще пробвам как е при мен, и дали ще стане
Коментар
-
При мен релето си е само за ел стъклата.А бушона за запалката като го махна и ел стъклата работят и без него.Когато му подадао постоянно захранване забелязах че когато колата не е на контакт към първото краче на бушона откъдето при контакт идва захранването има консумация 15 мА които не разбрах за къде са.Иначе като подадох ток на второто краче консумацията ми е точно 0 и ми работи запалката и парното дори без контакт.Има ли опасност да го оставя закачено така??За какво още служи този бушон?pakumba твоето решение е добро на мен освен това ми трябват вече 3 запалки защото имам трансмитер, захранването за лаптопа и зарядното за гпс-а, Обаче не искам да правя дупки и да слагам нови кабели искам колата да си ми е в оригиналния вид защото много се дразня като видя на някоя кола дабавяни кабели връзвани с тиксо.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар