Търсих навсякъде схема на клемореда на контактния ключ, но неможах да намеря имам само схемата, но като изводи кой е примерно №15 отиващ за бобината не намерих никъде. Някой има ли разположението на клемореда?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схема на клемореда на контактния ключ
Collapse
X
-
Нали от време на време се е..ва с паленето и тръгнах към него в един момент лесно се установява + и стартер, за бобината премерих тук таме и го намерих, но друго си е ако имах схемата на клемите нямаше да се лутам. М/у другото се оказа че това което пише по книгите не расте по нивите, схемата дава че от контактния ключ "+"-а отива директно на бобината, но при мен са оказа че е от бушона и през релето на инжекциона и "-" идва от компа, а "+"-а на бобината се командва от контактния ключ. Та компа командва кога да се включи релето и като дадеш на контакт най напред за няколко секунди имам "+" на бобната и ако не завъртя след няколко секунди изключва релето и "+"-а изчезва. От начало се шашках з/о се губи "+" като по схемата той директно идва от контактния ключ, а сега вече като разчепках действителното ми стана ясно. Обичам да съм нясно доколкото мога с техниката с която боравя, та затова питам. Набедих клемореда че може да е нагоряло вътре и купих нов, но се оказа че куплунга му не пасва, смених го но се оказа че този пък неможе да се монтира, там има едни чопове които не паснаха на моя и него го върнах и в крайна сметка си казах, че господ /колкото и странно да звучи/ ми казва не го сменяй не е от там белата спети си 25 лв. и сега си паля със стария.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Това го имам, търся на самия клеморед как са разположени номерата на крачетата.
- 1 like
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар