Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схема на клемореда на контактния ключ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Схема на клемореда на контактния ключ

    Търсих навсякъде схема на клемореда на контактния ключ, но неможах да намеря имам само схемата, но като изводи кой е примерно №15 отиващ за бобината не намерих никъде. Някой има ли разположението на клемореда?
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    схема

    каква ти е целта за тази схема нещо не пали ли като хората
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Нали от време на време се е..ва с паленето и тръгнах към него в един момент лесно се установява + и стартер, за бобината премерих тук таме и го намерих, но друго си е ако имах схемата на клемите нямаше да се лутам. М/у другото се оказа че това което пише по книгите не расте по нивите, схемата дава че от контактния ключ "+"-а отива директно на бобината, но при мен са оказа че е от бушона и през релето на инжекциона и "-" идва от компа, а "+"-а на бобината се командва от контактния ключ. Та компа командва кога да се включи релето и като дадеш на контакт най напред за няколко секунди имам "+" на бобната и ако не завъртя след няколко секунди изключва релето и "+"-а изчезва. От начало се шашках з/о се губи "+" като по схемата той директно идва от контактния ключ, а сега вече като разчепках действителното ми стана ясно. Обичам да съм нясно доколкото мога с техниката с която боравя, та затова питам. Набедих клемореда че може да е нагоряло вътре и купих нов, но се оказа че куплунга му не пасва, смених го но се оказа че този пък неможе да се монтира, там има едни чопове които не паснаха на моя и него го върнах и в крайна сметка си казах, че господ /колкото и странно да звучи/ ми казва не го сменяй не е от там белата спети си 25 лв. и сега си паля със стария.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=339849#339849

        Коментар


          #5
          Това го имам, търся на самия клеморед как са разположени номерата на крачетата.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            NikMar написа:
            Това го имам, търся на самия клеморед как са разположени номерата на крачетата.
            Може ли малко уточнение, защото не ми е съвсем ясно какво точно търсиш? Ако искаш да видим от кое краче какъв цвят кабел излиза, дали ще е от полза?Иначе отворих някаква произволна схема, и там ми изглежда така както казваш - от ключа през бушон, и през реле, релето захранва бобина или там нещо си...М - кафяво - захранванеC - оранжевоRN - червено-черноCB - оранжево-бяло
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              клеиморед

              аз днес гледах 2 клеимореда ама на тях нямаше № сигурно са сменяни и са били малко менте
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Интересува ме разположението на номерата в/у ето това:А иначе ето разликата м/ фабричната схема и това което е в действителностPS А бе защо немога да сложа текста м/у снимките, как става това?
                Прикачени файлове
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар

                Working...
                X