Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DC- DC преобразувател 12- 19 в за лаптоп

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    DC- DC преобразувател 12- 19 в за лаптоп

    Благодарение на колегата Sev се сдобих с преобразувател от 12 на 15, 16, 18, 19, 24 волтаИзполва се за захранване на лаптоп повечето от които са на 19 волта. Също и за друга електроника която работи на 24 волта в колата.Комплектован е с 8 броя различни накрайници за различните модели лаптопи.Останах много доволен от качествената изработка.Отначало не вярвах че поддържа стойностите но след цял ден мерене установих че е много качествено направен, Коефициента на полезно действие го измерих на 93 % което е много добре.При ползване на нормален 15 инчов лаптоп консумацията е около 1.51 ампера на 12 волта.Успява да поддържа изходното напрежение дори когато на входа му подадох 10.5 волтаЦената му е съвсем символична за разлика от устройствата които се продават по компютърните магазини на цена около 100 лвКойто се чуди как да захрани лаптопа в колата - това е решението
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    А каква е цената де?Правиш реклама но кажи и цената може да има заинтересувани.
    Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS

    Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009

    Коментар


      #3
      Не правя реклама, фирмата е някаква китайска и нямам причина да го рекламирам просто съм доволен.Цената е 12 долара с включена доставка.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Ето и сникмка
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          джаджата е поръчана от нашите добри приятели от pc-link.biz :D
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            да да ние с колегата го обсъдихме на дълго и на широко а и не само тази джаджа на приятелите ни от pc-link.biz
            Фиат БРАВО 1200 куб.см. 59kW 2001 Г.И. Stilo GAS

            Ситроен Берлинго 1.6 HDi 2009

            Коментар


              #7
              Ако не се лъжа, не трябва ли да подава определени ватове, и ако те са по-малко от нужните на лаптопа (какфито подават някой от ефтините преобразователи 12-220V, обикновенно преобразователя изгаря.....) и как преобразува на 17-19v, за лаптопа не трябва ли 220v /???Поне тия преобразователи, дето съм виждал, от едната страна имат извод за запалка, от дугата стандартен контакт 220v.Пусни някоя друга снимка, коляга, ако не ти представлява трудност, с накрайниците на джаджата. Имам сериозен интерес да си закупя таква. Благодаря предварително !

              Коментар


                #8
                моето е абсолютно същото, и съм го ползвал около 4-5 пъти.Успява да зарежда лаптопа като не съм го изключвал близо 3-часа плътна работа.В Ст.Загора има един магазин където ги продават за 20лв.Е има и за 45, въпрос на избор
                fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

                Коментар


                  #9
                  То подава милиампери, като числото показва максималния ток който може да подава при продължителна работа. Иначе всеки лаптоп е за 220 волта, ама си има собствен траф, който сваля до нужните 18-20 волта. Я дайте да купим 1 лаптоп с 2 ком-порта?

                  Коментар


                    #10
                    Колегите от офф роуд форума ги вълнуват повече тези неща и май са по напред с материала.ЦЪК
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      То подава милиампери, като числото показва максималния ток който може да подава при продължителна работа. Иначе всеки лаптоп е за 220 волта, ама си има собствен траф, който сваля до нужните 18-20 волта. Я дайте да купим 1 лаптоп с 2 ком-порта?
                      аз от една година издирвам,ако намериш , свиркай

                      Коментар


                        #12
                        venci1887 написа:
                        Ако не се лъжа, не трябва ли да подава определени ватове, и ако те са по-малко от нужните на лаптопа (какфито подават някой от ефтините преобразователи 12-220V, обикновенно преобразователя изгаря.....) и как преобразува на 17-19v, за лаптопа не трябва ли 220v /???Поне тия преобразователи, дето съм виждал, от едната страна имат извод за запалка, от дугата стандартен контакт 220v.Пусни някоя друга снимка, коляга, ако не ти представлява трудност, с накрайниците на джаджата. Имам сериозен интерес да си закупя таква. Благодаря предварително !
                        Много се лъжеш. На лаптопите им трябват средно 12-19 волта. А понеже разпространеното мрежово захранване е 110-220 волта - се окомплектоват с адаптери 110-220V->12-19V. Това, което колегата показва е най-доброто решение за захранване на лаптоп в автомобил, а цената му просто е прекрасна. Повишаването на 12Волта до 19волта е свързано с много малко загуба на ток и може да се работи на изгасен двигател. Тези инвертори, които споменаваш ти - 12-220 изпапкват 48Ah акумулатор за около 2 часа, 2 часа и полвина... А и за да не се бъркаш - джаджата е със накрайник за запалка, а към лаптопа е универсален накрайник със сменяеми като на отвертка върхове
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря много колега. Жив и здрав !

                          Коментар


                            #14
                            колега, женшен - аз пък препоръчвам инвертора - и то марков , а не нонейм-ски при някой по-здрав пик на напрежението в ел. системата на колата - нали се сещаш , че инвертора ДОСТА по-добре ще го филтрира, а с тези адаптери.аз лично не съм виждал такъв адаптер произведен от сериозна фирма,докато инвертори има на : фортрон, титан , тръст .подобен адаптер бих използвал САМО с акумулатор невключен към автомобил, или при не запален автомобил - и то с огромно нежелание

                            Коментар


                              #15
                              Не си виждал на сериозна фирма? Утре ако моя човек е във Варна ще снимам неговия. Но понеже си компютърджия, а не електричар - няма как да знаеш, че максимален пик в изправна кола с изправен акумулатор може да е не по-голям от 14V. И защо мислиш, че схемните набори ограничаващи тока са много скъпи???В интерес на истината - и аз си купих инвертро 12->220V, но най-вече защото не можах да намеря 12V-19V на такава приятна цена. Акумулатор, а не АкумОлатор. Кумулативен, а не КумОлативен. Колеги, хайде, като се опитвате да блеснете с познания по български език - направете си труда все пак да проверите коя дума как се пише и кой е корена и, а???
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X