Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ полвината електроника умря :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ полвината електроника умря :(

    Днес минах около 200 километра и сега като слизам да запалям колата няма преден десен габарит няма фарове няма вентилатор в купето, не работи сервото спирачките, чистачки и от пред и отзад, пръскане на вода за стъклата, отопление на задното стъкло. Това което работи са ел. стъклата, мигачи, осветление на купето, хидравлика, и при жключване на фаровете осветлението на таблото също работи но фарове няма, стоповете работят, фарове за мъгла работят.Ако някой има идея къде може да е проблема да помага че без кола не си е работа

    #2
    Напиши каква е колата. За габарита, единия просто е изгорял или фасунгата се е окислила. Сервото на спирачките няма нищо общо с токовете, така че проблема е отделен. Единстветното, от което може да липсват половината консуматори е плочката на контактния ключ. (Това , което подава токове, когато дадеш на контакт). Точно там консуматорите са разделени на 2. На три ако сложим и запалването (компютъра) и на 4 ако добавим и стартера.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Колата е фиат Брава 1.9 ТД 75 коня, забравих да го напиша...Какво трябва да направя за да остраня повредата или да разбера дали всъщност е това. И също така къде мога да закарам колата да я поправят ако не мога да се спрява сам,Благодаря

      Коментар


        #4
        Не знам как точно се достига до плочката, но принципа е такъв: Вадиш кабелите (като по филмите) мериш лъде има + на един от дебелите кабели. От там даваш контакт с жичка към останалите, но не и към другия дебел, тъй като това е стартера. Гледаш дали всичко ти работи. Ако да , то плочката е за смяна или почистване.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Благодаря колега утре ще пробвам да жидивм каква ще я свърша

          Коментар


            #6
            sritu написа:
            Благодаря колега утре ще пробвам да жидивм каква ще я свърша
            А преди да се занимаеш с това си провери предпазителите,ако не си го направил това вече.

            Коментар


              #7
              А след като провериш предпазителите, особено онези в двг отсек, вземи един прост мултицет, и измери дали при контактния ключ всичко е наред, със зумера, това е по-безопсано от съвета на specialista, но ако нямаш мултицет, следвай него. Най-общо - като си на контакт, и си извадил буксите от ключа, трябва да имаш верига м/у крачето ф което влиза кафявия кабел, и 3 от другите кабели, те са общо 7 за двете букси. На 1 от останалите 3 кабела имаш верига само при старт, а последните 2 кабела - самите те трябва да са свързани накъсо когато си на контакт. Дано да си ме разбрал.

              Коментар


                #8
                Установих проблем - контактния ключ.Освен смяна на целия контактен ключ с клемореда някакви други варианти имам ли?

                Коментар


                  #9
                  Още малко информация след замерванията днес. Замерванията по контактния ключ излязоха на ред всичко е както каза колегата ogi28b, проблема обаче все още не е разрешен. Видях че буксата която влиза да управлението на фаровете от ръчката до волана има кабел от който взимат ток и парното и чистачките. Когато оставя на контакт колата има парно чистачки и всичко останало без фарове. Като пусна габарити отново всичко е на ред и като пусна фаровете всичко спира да работи. Съмняваме да не е от ръчката за пускане на фаровете проблема...другото което си мислих е че повечето пъти като дам на контакт като не съм пуснал фарове всичко работи, но има случаи в които и при спрени фарове отново няма парно чистачки и т.н. та това ме води на мисълта че проблемаът може да си е и в контактния ключ.дано някой успее да ме разбере моля помагаите

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    може да извадиш само клиймореда отдзад а не целия контактен ключ я провери и като извадиш кабелите около волана където е лоста за превключване на първо време доже само корите да извадиш иначе да извадиш цялата лостова система трябва да махнеш волана може да си изтеглиш някакво описание от тук http://www.fiat-bg.org/Downloads/
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      100% локализирах проблема - лостовата система за фаровете. От време на време работи дайте идеи подлежи ли на ремонт, въпреки че почивните дни ще се пробвам да видя какво мога да направя...в противен случай нова

                      Коментар


                        #12
                        волан

                        Име на продукта: Превкл. на волана комбиниран Описание на продукта: За модели без въздушни възглавнициКаталожен номер: 440094Оригинален номер: 735246440, 735264356Цена на продукта: 130,90 лв.http://www.axm-auto.com/ж.к. "Люлин" 3бул. "Петър Дертлиев" бл. 362тел. 02/9250089моб. 0878 800482 ваденето е по сложно маха се волана иначе ако не е нагоряло много се оправя има много малки части пружинки и всичко е пластмаса
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря на всички колеги за отговорите. Свалих волан разглобих лостовата система и след почистване (на места добре се беше окислило ) проблема е отстранен.

                          Коментар

                          Working...
                          X