Днес минах около 200 километра и сега като слизам да запалям колата няма преден десен габарит няма фарове няма вентилатор в купето, не работи сервото спирачките, чистачки и от пред и отзад, пръскане на вода за стъклата, отопление на задното стъкло. Това което работи са ел. стъклата, мигачи, осветление на купето, хидравлика, и при жключване на фаровете осветлението на таблото също работи но фарове няма, стоповете работят, фарове за мъгла работят.Ако някой има идея къде може да е проблема да помага че без кола не си е работа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ полвината електроника умря :(
Collapse
X
-
Напиши каква е колата. За габарита, единия просто е изгорял или фасунгата се е окислила. Сервото на спирачките няма нищо общо с токовете, така че проблема е отделен. Единстветното, от което може да липсват половината консуматори е плочката на контактния ключ. (Това , което подава токове, когато дадеш на контакт). Точно там консуматорите са разделени на 2. На три ако сложим и запалването (компютъра) и на 4 ако добавим и стартера.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
Не знам как точно се достига до плочката, но принципа е такъв: Вадиш кабелите (като по филмите) мериш лъде има + на един от дебелите кабели. От там даваш контакт с жичка към останалите, но не и към другия дебел, тъй като това е стартера. Гледаш дали всичко ти работи. Ако да , то плочката е за смяна или почистване.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
А след като провериш предпазителите, особено онези в двг отсек, вземи един прост мултицет, и измери дали при контактния ключ всичко е наред, със зумера, това е по-безопсано от съвета на specialista, но ако нямаш мултицет, следвай него. Най-общо - като си на контакт, и си извадил буксите от ключа, трябва да имаш верига м/у крачето ф което влиза кафявия кабел, и 3 от другите кабели, те са общо 7 за двете букси. На 1 от останалите 3 кабела имаш верига само при старт, а последните 2 кабела - самите те трябва да са свързани накъсо когато си на контакт. Дано да си ме разбрал.
Коментар
-
Още малко информация след замерванията днес. Замерванията по контактния ключ излязоха на ред всичко е както каза колегата ogi28b, проблема обаче все още не е разрешен. Видях че буксата която влиза да управлението на фаровете от ръчката до волана има кабел от който взимат ток и парното и чистачките. Когато оставя на контакт колата има парно чистачки и всичко останало без фарове. Като пусна габарити отново всичко е на ред и като пусна фаровете всичко спира да работи. Съмняваме да не е от ръчката за пускане на фаровете проблема...другото което си мислих е че повечето пъти като дам на контакт като не съм пуснал фарове всичко работи, но има случаи в които и при спрени фарове отново няма парно чистачки и т.н. та това ме води на мисълта че проблемаът може да си е и в контактния ключ.дано някой успее да ме разбере моля помагаите
Коментар
-
кола
може да извадиш само клиймореда отдзад а не целия контактен ключ я провери и като извадиш кабелите около волана където е лоста за превключване на първо време доже само корите да извадиш иначе да извадиш цялата лостова система трябва да махнеш волана може да си изтеглиш някакво описание от тук http://www.fiat-bg.org/Downloads/
Коментар
-
волан
Име на продукта: Превкл. на волана комбиниран Описание на продукта: За модели без въздушни възглавнициКаталожен номер: 440094Оригинален номер: 735246440, 735264356Цена на продукта: 130,90 лв.http://www.axm-auto.com/ж.к. "Люлин" 3бул. "Петър Дертлиев" бл. 362тел. 02/9250089моб. 0878 800482 ваденето е по сложно маха се волана иначе ако не е нагоряло много се оправя има много малки части пружинки и всичко е пластмаса
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар