Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Връзване на автокасетофон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Връзване на автокасетофон

    Сори за новата тема но нещо не мога да схвана как става номера. Знацхи всичко съм си вързал както трябва, но не мога да накарам касетофона да работи когато колата не е на контакт. Имам два кабела един червен и един жълт. В упътването има 3 опций, да са подрени по цветове, да се кръстосат или и 2-та кабела да са на жълтата на жичка. При първият вариант касетофона губи памет, при 2-рия касетофона помни настройки, но не работи когато не е на контакт, 3-тият е като първият . И си мисля дали да не направя едно мостче м/у червения и жълтия кабел, какво мислите по въпроса дали ще му направя нещо на касетофона или ще работи и дали ще работи когато колата не е на контакт .Б;агодаря предварително на всички отговорили.
    Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

    #2
    виж на кой от 2-та кабела които идват от инсталацията е постоянния плюс и там вържи и жълтия и червения

    Коментар


      #3
      pugsy написа:
      виж на кой от 2-та кабела които идват от инсталацията е постоянния плюс и там вържи и жълтия и червения
      Благодаря ти много мисля че разбрах за какво иде реч утре ще го затествам тъи като сега стана много късно
      Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

      Коментар


        #4
        колега не прави грешката която направих аз като връзвах моя касетофонзначи по инсталацията на колата не пипай нищо!предполагам към касетофона имаш една букса която излиза от него и се разделя на 2 - една за захранване една за колонки на нея трябва да се "пипне" за да постигнеш желания ефектпо спомени мога да ти кажа какво съм направил но за да съм сигурен утре ще погледна и ще кажа със сигурностно мисля че се прави следното нещо (поне при мен)жълтия и червения кабел ... значи не съм сигурен кой но мисля че жълтия се реже .. и се връзва с червения но така че да не връща по инсталацията постоянен + защото аз като го напрвавих така ... като вкарах буксата в касетофона и колата даваше на контакт без ключ :D :D :D така че .. значи трябва да се получи нещо такова ...
        Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
        Fiat Marea 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Еми всъщност и аз точно това си мислех да направя, но все пак реших да попитам, за да не направя някоя простотия . Както казах утре ще тествам как точно става . Благодаря ти много. И още нещо забравих да попитам дали пак ще гасне след 20 мин. ако колата е изгасена.
          Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

          Коментар


            #6
            не съм се и опитвал да проверя аз така не го видях това и на оригиналния как точно ставаа за неоригинален .. се съмнявам но .. незнам
            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
            Fiat Marea 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Junkey написа:
              Еми всъщност и аз точно това си мислех да направя, но все пак реших да попитам, за да не направя някоя простотия . Както казах утре ще тествам как точно става . Благодаря ти много. И още нещо забравих да попитам дали пак ще гасне след 20 мин. ако колата е изгасена.
              Наи добрия вариант е ( връзваш жълт и червен заедно а към тях теглиш един нов кабел от акумулатора и си в играта ) наи безболезнено и бързо. Поздрави :D Така няма да гасне.
              Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
              ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

              Коментар


                #8
                Реших проблема генерално, просто размених от самата букса двата кабела червения и жълтия и понеже жилтият беше с двойна букса вкл. двата кабела в нея .
                Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

                Коментар


                  #9
                  Здравейте не искам да пускам нова тема и за това пиша тук СД-то ми го връзваха в Технополис Пловдив за да не ми отпадне гаранцията.И ония умник ми го вързал така че акомулатора ми пада постоянно и ся съм го махнал и естествено не пада(поне не толкова бързо).Има ли някъде обяснение със снимки коя връзка да променя че да ми се оправи (CD e пайнер 3-та серия)че не ми се ходи пак по "майстори"Също и да питам разбрах че като откача клемата на акомулатора и я допра отново не трябва да "излизат искри и да пука" ако го прави значи има "изтичане" на ток.При мен го прави но и прещраква централното.Това нормално ли е или..?
                  Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                  ZFA16000002608488

                  ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                  Коментар

                  Working...
                  X