Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как светят лупите и обикновенните фарове??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    другата идея е вадиш кинтоса и си купуваш новаз съм много добре с единия фар и много зле с другия, намислил съм да направя като колегата u_bo и да дам да направят ново покритие на фара. с моите рефлекторните, този който е добре и е със сравнително добри крушки/силвърстар/ си свети съвсем задоволително. след като се отказах от ксенона... демонтаца на фара не е нищо особенно- 5 мин. леко е играчка чистенето му, но си заслужава определено
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      u_bo написа:
      рефлектора свети по-силно - заради по-голямата площ на рефлектора
      Масова заблуда е това! Ако рефлектора е с площ 1 квадратен метър, още по-добре ли ще свети? Площта няма никакво значение, освен за качеството на насочване, но не и за силата на светлината.Има фабрични ксенони на рефлектор, но са много малко. Лампата им е с цокъл D2R. Зад лупа слагат D2S.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        u_bo написа:
        рефлектора свети по-силно - заради по-голямата площ на рефлектора
        Масова заблуда е това!....
        казвам само личните си впечатления.

        Коментар


          #19
          gamma написа:
          vesko написа:
          ...но демонтаж и разглобяване на фаровете е филм, в който не бих искал да се вкарвам.
          По-добре се вкарай С добре почистени и регулирани фарове, обърнати рефлектори и ксенон просто светя като S-класа
          E, поне в размисъл вече ме вкара Би ли пояснил това за обърнатите рефлектори, че не ми стана баш ясно. Upside-down???Иначе наистина - файдата от големия рефлектор е в прецизността на насочването. Другото е качеството на покритието. Ей тук има едно предложение, ама и то си е приключение.
          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

          Коментар


            #20
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ъщането е когато, нагорялата част на рефлектора (виж на снимката рефлектора преди рециклиране)се обърне и се сложи да е отдолу.ще има ефект, но аз реших да ги правя както си требва разбира се обръщането става САМО за фар лупа,за рефлекторни няма как.

            Коментар


              #21
              Xората не са го измислили с фаровете на тези модели ФИАТ. Аз имам и 2 OPEL корсички 92 г. е няма такава светлина с нормални крушки признавам ги Немците. Като взех бравото в началото карах на къси и халогени и пак не виждах пътя сложих xenon пак по-добре е, ама не е това което трябва. А лупата свети с насочен лъч и там не е като при нормалния фар всичко да се губи встрани. Според мен няма значение чисти или мръcни, като се сравняват Двата вида фарове тези с лупата светят за 6-ца. И не говориме за фарове ДЕПО а само оригиналните на FIAT :D
              FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

              Коментар


                #22
                aaa, има и по-зле от ДЕПО-томарката им е TYC.те такова дърво.... не е лесно да се направи.те TYC са много по-зле от ДЕПО-то , отколкото сравнено ДЕПО е по зле от Валео-то

                Коментар


                  #23
                  u_bo Страхотна тема. Вие с Оги май дисертация можете да напишете Само малко не вярвам, че бих се оправил с разглобяването и сглобяването...
                  Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                  Коментар


                    #24
                    vesko написа:
                    u_bo Страхотна тема. Вие с Оги май дисертация можете да напишете Само малко не вярвам, че бих се оправил с разглобяването и сглобяването...
                    основния проблем е да имаш НЕРВИ !!!!ако си настроен че за сглобяването (как си требе) ще иде поне 2,5 - 3 часа , а за разглобяването поне 1,5 часа - и това без свалянето на фара от колата - няма да имаш проблеми,всичко става бавно и досадно и лепка през цялото време, и хубаво се поизгаряш от пистолета,и поповреждаш разни работи около тебе с горещия пистолет

                    Коментар


                      #25
                      За какви часове говорите... Аз моите лупи ги изчистих за час и половина,а след това лупите на Мареата ни за 1 час,щото имах практика.
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #26
                        zzzz323 написа:
                        Xората не са го измислили с фаровете на тези модели ФИАТ. Аз имам и 2 OPEL корсички 92 г. е няма такава светлина с нормални крушки признавам ги Немците. Като взех бравото в началото карах на къси и халогени и пак не виждах пътя сложих xenon пак по-добре е, ама не е това което трябва. А лупата свети с насочен лъч и там не е като при нормалния фар всичко да се губи встрани. Според мен няма значение чисти или мръcни, като се сравняват Двата вида фарове тези с лупата светят за 6-ца. И не говориме за фарове ДЕПО а само оригиналните на FIAT :D
                        фаровете не се правят от ФИАТ, а от външни фирмипримерно Валео
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #27
                          Ами колега Sev кажи ми,защо на фатовете ми пише FIAT а не VALEO примерно. Нещо немога да разбера на OPEL си пише на стъклото VALEO ,а на FIAT-a ми пише FIAT. :D
                          FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                          Коментар


                            #28
                            Sev написа:
                            zzzz323 написа:
                            Xората не са го измислили с фаровете на тези модели ФИАТ. Аз имам и 2 OPEL корсички 92 г. е няма такава светлина с нормални крушки признавам ги Немците. Като взех бравото в началото карах на къси и халогени и пак не виждах пътя сложих xenon пак по-добре е, ама не е това което трябва. А лупата свети с насочен лъч и там не е като при нормалния фар всичко да се губи встрани. Според мен няма значение чисти или мръcни, като се сравняват Двата вида фарове тези с лупата светят за 6-ца. И не говориме за фарове ДЕПО а само оригиналните на FIAT :D
                            фаровете не с правят от ФИАТ, а от външни фирмипримерно Валео
                            но се измислят от ФИАТ.ЗЛЕ са измислени.Илюстрация е как реших да сложа ксенон - дадох Бравото за един ремонт и през това време за 8 дни карах АЛЕКО.Беше декември - като си тръгваш от работа е доста тъмно. Та свикнах си аз с ПЕРФЕКТНИТЕ халогенни фарове наАЛЕКО-то и първата вечер като бях с Бравото - изтекоха ми очите, а фаровете за мъгла почти не помагаха - с тях + къси Браво-то беше МНОООГО по-зле отколкото АЛЕКО-то с неговите 2 бр. H4 на ОСРАМ.Същата вечер си поръчах ксенона от сайта и едва дочаках да пристигне.На Джогана от кенон просто няма нужда, както и на много други коли с ДОБРЕ ИЗМИСЛЕНИ фарове.Факт е, че дори оги , дето хвалеше своите фарове след почистване, преработка на инсталацията и слагане на осрам найтбрейкър - какво направи накрая --> сложи ксенон, защото просто фара на Браво/а , Мареа не е добре измислен.Всеки който е карал кола с добре измислени фарове ще се съгласи - например скоро се возих в Мондео ,по старо от Браво-то ми - на къси с халогенни крушки - дава осветеност ПОЧТИ като моя ксенон.

                            Коментар


                              #29
                              абе точно пък на мондеото фаровете да хвалиш и аз съм карал мондео на фарове, не съм се возил. е доста бяха кофти/не отразявам настройка на фарове, качество крушки и т.н./ това беше първата кола на която опитах да отворя фаровете. от единия фар на бравото нямам оплаквания както съм казал нагоре, другия е зле. съмнява ме да не са измислени както трябва, най-малкото преди да бъде пусната колата в прозиводство предполагам се тества и това. е, може да не са супер издръжливи на годините, но поне като е била нова са били добре, бъди сигурен. пак казвам- рефлекторните ми фарове БЕЗ КСЕНОН ако и втория е добре осветеността ми е напълно достатъчна!а дори нямам халогени.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #30
                                pakumba написа:
                                ....ако и втория е добре осветеността ми е напълно достатъчна...
                                много зависи по кое време на денонощието си караш колата и по КОЛКО време СЕ НАЛАГА да караш на фарове а ако има и с какво да я сравниш - тогава разбираш дали са добри или не фаровете ти

                                Коментар

                                Working...
                                X