Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум при даден контакт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хора да не би да имате проблеми с кутията за бензиновите пари? Не знам какво означава това, ама Pecho така каза Намира се високо в десния калник над мигача в калника.

    Коментар


      #17
      И аз имам шум при включване на контакт, но при мен идва от към врътките за парното и климатроника. Шума остава и при продължително стоене на контакт и след стартиране. Мисля, че моторчето на клапата за свеж въздух спира, защото при натискане на бутона чувам за 2-3 сек. стържене след това простенване от претоварване и посе тишина.Ще помоля и за малко по-подробна информация, която стои зад тези изказвания.
      HLX написа:
      ogi28b написа:
      Звездите ми говорят че имате полуавтоматични климатици. Или климатроници, както са известни още.
      Аз имам, но ако се опитваш да насочиш вниманието ни към вентилаторчето за термодатчика ...........................

      Коментар


        #18
        С оглед на годината на колата ти, може би тази информация няма да ти донесе нищо, но все пак:В полуавтоматичните климатици има датичк за температурата в купето. Намира се зад една малка решетка, която е монтирана м/у копчето за включване на компресора и копчето за клапата за външен въздух. За да се премахне влиянието на застоял въздух (защото в конзолата въздуха е по-топъл ), този датчик постоянно се обдухва от малко вентилаторче, което издава специфично бучене, и работи абсолютно винаги. Стига да си на контакт. Без значение дали пускаш парно, , клима, или каквото и да е, то си бръмчи лекичко.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          Хора да не би да имате проблеми с кутията за бензиновите пари? Не знам какво означава това, ама Pecho така каза Намира се високо в десния калник над мигача в калника.
          Както го описва колегата, едва ли е от това. Според мен е клапата за въздуха.А този клапан (или уловител?) за бензиновите пари цъка най-вече в движение (особено при студен двигател) при натоварване. Като се отпусне педала на газта престава. Не съм много наясно с механизма му на действие... И понеже предполагам, че мнозина и не подозират за съществуването му, ето къде се намира и как изглежда (снимката не е от моята кола :D).
          Прикачени файлове
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            #20
            колеги имам същия проблемадски ме изнервя .. но вече свикнах с него .. само че като се заслушам ми идва да изтърбуша таблото и да измъкна този звук един път за винаги незнам от какво е но не е бензинова помпа и .. си мисля че е точно от това за климатика защото и аз се водя с климатроник ... и явно това нещо жужи там дето обдухва .. незнам ама .. ако може да се смени или да се смаже .. някой ако пробва да пише!
            Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
            Fiat Marea 1.6 16v

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              С оглед на годината на колата ти, може би тази информация няма да ти донесе нищо, но все пак:В полуавтоматичните климатици има датичк за температурата в купето. Намира се зад една малка решетка, която е монтирана м/у копчето за включване на компресора и копчето за клапата за външен въздух. За да се премахне влиянието на застоял въздух (защото в конзолата въздуха е по-топъл ), този датчик постоянно се обдухва от малко вентилаторче, което издава специфично бучене, и работи абсолютно винаги. Стига да си на контакт. Без значение дали пускаш парно, , клима, или каквото и да е, то си бръмчи лекичко.
              Благодая ти за изчерпателния отговор. А лесен ли е достъпа до това вентилаторче и може ли да да му се направи някаква профилактика или да се подмени. Предполагам, че втулката му се е разбила и оттам идва шума. И последно, ако спре този вентилатор означава ли че автоматичния режим отива по дяволите.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                ако някой го е правил - да псодели. Иначе ако спре това вентилаторче, датчика ще се обдухва лошо, и застоялия въздух в конзолата ще е с няколко градуса по-топъл. Това ще доведе до погрешни данни към ЕКУто, което ще нагласи клапата за температура на по-студено отколкото е в действителност, и ти ще се чудиш защо ти духа по-хладно отколкото искаш. А то компа ще си мисли че в купето е доста топло, а то няма да е

                Коментар


                  #23
                  Ето инструкция как се обслужва този вентилатор: http://italcars.org/viewtopic.php?f=13&t=319Лошото е, че проблема при мен не е от него и още не мога да хвана от къде идва шума.
                  FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                  LPG System BRC Just

                  Коментар


                    #24
                    Темата си е от форума.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...943&highlight=
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25

                      Коментар


                        #26
                        Това е точно бензиновата помпа отзад и отпред ...трябват и 2 3 секунди за да направи налягане на горивото от около 3 4 бара за да запали двигателя безпроблемно.За това навсякаде в сервизните документи е записано че трябва да се изчака за да постигне оптимално налягане на горивото преди старт...както и борд.комп. да си направи нужните проверки.
                        Powered by Emzo

                        Коментар

                        Working...
                        X