Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с електрониката на ТИПО !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с електрониката на ТИПО !

    Здравейте ! Собственик съм на ФИАТ Типо 1.4 ie DGT . Една сутрин докато отивах на работа минах през една нетолкова сериозна дупка и електрониката на колата прекъсна за чат от секундата. Покарах малко и ставаше по зле и по зле прекъсваше постоянно докато накрая не изгасна и не можеше да запали. Нито ел.стаклата работеха, таблото го нямаше просто нямаше никакъв ток по нея. Акомулатор перфектен стартер също. Ден след това забелязох друго - когато дръпна на ляво скоростния лост таблото се появава и ток има като се опитам да включа на скорост или бутна лоста надясно тока по колата изчезва. Един майстор ми каза да сменя датчика на скоростите та ме одрусаха за него с 50 лева но проблема не се оправи. Ден преди да се появи проблема сменях съединител и след като излезе от сервиза километража не работеше но, колата се вървеше без проблем . Това е, ако някой има идея за какво става на въпрос да помага пък после ще се черпиме
    You drive slick, I fly !

    #2
    Километража не работи, защото не са ти върнали жилото в скоростната кутия, а токовете липсват вероятно заради незакачена маса към двигателя / скоростната кутия или клема на акумулатора. Т.е. те може да са закачени, но да няма контакт.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Мда е досега си играх наиситна се оказа лошо закачена маса но се появи друго - няма искра на делкото. Страх ме е да не е заминал digiplex-a а немога да измеря импулсите на бобината да видя дали тя не е здала багаща. Някви идеи ?
      You drive slick, I fly !

      Коментар


        #4
        Недей да го отписваш още. Закачи една крушка на входа на бобината (не на високото към делкото) и накарай някой да повърти на стартер, докато гледаш крушката дали мига. Ако мига, и няма искра, значи бобината не е вред. Ако не свети, то не идва контакт от контактния ключ или по пътя. Ако свети и не мига, то има контакт, но няма връзка с диджиплекса или дижиплекса е изпляскал всъщност ттрябва да се проверят всички жички към него особено захранване. В даунлоадс секцията има книжки за типо. Ако се запънеш някъде изтегли книжка и гледай схемите. Аз бих те посъветвал да помислиш, какво "майсторите" може да са разкачали и да не са закачили. Ако датчика за запалването ти е на скоростната кутия, може и там да е проблема. УСпех!
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Странно, ставам аз сутринта, прочетох съвета, слизам долу да видя кво ще правя с колата, викам си абе я да пробвам дали ще запали и а ЧУДО запали си от рас. Гася паля няма никъв проблем а вчера вечерта не щеше. Възможно ли е ЕКУ-то да си е починало малко да е изчистило грешките щото свалях акумулатора и сега да си работи ? Размених два от кабелите на скоростната кутия които са за километража и тои си тръгна без проблем.Днес цяла вечер карам да видя дали ще спече нещо,но не пушка си е. Благодаря много за помоща !
          You drive slick, I fly !

          Коментар

          Working...
          X