Моля за съвет колеги които са имали този или подобен проблем . Двигателя достига работна температура 90 градуса или казано в средата на скалата стои така около минута и се покачва доста бързо до последната черта преди първата червена черта . Правя опит гася двигателя и веднага паля температурата пак е в средата на скалата тоест 90 градуса но след минута пак отива на посоченото от мен место последна черта преди първа червена черта. Втори опит при изгасен но загрят двигател 90гр. давам на контакт без да паля двигателя температурата стои около минута на 90 гр. и след това пак отива на ....майната си Установих с електронен термометър че при това положение нестава въпрос за висока температура , замераната беше 88-90 гр. просто нещо се прецаква. Въпроса ми е датчика за температура ли е виновника или самия уред на таблото.И друго винтилатора се включва нормално когато работи на място го чувам пускасе на първа скорост за кратко и спира температурата е в средата на скалата при покачването и няма разлика в включването на вентилатора , включва и изключва като при нормална температура Спешно ми е защото ще пътувам малко повече тази седмица и имам само утре време за ремонт , така че приемам всякакви идеи от каде е проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик за температура Мареа 1.6. Проблема отстранен
Collapse
X
-
на моя двг 1.6 датчика който отговаря за показанието на таблото е завит на термостата. при мен играеше температурата, но с превез да я задържа по-ниска отколкот е реално. за начало пръснах с вд 40, че мястото е шибано и ефект имаше за около месец. после пак и махнах малко наоколо и изчистих контакта и всичко е ок. може да се каже, че е много често срещано явление това.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
pakumba написа:на моя двг 1.6 датчика който отговаря за показанието на таблото е завит на термостата. при мен играеше температурата, но с превез да я задържа по-ниска отколкот е реално. за начало пръснах с вд 40, че мястото е шибано и ефект имаше за около месец. после пак и махнах малко наоколо и изчистих контакта и всичко е ок. може да се каже, че е много често срещано явление това.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
при мен датчиците са 2. май според годината има значение дали 1 или 2 датчика и предполагам ако се обединят нещата ще има повече крачета/т.е. твоето положение/, но това е само предположение.http://www.axm-auto.com/prod_img/120..._1.830.277.jpg това е според мен датчика на термостата при теб, който се грижи едновременно за показанието на таблото и за инфото на компа колкое топла колата/да дърпа моторчето за празния ход/ в крайна сметка очевидно колата работи нормално, в краен случай може да се пътува. а убеден ли си, че не става дума за кофти връзкаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Извинявам се на колегите за това че ги вкарах в този филм.Не е имало никакъв проблем с датчика , уплатнението е виновно :D Когато съм извадил буксата уплатнението се е извадило от вдлъбнатото място кадето стои и се е приместило напред , в следствие на което аз не съм обърнал внимание на това и съм вкарал буксата така Няколко пъти я натисках и ми изглеждаше някак страна но въобще не съм допускал че проблема е там . Уплатнението не е давало буксата да стигне до крачетата . Със сигурност е докосвала само крачето за информация към компютъра защото в студено състояние двигателя работеше на 1200 оборота и когато загрееше падаха на 900 об. явно е обменял инфо само с това краче :D Само кадето вдигнах патаклама но благодаря на колегите които се отзоваха на момента.Айде със здравеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар