Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик за температура Мареа 1.6. Проблема отстранен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик за температура Мареа 1.6. Проблема отстранен

    Моля за съвет колеги които са имали този или подобен проблем . Двигателя достига работна температура 90 градуса или казано в средата на скалата стои така около минута и се покачва доста бързо до последната черта преди първата червена черта . Правя опит гася двигателя и веднага паля температурата пак е в средата на скалата тоест 90 градуса но след минута пак отива на посоченото от мен место последна черта преди първа червена черта. Втори опит при изгасен но загрят двигател 90гр. давам на контакт без да паля двигателя температурата стои около минута на 90 гр. и след това пак отива на ....майната си Установих с електронен термометър че при това положение нестава въпрос за висока температура , замераната беше 88-90 гр. просто нещо се прецаква. Въпроса ми е датчика за температура ли е виновника или самия уред на таблото.И друго винтилатора се включва нормално когато работи на място го чувам пускасе на първа скорост за кратко и спира температурата е в средата на скалата при покачването и няма разлика в включването на вентилатора , включва и изключва като при нормална температура Спешно ми е защото ще пътувам малко повече тази седмица и имам само утре време за ремонт , така че приемам всякакви идеи от каде е проблема
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    #2
    на моя двг 1.6 датчика който отговаря за показанието на таблото е завит на термостата. при мен играеше температурата, но с превез да я задържа по-ниска отколкот е реално. за начало пръснах с вд 40, че мястото е шибано и ефект имаше за около месец. после пак и махнах малко наоколо и изчистих контакта и всичко е ок. може да се каже, че е много често срещано явление това.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      на моя двг 1.6 датчика който отговаря за показанието на таблото е завит на термостата. при мен играеше температурата, но с превез да я задържа по-ниска отколкот е реално. за начало пръснах с вд 40, че мястото е шибано и ефект имаше за около месец. после пак и махнах малко наоколо и изчистих контакта и всичко е ок. може да се каже, че е много често срещано явление това.
      Току що се връщам от последния опит с който установих че уреда за показание на температурата при изтинал двигател не се връща обратно към ниска темп. В продължение на 1 час термостатното тяло го обливам с маркуч с вода като внимавам да не мокря датчика.Резултат темп. е понижена до 12градуса а показанията на уреда са малко под средата на скалата . При изваждане на буксата на датчика уреда на таблото се нулира явно той работи но самия датчик мисля че е с променени стойности на съпротивление дефакто е сдал багажа Трябват ми някакви стойности на съпротивление при здрав датчик и ме интересува кой от трите крачета е за уреда на табло.Ако съм в грешна посока поправяйте ме защото ако е датчик трябва утре да го поръчам рано сутринта за да пристигне до към 15 часа и да имам време да го сменя.Пак казвам че когато колата работи на място 5-10-15-20 минути без значение колко дълго всичко с реалната темп. на двигателя е нормално , вентил. си включва работи извесно време спира и пак така.Термостата подържа добра работна темп. в диапазона 90-94градуса
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Ето данните с графиката.
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Явно моя датчик е друг защото е с три крачета
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #6
            при мен датчиците са 2. май според годината има значение дали 1 или 2 датчика и предполагам ако се обединят нещата ще има повече крачета/т.е. твоето положение/, но това е само предположение.http://www.axm-auto.com/prod_img/120..._1.830.277.jpg това е според мен датчика на термостата при теб, който се грижи едновременно за показанието на таблото и за инфото на компа колкое топла колата/да дърпа моторчето за празния ход/ в крайна сметка очевидно колата работи нормално, в краен случай може да се пътува. а убеден ли си, че не става дума за кофти връзка
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              твоя датчик би трябвало да е от новите - комбиниран, и за таблото и за комютъране съм на 100% сигурен, обаче това трябва да са стойностите:0 оС - 6000 ома20 - 230040 - 100060 - 55080 - 300100 - 180120 - 100
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Atanas71 - ако кабелите ти са БЯЛО-СИВО, ЧЕРНО-РОЗОВО, и ЧЕРНО, показанието на таблото е по БЯЛО-СИВО-кабела, и съответното му краче.

                Коментар


                  #9
                  Извинявам се на колегите за това че ги вкарах в този филм.Не е имало никакъв проблем с датчика , уплатнението е виновно :D Когато съм извадил буксата уплатнението се е извадило от вдлъбнатото място кадето стои и се е приместило напред , в следствие на което аз не съм обърнал внимание на това и съм вкарал буксата така Няколко пъти я натисках и ми изглеждаше някак страна но въобще не съм допускал че проблема е там . Уплатнението не е давало буксата да стигне до крачетата . Със сигурност е докосвала само крачето за информация към компютъра защото в студено състояние двигателя работеше на 1200 оборота и когато загрееше падаха на 900 об. явно е обменял инфо само с това краче :D Само кадето вдигнах патаклама но благодаря на колегите които се отзоваха на момента.Айде със здраве
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар

                  Working...
                  X