Моля за съвет колеги които са имали този или подобен проблем . Двигателя достига работна температура 90 градуса или казано в средата на скалата стои така около минута и се покачва доста бързо до последната черта преди първата червена черта . Правя опит гася двигателя и веднага паля температурата пак е в средата на скалата тоест 90 градуса но след минута пак отива на посоченото от мен место последна черта преди първа червена черта. Втори опит при изгасен но загрят двигател 90гр. давам на контакт без да паля двигателя температурата стои около минута на 90 гр. и след това пак отива на ....майната си
Установих с електронен термометър че при това положение нестава въпрос за висока температура , замераната беше 88-90 гр. просто нещо се прецаква. Въпроса ми е датчика за температура ли е виновника или самия уред на таблото.И друго винтилатора се включва нормално когато работи на място го чувам пускасе на първа скорост за кратко и спира температурата е в средата на скалата при покачването и няма разлика в включването на вентилатора , включва и изключва като при нормална температура
Спешно ми е защото ще пътувам малко повече тази седмица и имам само утре време за ремонт , така че приемам всякакви идеи от каде е проблема



Коментар