Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с главен компютър на FIAT PUNTO 2004 1.3 Multijet

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с главен компютър на FIAT PUNTO 2004 1.3 Multijet

    Колеги купих Punto "удавено",по точно залято в гараж НЕРАБОТЕЩО.От този момент не е пипано да се пали! След смяна на масла,филтри,табло и куп други неща то неиска да запали.Специалисти казаха че е проблема от главния компютър.Занесох го на електрончик каза че всичко по него е наред НО неможе да провери процесора и най-добре да взема нов компютър.Та въпроса ми е след като неиска да запали само от компютъра ли може да бъде проблема и откаде да си намеря такъв???ПАРАНЕТРИFGP 55195817MJD 6JF P3/HW1BM/1065-P351PUNTO 1.3SDE EU4EOBDB-CANБлагодаря Ви предварително.

    #2
    ECU

    имоа много други неща който може да са причина да не работи процедурата е дълга и сложна -пипкава де не съм сигурен че като сложиш друго ECU /комплект / ще тръгне веднага ако не се проверят и много други работи другите работи стартира ли поне сведи ли нещо по таблото
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: ECU

      kluchar написа:
      имоа много други неща който може да са причина да не работи процедурата е дълга и сложна -пипкава де не съм сигурен че като сложиш друго ECU /комплект / ще тръгне веднага ако не се проверят и много други работи другите работи стартира ли поне сведи ли нещо по таблото
      Да свети таблото,мигачи и аварийни и стопове фарова и т.н. просто неще да завърти въобще.Казаха ми че ако сложим друг компютър ще стане.Трябва ли ми АСU целия комплект или само това на снимката????

      Коментар


        #4
        Re: ECU

        korumpiran написа:
        kluchar написа:
        имоа много други неща който може да са причина да не работи процедурата е дълга и сложна -пипкава де не съм сигурен че като сложиш друго ECU /комплект / ще тръгне веднага ако не се проверят и много други работи другите работи стартира ли поне сведи ли нещо по таблото
        Да свети таблото,мигачи и аварийни и стопове фарова и т.н. просто неще да завърти въобще.Казаха ми че ако сложим друг компютър ще стане.Трябва ли ми АСU целия комплект или само това на снимката????
        Веднъж казваш,че неможе да запали а тука говориш за невъзможност да завърти, с кое да започнем? Ако не ти завърта то значи трябва да започнеш от стартера и тоците до него, след като той ти завърти и не пали вече се насочваш към другите причини: - липса на гориво - горивната помпа не работи или не ходи ток до нея- липса на искра на свещите / вадиш едната лула и нанизваш една свещ на нея и заъврташ/ ако няма искра причини бол: - бобина - датчик на запалването - компи т.н. за сега грубо скицирах причини и установяването им.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          "Веднъж казваш,че неможе да запали а тука говориш за невъзможност да завърти, с кое да започнем?"Под невъзможност да завърти исках да кажа че неиска да запали и че НЕВЪРТИ ВЪОБЩЕ на стартер. Завърташ ключа идва индикацията на таблото и до тука. Стартер сменен,компютър на хидравлика сменен,масло сменено както на двигател така и на скоростна кутия,букси клеми зачистени и изсушени. Ток има!!!

          Коментар


            #6
            То да тръгне да върти на стартер..........по натам няма проблеми.

            Коментар


              #7
              До стартера ходи ли ток, както на дебелия кабел, така и на котвата?
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                ECU

                първо трябва да прегледаш основни възли дали работат а после консумативи свещи ,дюзи, кабели -букси, релета дали има захранване до тях дали има чисто гориво в резервара помпата дали е наред-също тръбопроводи стартера и кабелите до него и ECU после до къдее залята колата и колко е изчистена и суха на познат само измил двигатела и се беше блъснала колата сама в стена а като дадеш на контакт взичко по таблото светеше като коледна елха фарове и мигачи без да натискаш лостчетата също
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Кажете откаде мога да си купя и да приключвам да се ядосвам. Няма значение нов или стар.По възможност от катастрофирал но да е за този модел.Мерси.

                  Коментар


                    #10
                    ECU

                    колега няма гаранция че като купиш друго ще тръгне веднага провери работите по горе а друго трудно ще намериш в BG http://aukcje.dziennik.pl/show_shop....0770първо ти трябва човек разбираш от ECU на коли трябва да работи стартера и без него
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Намерих и писах,дано да стане.До този момент нямам отговор.Някой пазарувал ли е от там.Имам регистрация и т.н.

                      Коментар


                        #12
                        ECU

                        трябва да пишеш да е с ключ /или само чипа де/ и имобилайзера
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Завъртането на стартера няма нищо общо с ЕКУ-то. Не се набутвай докато накараш колата да върти стартера.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            Честито BSI e

                            Коментар


                              #15
                              E kakво стана?запалили?На някой от колите паленето действително идва от компа.

                              Коментар

                              Working...
                              X