Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер - Купе 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дебитомер - Купе 1.8

    Здравейте колеги, бих изкал да се консултирам с вас нещо!Сложих спортен филтър и сега като дам рязко газ се забъква за секунда -2 и после се отпушва все едно сместа е по-бедна и това е логично заради по-голямата пропускливост на филтъра и повечето кислород. Та, аз си мисля за корекций в дебитомера. Възможно ли е да има времеконстанта избрана за нармалния въздушен поток и на този да не може да отреагира бързо???И друго. той дава от 0-5 V към ЕКУто ако дам с делител повече от 5 волта дали ще има ефект, защото ако в екуто сигналът постъпва в някакъв компаратор или АЦП с горен праг 5 волта...ефект нулев, ако електрониката не е оптимизирана чак толко и реагира на по-високо U от 5 волта ще има ефект и то мисля осезаем???Та... нека пишат вещи по електрониката или опитни с този въпрос!!!!!
    coupe 1,8 16V

    #2
    Купето 1.8 не е ли с МАП сензор а не с дебитомер?? По принцип ако е с мап сензор не би трябвало да има значение филтъра. ЕЦУ-то си регулира колко гориво да пусне в зависимост от вакуума.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Не сега го погледнах пак, имам MAF сензор (дебитомер)а MAP е сензор за налягане, то все в гъз де ,дебитомера мери индиректно количеството постъпил въздух чрез охлаждане на една жичка и като екуто знае т на въздуха прави сметка за количеството а MAPа мери налягането на постъпващия въздух и като екуто знае сечението намира количеството (нещо такова... така мисля).....ноо и двете трябва да имат някакъв горен праг на сигнала дето подават ...или де да знам...... незнам, за тва питам
      coupe 1,8 16V

      Коментар


        #4
        Колега, може би ако дадеш повече от 5 волта, вероятно ще излезеш от таблицата. Нещо подобно на чипването, дето при итан75 отчело 1.4 бара налягане и ЕКУ се бъгнало, понеже няма такива стойности по карите. Така си мисля

        Коментар


          #5
          Колега, мисля че по важното в случая е не колко волта дава мафа ,а колко бързо ги вдига.Профилактично вземи измери налягането в горивната рейка и изчисти мафа със сгъстен въздух.

          Коментар


            #6
            това за "колко бързо ги вдига-стръмността на х-ката Uизх=f(Q,Tнач)" е по-правдоподобно щото колата се забъква и тръгва, за това питам за времеконстанта... де да знам. по принцип топлинната времеконстанта на едно твърдо тяло зависи от специфичен топлинен капацитет,маса и съпротовление на конвекция в случая, мааа де да знам....няма да открия нищо ново,за това питам тук,белкем някои патил след слагане на филтъра да каже .... :P
            coupe 1,8 16V

            Коментар


              #7
              горивна рейка?? на кое казваш рейка.... на цилиндъра дето е клапата ли .... сори за въпроса
              coupe 1,8 16V

              Коментар


                #8
                Александър1982 написа:
                горивна рейка?? на кое казваш рейка.... на цилиндъра дето е клапата ли .... сори за въпроса
                иди в сервиз и кажи да ти измерят налягането на бензина при инжекторите. те знаят какво да правят надявам се

                Коментар


                  #9
                  ..... те в монтана вариатор не могат да сменят та.... налягане на бензина, а то с нормалния филтър го няма забиването
                  coupe 1,8 16V

                  Коментар


                    #10
                    Александър1982 написа:
                    ..... те в монтана вариатор не могат да сменят та.... налягане на бензина, а то с нормалния филтър го няма забиването
                    качи снимки в двете положения (норм./спортен) и може нещо да се сетим

                    Коментар

                    Working...
                    X