Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за климатроник

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за климатроник

    Колеги искам да ви попитам за климатроника на баща ми (може темата да не е за тука ама незнаех къде да пиша,а пък тук все ще има някой който да ми отговори) Колата е Ауди А4 1998г TDi и се чудех (то може и на всички коли да е така ама аз незнам) дали зимата би трябвало да започва да духа веднага топло на студен двигател както духа лятото студено на незагрял двигател.Един вид като домашните климатици ли е или само за студеното действа по този начин,а топлото си го изчаква от двигателя.Аз си мислих че точно това е разликата между климатик и климатроник-че климатроника духа топло зимата и на студен двигател Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Ваште Бравоци,Мареи,Брави,Темпри на какъв принцип са
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    #2
    Re: Въпрос за климатроник

    PaUnOff написа:
    Колеги искам да ви попитам за климатроника на баща ми (може темата да не е за тука ама незнаех къде да пиша,а пък тук все ще има някой който да ми отговори) Колата е Ауди А4 1998г TDi и се чудех (то може и на всички коли да е така ама аз незнам) дали зимата би трябвало да започва да духа веднага топло на студен двигател както духа лятото студено на незагрял двигател.Един вид като домашните климатици ли е или само за студеното действа по този начин,а топлото си го изчаква от двигателя.Аз си мислих че точно това е разликата между климатик и климатроник-че климатроника духа топло зимата и на студен двигател Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Ваште Бравоци,Мареи,Брави,Темпри на какъв принцип са
    Ами поне при Фиат топлото го взима от двигателя, а студеното го прави от компресора на климатика. Аз май не съм чул някоя кола да обръща процеса и да грее през климатика. При мерцедесите има някакви допълнителни нагревателни свещи, които подгряват малкия кръг и това спомага бързото затопляне.
    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

    Коментар


      #3
      Такива свещи май има и при фиатите.

      Коментар


        #4
        Няма автомобилен климатик, който сам по себе си да прави топло през зимата.Топлото при все още студен двигател идва или от свещи в антифриза или от автономни отоплители.Климатроника само поддържа зададената температура в купето на база "външни" фактори като горните.
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Аха значи файда от климатроник никаква....само дисплейчета (при бравоците няма и дисплейчета даже) и потдържане на зададената температура а пък аз шматарока си мислех че се различава от климатика по това с топленето през зимата.... Ся се пооспокоих че мойто Браво не е с климатроник а с климатик :D Ще кажа и на бащата че така е нормално
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #6
            Различава се от климатика по това, че на климатроника казваш само колко градуса искаш в купето и той прави необходимото.Пуска топло когато вътре е студено и обратното. Занимава се с автоматизирането на този процес един вид.Освен това точно на климатроника задължително му трябва диспей - под една или друга форма.Нали най-малко трябва да настроиш някак исканата температура?!?Ако никъде не виждаш дисплей или врътка, на който да задаваш градуси, то очевидно системата е както твоята.Просто климатик.Ако за теб тази лека разлика между него и климатроник е незначителна - ОК.За мен е огромен плюс.Едно време бях като подводничер с разни кранчета и врътки...Сега съм настроил на дисплея 19 градуса и да се оправя както може
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              Климатроника зимата може по бързо дати размрази стъклата,но не и дате стопли.
              Fiat Bravo 1.9 jtd 105

              Коментар


                #8
                То размразяването всъщност не се базира толкова на затопляне, колкото на изсушаването на въздуха последством включването на компресора.Тоест в един момент е пуснато топлото и едновременно с това и студеното - компресора работи.Естествено цялата струя е насочена само в предното стъкло.В тоя режим зададената температура не оказва никакво влияние - всичко работи на макс.В този ред на мисли, не е задължително на бъде климатроник че да имаш тази функция.Това последното обаче е просто предположение - не съм сигурен.Още повече темпрата е с климатроник и няма такава функция.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар

                Working...
                X