Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно зачистването на грешки в компа,без да посетим сервиз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно зачистването на грешки в компа,без да посетим сервиз

    Ще си позволя,тая вечер да направя нова тема, но имам идея как да си изчистим грешките в компа,без да се налага да посетим сервиз и да даваме излишни пари. Аз се занимавам с компютри(ремонт и инсталаций) и ми са наясно две неща,които пряко се отнасят за случая. Всеки един компютър може да записва информация върху два основни носителя-механичен твърд диск или електронен чип.Ясно е че при автомобилните компютри от преди повече от 5 години, информацията се записва върху електронни носители или по точно върху конкретен чип в компа. Тая информация се подържа дори и при откачен акомулатор, от допълнителен токоизточник,например малка батерийка, монтирана на дъното на компа. Ако извадим за кратко и тая батерия (както и при мобилните телефони) след като сме изключили акомулатора, то би трябвало настройките на компа да си върнат заводските такива.Мисля си тия дни да изпробвам това, но за да не отваряме компа идеята ми е да се пробва след като откачим акомулатора, да дадем на късо плюса и минуса на клемите на АВТОМОБИЛА (не тия на акомулатора естествено) допирайки ги една за друга,да речем за около час.Аз лично мисля че ще се получи и след като го изпробвам тия дни(като намеря време)ще пиша пак!
    Fiat Marea TD100

    #2
    В грешка си, за енергонезависими памети не си ли чувал?
    Bravo 2.0/20V 1996 г.

    Коментар


      #3
      D-rA написа:
      В грешка си, за енергонезависими памети не си ли чувал?
      Браво! Точно това исках да обсъдим. Дали комповете на автомобилите ни, не са точно такива. Защото си мисля че преди десетина години такива памети нямаше.Или по точно не си спомням да е имало. Но ако да,то пак има начин.
      Fiat Marea TD100

      Коментар


        #4
        Би било глупаво да се пазят данни с батерия- най- малкото, е че няма батерия, която е вечна. В никое ръководство не се споменава за сервизна подмяна след "n" години. Срещал съм памети, пазени с електролит от порядъка на 0.47 F, по най- различни техники, но за автомобил са неприложими. А енергонезависима е както вътрешната процесорна памет, така вероятно и външната, ако в ЕКУ има. И ги има не от вчера.Най- лесния начин, е като сам се включиш по rs232 с ЕКУ на колата и си чистиш грешки. Но има доста изписано тук във форума, както и линкове към софт (унискан виза).Тоест, топлата вода е измислена. :P
        Bravo 2.0/20V 1996 г.

        Коментар


          #5
          Сподели, моля те, каква ти е идеята с чистенето на грешките. Нали смисълът им е да се записват в паметта, за да може после на диагностика да се видят какви са и да се вземат мерки.Ако работата на двигателя е наред, компютърът не записва грешки.
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            iuly_vn написа:
            D-rA написа:
            В грешка си, за енергонезависими памети не си ли чувал?
            Браво! Точно това исках да обсъдим. Дали комповете на автомобилите ни, не са точно такива. Защото си мисля че преди десетина години такива памети нямаше.Или по точно не си спомням да е имало. Но ако да,то пак има начин.
            Колега, я само се замисли преди 20 години ако искаш един фърмуер на един най-прост хард диск дали е енерго зависим
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              ECU

              като се извади + се трият някой грешки на някой модели но за по важните не става трябва си кабели за диагностика и програми на РС , лаптоп или други подобни
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар

              Working...
              X