Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Губят се токовете на Fiat Bravo 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Губят се токовете на Fiat Bravo 1.6 16V

    Здравейте Колеги,Вчера сутринта тръгвам за работа и както всички сте забелязали колите са мокри рано сутрин. Пуснах си чистачките и си изчистих стъклата. Тръгнах....спрях да заредя на една бензиностанция и пак потеглих. Врътнах лостчето да пусна чистачките отново, но без успех - никаква реакция. Стигнах до офиса изгасих я и пак я запалих.....всичко работеше нормално.Вечерта тръгвам обратно към вкъщи и пак проблем, чистачките не работеха пак. Помислих, че е изгорял предпазител. Пуснах парното - не работи. Пуснах нагревателя на задносто стъкло - не работи. Пуснах дълги - пак не.Проверих всички "бушони" всички са здрави!Чудя се да не се е разкачила някоя главна жица в таблото,но тъй като там е доста натъпкано с такива реших да не пипам.Ако някой предполага или се е сблъсквал с такъв проблем, ще се радвам да пише!Благодаря предварително!

    #2
    кола

    провери ли бушоните при двигатела там има 4-6 броя и акумолатора- клиймите и общите маси погледни от кабелите на клиймореда при контактния ключ
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Прилича ми ефект на разхлабен (окислен) кабел към маса. В SM общата маса на устройствата в таблото, е нарисувана така, че сякаш кабела е закачен към корпуса някъде малко по- навътре от пантите на шофьорската врата, отвътре- вероятно някъде вляво почти в средата между двете панти, условно по картинката. Не ми е трябвало, и не съм го търсил- така поне от картинката изглежда. На схемата е обозначен с номер 22.
      Bravo 2.0/20V 1996 г.

      Коментар

      Working...
      X