Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интересно поведение на Акумулатор при зареждане.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Интересно поведение на Акумулатор при зареждане.

    Вчера най-накрая предпочитаната от мен марка акумулатори EXIDE за малко да ми падне в очите.Откакто съм го поставил на автомобила февруари месец 2007 година проблеми не съм имал до вчерашния неделен ден.Ставам си аз сутринта подготвен за наряд слизам паля няма проблеми.Към 14.00 часа решавам да си преместя колата на охраняемия паркинг и хоп никой дори километража не иска да покаже стойности.Веднага ми проблесна идеята ,че това е или проблемния ми АБС на който понякога му сработва двигателчето и е късмет да го усетя и чуя за да извадя предпазителя или прекъсната клетка.Намерих си зарядно и започнах заряд в 21.00.Особенно впечатление ми направи това ,че при заряда до тази сутрин в 09.00/12 часа/ в нито една клетка не се появиха мехурчета и това го виждам за първи път.Бях го отписал поради последното написано и вече бях решил да си търся правата по гаранцията и хоп чудо автомобила запали без проблеми т.е. акумулатора се е заредил.Зарядното е марка FERM 12V 6 A и има три светодиода за това колкое зареден.Зеления светна чак тази сутрин около 07.00 часа и то едва едва което ме накара отново да зареждам тази нощ и без това контролното око на самия акумулатор все още е черно.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    До колкото знам на окото му трябва известно време да се възстанови.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Joro написа:
      До колкото знам на окото му трябва известно време да се възстанови.
      На какво се позоваваш и откъде го знаеш това?Някой знае ли какъв е принципа на работа на този зъркел/око/?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Никога не съм имал акумулатор с око, чувал съм от познати с такъв
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #5
          Joro написа:
          Никога не съм имал акумулатор с око, чувал съм от познати с такъв
          Затова и попитах за се убедя дали системата е ЕЖК/Едма жена каза/.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Онзи от когото купих акумулатора ми обясни че това е 1 зелено топче, потопено в една от всички клетки, и в зависимост от плътността на електролитния разтвор топчето плува, или потъва. Но това ти показва състоянието единствено на клетката в която е потопено. Не знам дали обаче това което написах е вярно, но ми го каза един мъж, а не жена Вече почти година карам с ексайд, и окото неизменно е зелено, никога не съм отварял или доливал. Твоят след колко време окото му спря да излъчва "зелено"?

            Коментар


              #7
              Това "ОКО" се казва хидрометър. Ето как работи:Зеленото топче застава на позиция при определна плътност на електролита. Ако нивото е ниско топчето пак пропада.Добавка:Е, Оги ме е изпреварил Понеже този индикатор се намира само в една клетка мери само нея ...
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Твоят след колко време окото му спря да излъчва "зелено"?
                Спря да излъчва зелено тази година към края на лятото.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  ogi28b написа:
                  Твоят след колко време окото му спря да излъчва "зелено"?
                  Спря да излъчва зелено тази година към края на лятото.
                  възниква логичния въпрос:А ти , защо не го зареди още тогава ?

                  Коментар


                    #10
                    u_bo написа:
                    възниква логичния въпрос:А ти , защо не го зареди още тогава ?
                    ... като преди това му проверят нивото на електролита, или си долее дестилирана вода в клетките.
                    Bravo 2.0/20V 1996 г.

                    Коментар


                      #11
                      Колеги u_bo и D-ra защо тогава на профилактичните прегледи които съм посещавал никой не го разпечата за да го долее а?Защото аз го направих и си го долях и заредих.Като им лепнат една цяла лепенка отгоре повечето потребители си мислят ,че са необслужваеми и не се пипат изобщо.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Някъде из ръководството съм прочел едно нещо което ми се е набило в главата:"Батерията е от типа "ниско-обслужваеми". При нормална употреба не се нуждае от доливане на дест. вода по време на експлоатационния си период." Затова мисля никога да не разпечатвам лепенката, а само да ходя на плануваните прегледи, пък те да се оправят. Почернее ли окото - в сервиза, и да се спасяват! Това първите 2 години, после ще се спасявам аз

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          Колеги u_bo и D-ra защо тогава на профилактичните прегледи които съм посещавал никой не го разпечата за да го долее а?Защото аз го направих и си го долях и заредих.Като им лепнат една цяла лепенка отгоре повечето потребители си мислят ,че са необслужваеми и не се пипат изобщо.
                          Само хипотеза- гаранционните профилактики са безплатни. Явно там си правят сметката- още малко и като дойде вече след гаранция- отлепвам лепенка и ми се лепват парички :P А дали е така- нямам идея, но по време или след летния сезон (според горещините) си е задължителен контрола на нивото на електролита. Падайки нивото под горния ръб на клетките- намалява капацитета, оттам занижено подзареждане от алтернатора, и усмивка някоя сутрин. Иначе практически- стигне ли акумулатор да се сваля за зареждане- пиши го некролог в предпечатна подготовка. :D
                          Bravo 2.0/20V 1996 г.

                          Коментар

                          Working...
                          X