u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индикатора за airbag
Collapse
X
-
-
u_bo написа:не разбрах само: ти погледна ли , дали не ти е наводнена (наантифризена) централата на еърбег-а?
Bravo 2.0/20V 1996 г.
Коментар
-
u_bo написа:Dodo 155 написа:А някой знае ли какво е съпротивлението на възглавницата?В смисъл, ако я откача и искам да сложа някакво съпротивление, за да лъже, че има нещо закачено и да минава теста.Може би не го обясних много ясно, но съм специалист в друга сфераhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
ЕKU се оказа антифризено. И прогоряла платка между + и -. Почистих, възстанових прекъснатия +, мерих за пробиви по елементи- не открих. Сглобих по обратния ред. Сега вече свети и централната индикация с ! в средата, освен еърбег индикацията. Иначе няма проблем с палене. Дали не е регистрирана грешка, за прекъсванията на захранването? Или- EKU си е гушнало букета?Малко снимки за ефектът антифриз.ПП. Идикаторът с ! изгасна, когато си тръгнах от офиса и тогава ми щракна в акъла, и много яко се напсувах, щото след такова прегаряне на платката на входа за + и -, няма начин предпазителя да е оцелял, а аз не го проверих- да се е*а в тока да се... Ама утрото е по- мъдроBravo 2.0/20V 1996 г.
Коментар
-
u_bo
-
Dodo 155 написа:Отиди да ти изтрият грешката.Аз имах същия проблем на Пунто-тоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
За мен проблемът приключи. Освен прогарянето на платката, видно от снимките, и бушончето 5А, беше гушнало букета- сега всичко работи на 6.Странното е, че всичко около централката на еърбега видимо и на пипане беше сухо, в т.ч. и дунапренчетата уплътняващи въздуховодите. Единствената причина е топлия въздух, да носи антифризени пари и да прави конденз над самия куплунг- там има просвет на кутийката на централката и единствен вход за подобни натичания.Естествено е, че преди да я монтирам по обратния ред, с горещ силикон запуших всички възможни отвори.Така че дяволът не е толкоз страшенBravo 2.0/20V 1996 г.
Коментар
-
Колеги, прегледах доста теми по въпроса и тази ми се вижда най-съдържателна. Затова задавам въпроса си тук... Къде се намира диагностичната букса за Air Bаgs??? Става дума за Lancia Y, но трябва да е идентично с Пунто!Видях централата и окиси покрай нея и явно проблема е ясен таъй като имаше проблем с радиаторчето на парното... но така и не видях покрай нея диагностична букса за да я закача за един тест. Гледах и зад жабката и там не видях...Моля помогнете.
Lancia начин на мислене...
Коментар
-
Колега, ако колата е след 2000 година, може би е с по-новите стандарти, с т. нар. "евробукса" - всички системи излизат през нея. Т.е. където ти е диагностичната букса на ЕКУ, там е на възглавниците, на АБС, на всичко. То е една голяма широка, подобна на скарт-буксата при телевизорите. Иначе ако е преди 2000, сигурно е от тоя тип - K + L линия, и в диагностичен софтуер като ВИЗА например има картинка в самия офтуер , която показва къде е буксата.
Коментар
-
Това беше добра идея да погледна във Виза-та... Маркирани са 2 точки ... едната до централата и една на таблото с предпазаителите... Сега се гъзих пак... нито на едното нито на другото го намирам. Колата е ’99г. и не е с ОБД2 букса... За инжекциона си е отпред при мотора...Виждам в средата централата с жълта букса и от нея тръгва жълт кабел и това е!Lancia начин на мислене...
Коментар
-
Колега да ти кажа при мен каква беше ситуацията - дано помогне.На слизане от Витоша една вечер по паветата както си карах и ми светна лапната на еър-бег-а на таблото.Ако беше светнала при някое палене по-щях да се зачудя, но по време на движение и то по павета (да не говорим че тогава бях с гуми 205 широки и колата возеше като багер) и помислих че може да е от хлабава клема някъде ...Четох из форума и от мненията тук разбрах че имало букса под Шофьорската седалка за еър-бег-а. Проверих я и си беше наред. Карах така 1 месец, обаче ми омръзна да я гледам и отидох на диагностика в Ауто Италия.Там момчетата остановиха че наистина е от букса на еър-бег-а , но се оказа че тази букса която била се откачила не била под седалката а под волана някъде... така и не разбрах коя е... След което изчистили някаква грешка свързана пак с еър-бег-а и сега не светиFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
brava.pk написа:здравейте от скоро имам брава свети лампата за аербега щото то го няма........имали начин да се спре да свети?Благодаря предварително.Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар