Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатора за airbag

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Индикатора за airbag

    Като встъпление- изчетох доста теми по въпроса, но подобен ефект не срещнах.От няколко дни, условно около 10 минути след потегляне- светва и остава да свети (пусковия тест при запалване се държи нормално). След спиране и гасене на двигателя, пробвах включване на ключа отново- първоначалния тест минава в норми и лампата угасва.Тази вечер, ми направи впечатление, че намалявайки по- рязко пред легнал полицай- светна. Хрумна ми и при първото удобно място спрях, угасих- запалих и пак всичко беше ок, до следващото по- рязко спиране. Докато се прибера, повторих операцията още веднъж, като следващите около 5 км, карах нарочно по- бавно и с плавно намаляване по- отдалеч на кръстовища и до в къщи повече не светна. Преди да паркирам, нарочно спрях по- рязко и светна. Чешейки се умно, очаквам идеи
    Bravo 2.0/20V 1996 г.

    #2
    кабели

    провери си кабелите по инсталацията свръзки -клейми /не давай контакт ако нещо си разкачил / за аербега става въпрос
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кабели

      kluchar написа:
      провери си кабелите по инсталацията свръзки -клейми /не давай контакт ако нещо си разкачил / за аербега става въпрос
      това + първо си разкачи акумулатора.чакаш 15 минути и после проверяваш клеми и свръзки.след като закачиш както си е било - чак тогава вързваш аку-то

      Коментар


        #4
        кола

        мисля че няма да стане с откачане на клеймите можи с Визата да стане ако и и диагностиката е 2 кабела може и с лаптоп а новите не става трябва по специялни уреди те са на CANама по ме съмнява някъде по жиците да прави мизерия като при централата или под седалката
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          при Airbag-a номера с акумулатора не играе
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            е него очаквах от вас в сървиз мануала изрично пише -15 минути преди да се работи по аирбага се откача аку-то - ЗА ДА НЯМА БУМ и на откачено аку си ревизира връзките а иначе трябва да си има и букса на аирбага за връзка с ВИЗА-та. обикновено е зад жабката.така че вариан е и : закачаш аирбага на ВИЗА , четеш къв е проблема и го оправяш

            Коментар


              #7
              u_bo написа:
              така че вариан е и : закачаш аирбага на ВИЗА , четеш къв е проблема и го оправяш
              Това май е най- удачното решение. Тия дни ще "докладвам".
              Bravo 2.0/20V 1996 г.

              Коментар


                #8
                На няколко дни съм от адаптера за визата, та нямам още инфо от "сърцето".Но ще почна да вярвам в черен петър, вещици, дракони и добрия дух- събота вечерта светна още почти с тръгването към дома и айдее си мислех- каквото се колебаваше приключи с майтапите...Съботната вечер, се сещате какъв дъжд се изля, а неделята се скъса да духа. Та, о чудо от понеденик насам не се е обадила изобщо за проблемче тая лампа- баси и магията. Дано поне се помни нейде грешката, та докато е все още топло, да се поровя по тоците :P
                Bravo 2.0/20V 1996 г.

                Коментар


                  #9
                  D-rA написа:
                  На няколко дни съм от адаптера за визата, та нямам още инфо от "сърцето".Но ще почна да вярвам в черен петър, вещици, дракони и добрия дух- събота вечерта светна още почти с тръгването към дома и айдее си мислех- каквото се колебаваше приключи с майтапите...Съботната вечер, се сещате какъв дъжд се изля, а неделята се скъса да духа. Та, о чудо от понеденик насам не се е обадила изобщо за проблемче тая лампа- баси и магията. Дано поне се помни нейде грешката, та докато е все още топло, да се поровя по тоците :P
                  не разбрах само: ти погледна ли , дали не ти е наводнена (наантифризена ) централата на еърбег-а?

                  Коментар


                    #10
                    А някой знае ли какво е съпротивлението на възглавницата?В смисъл, ако я откача и искам да сложа някакво съпротивление, за да лъже, че има нещо закачено и да минава теста.Може би не го обясних много ясно, но съм специалист в друга сфера
                    http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                    Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                    FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                    FIAT Punto 99' 1.7 TD

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте,аз имам същия проблем (e не баш същия).Понеже имам проблем с автоматика на Пунтото,вчера при запалена кола реших да проверя дали имам изгорял бушон,но вместо този на автоматика извадих този на airbag-a и от тогава лампата не спира да свети.Заедно с нея мига и една оранжева с човече на седалка.Пробвах да махам клемите на акумулатора,но но нищо не се оправя.Сега прочетох,че трябвало за 15 мин да се откачат,а аз ги махах за около 2 мин и пак ги слагах.Дали може в домашни условия да го оправя поне това?За пръв път имам Фиат и нямам идея къде да закарам колата за диагностика и сервиз.Нямам идея на кой майстор може да се има доверие.Ще съм благодарен ако ми дадете съвет.

                      Коментар


                        #12
                        shotgun600 написа:
                        Здравейте,аз имам същия проблем (e не баш същия).Понеже имам проблем с автоматика на Пунтото,вчера при запалена кола реших да проверя дали имам изгорял бушон,но вместо този на автоматика извадих този на airbag-a и от тогава лампата не спира да свети.Заедно с нея мига и една оранжева с човече на седалка.Пробвах да махам клемите на акумулатора,но но нищо не се оправя.Сега прочетох,че трябвало за 15 мин да се откачат,а аз ги махах за около 2 мин и пак ги слагах.Дали може в домашни условия да го оправя поне това?За пръв път имам Фиат и нямам идея къде да закарам колата за диагностика и сервиз.Нямам идея на кой майстор може да се има доверие.Ще съм благодарен ако ми дадете съвет.
                        Отиди да ти изтрият грешката.Аз имах същия проблем на Пунто-то
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          А къде да ида? Гледам из форума хвалят някой си Бобо от Орландовци,но не се отваря картата на която пише къде се намира сервиза му.И колко струва една диагностика на Пунто при този понеже пишеше че взимал скъпо.

                          Коментар


                            #14
                            shotgun600 написа:
                            А къде да ида? Гледам из форума хвалят някой си Бобо от Орландовци,но не се отваря картата на която пише къде се намира сервиза му.И колко струва една диагностика на Пунто при този понеже пишеше че взимал скъпо.
                            за комп. диагностика хвалят и Вантотрейд , май май....

                            Коментар


                              #15
                              Dodo 155 написа:
                              А някой знае ли какво е съпротивлението на възглавницата?В смисъл, ако я откача и искам да сложа някакво съпротивление, за да лъже, че има нещо закачено и да минава теста.Може би не го обясних много ясно, но съм специалист в друга сфера
                              ако разбереш да пишеш , доста я търсих и аз тази информация.това за което се сещам е:в колите с един аирбаг , инсталацията е за два, НО е сложена ’джаджа’ съпротивление или кондензатор, които лъжат комп-а че има аирбаг.може да видиш от некоя морга, НО има две (със сигурност) или три (може би) модела аирбаг компютри (централи, ЕКУ-та) и съответно заглушките може да са различни

                              Коментар

                              Working...
                              X