Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проекти, проекти... ха сега да ви видя, колко сте дейни!? ;)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проекти, проекти... ха сега да ви видя, колко сте дейни!? ;)

    Идеи най-различни тук подмятате за подобрения, но на мен ни се въртят доста по-сериозни проекти в главата... така ми се въртят, че понякога направо ме тормозят! Ето ви няколко идеи над, които да поразмишлявате!1. Разходомер! На първо място за моментен разход на гориво, че е по-лесно за изпълнение.2. Сигнализация за линейки с включени сирени! Малко безумно звучи, но според мен е много полезно имайки предвид, някой колеги, а и аз самият, как понякога си усилваме музиката. Катастрофите с линейки зачестиха, мисля, че не е трудно да се направи устройство рагиращо на звука от сирените. Как ще се калибрира и ще работи към всички сирени... това вече е загадка! :D 3. Това е малко гадничко... бутон с, който за момент фаровете ще се вдигат във висока, фиксирана позиция и ще се свалят в нормална. Това е за всички, които карат на дълги, или ксенона им свети в небесата.И някакви други идеи имах, но ми изфиряха от главата. Като си дойдат на мястото ще споделя!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    #2
    Айде и една от мен. Вграден лаптоп, и няколко лесни за превключване програми. 1. Едната да показва, обороти, налягане на масло, моментен разход, както и няколко комбинирани разхода за определени дистанции, всичко това съчетано с 2. ГПС приемник и емулатор на лаптопа все едно е ГСМ с операционна система за да се подкарат всички актуални и нови карти за ГПС-и.....ииииии понеже говорим за цял компютър, 3. може да се сложат 2 камери, една обикновенна за отзад и една инфрачервена за поглед напред(вечер или при мъгла), 4. Освен всичко това могат да си се слушат всички музики като дискове вече не са нужни.5. За капак на всичкото, лаптопа да се разглоби и монитора му да се подава с бутон, на удобно за шофера място(нещо като монитора на Слави(от шоуто на Слави)), а клавиатирата и тъчпада на мишката да са на някакво барче над ръчната, където няма дати се налага да си отклоняваш погледа когато шофираш.Какво ще кажете за идеята ми. От доста време ми се върти в главата.
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #3
      а аз отдавна се каня да сложа зумер на температурата, който да се включва с 2 степен на вентилатора- тя при мен за 1 год се е пуснала 1-2 пъти.също мисля д асложа волтметър, но не съм измислил естетиката как да стане, не искам да е допълнителен уреда, а по някаква хава да е в таблото ама как точно не знам.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        phoenix написа:
        Айде и една от мен. Вграден лаптоп, и няколко лесни за превключване програми. 1. Едната да показва, обороти, налягане на масло, моментен разход, както и няколко комбинирани разхода за определени дистанции, всичко това съчетано с 2. ГПС приемник и емулатор на лаптопа все едно е ГСМ с операционна система за да се подкарат всички актуални и нови карти за ГПС-и.....ииииии понеже говорим за цял компютър, 3. може да се сложат 2 камери, една обикновенна за отзад и една инфрачервена за поглед напред(вечер или при мъгла), 4. Освен всичко това могат да си се слушат всички музики като дискове вече не са нужни.5. За капак на всичкото, лаптопа да се разглоби и монитора му да се подава с бутон, на удобно за шофера място(нещо като монитора на Слави(от шоуто на Слави)), а клавиатирата и тъчпада на мишката да са на някакво барче над ръчната, където няма дати се налага да си отклоняваш погледа когато шофираш.Какво ще кажете за идеята ми. От доста време ми се върти в главата.
        Еми няма лошо... лично за мен обаче единственият кяр от това устройсто би бил GPS-a, все пак на голям монтитор ще е чудесно, другото нещо е инфоро за колата, но моят компютър е доста глупавичък и малко полезни неща би могъл да покаже, или поне не, кой знае, колко по-ценни от стандарните уреди. Напоследък станах крайно претенциозен към картинка и едва ли ще го използвам за гледане на филми, а и не ходя по къмпинги Освен това, плеърът в колата ми има USB вход и така лесно тругвайки на по-дълъг път се сдобивам с много музика на флашката, а за старите неразбравими парчета имам колекция дискове в жабката. Да не забравяме, че все нещо ще привлече погледа на айдуците и ще ти разкостят колата за едното нищо!Това с показването на монитора някъде от таблото означава голямо, да не кажа огромно преустройство на оригиналното табло. Самият механизъм за изкарване и застопоряване според мен е невъзмножно да се изработи в домашни условия. Все пак говорим за нещо, което ще работи повече от два пъти! Мониторът на Слави има механизъм, но все пак бюрото е стационарно, а не се клатушка и вибрира, като купето на колата :D Сигурен съм, че има готови такива механизми, но може би струват, колкото половината Фиат, или повечко...
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Искам да ви ВИДЯ как си слагате голям компютър/GPS И го гледате в някое задръстване
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            хубави идеики колеги и аз имам 1 идея която вече е реалносто в колата си имам 2 филтара не ги знам точно за какво са мисля че за алармата.Та под седалките и над педалите и в краката на пасажера имам светлини които са вързани към тези филтри и като бутна колата и те светват много е готино и като си вътре като плеснеш във въздуха пак светкат голяма работа е има и 1 копче което го спира това и го прави на цветомузика Поздрави .
            Целта е една,скороста е различна - HGT !

            Коментар


              #7
              Re: Проекти, проекти... ха сега да ви видя, колко сте дейни!

              Vladim написа:
              1. Разходомер! На първо място за моментен разход на гориво, че е по-лесно за изпълнение.3. Това е малко гадничко... бутон с, който за момент фаровете ще се вдигат във висока, фиксирана позиция и ще се свалят в нормална. Това е за всички, които карат на дълги, или ксенона им свети в небесата.!
              По точка 1 - http://www.tls.bg/bg/sensors.html мислил съм да използвам датчик от този тип.По точка 3 - според мен решението е 50W ксенон на дългите светлини.

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                а аз отдавна се каня да сложа зумер на температурата, който да се включва с 2 степен на вентилатора- тя при мен за 1 год се е пуснала 1-2 пъти.също мисля д асложа волтметър, но не съм измислил естетиката как да стане, не искам да е допълнителен уреда, а по някаква хава да е в таблото ама как точно не знам.
                Само да бракувам жигулката и да я нарежа и ще ти подаря готова такава шашма произведена от руснаците но е вътре под арматурното табло и не ми се завира сега да ти я скубя.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #9
                  Ето това http://www.infoboardbg.com/изпълнява първа точка в темата на колегата и още много допълнителни гъделчета :D но всичко става бавно , човека обеща и за Фиат да направи Специално ще бъде пусната тема когато това се случи.
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #10
                    jenshen73 написа:
                    Искам да ви ВИДЯ как си слагате голям компютър/GPS И го гледате в някое задръстване
                    Дай по-градивно, моля! 1115 а, колко ли струва този датчик? Отностно точка три мисля, че ксенона докато загрее, ще си се разминал с онзи отсреща, освен ако новите баласти не палят по-бързо.Atanas71 това устойство е чудесно, но не е приложимо за моят мотор. Ще му работят много малко от функциите, ако въобще може да се върже.
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #11
                      Този датчик има един недостатък - как ще отчете обратно върнатото гориво в резервоара? На неговия принцип има доста по-достъпни и предполагам по-евтини датчици - от Трабант и Вартбург, но пак остава проблема с обратното гориво.

                      Коментар


                        #12
                        lov написа:
                        pakumba написа:
                        а аз отдавна се каня да сложа зумер на температурата, който да се включва с 2 степен на вентилатора- тя при мен за 1 год се е пуснала 1-2 пъти.също мисля д асложа волтметър, но не съм измислил естетиката как да стане, не искам да е допълнителен уреда, а по някаква хава да е в таблото ама как точно не знам.
                        Само да бракувам жигулката и да я нарежа и ще ти подаря готова такава шашма произведена от руснаците но е вътре под арматурното табло и не ми се завира сега да ти я скубя.
                        То самото устройство мисля няма да е нещо сложно, готови зумери има по разни бриколажи и такива, но въпроса е как да бъде свързано:- или директно за датчика на вентилатора, защото е най-лесно- най-практично е да е на стрелката на температурата на таблото- според супер бедните ми познания по тоците би трябвало съпротивлението да пада и затова стрелката да повишава показанията си, така ако се регулира зумера може да бъде направен да писка където и да е. смятам, че това зумерче заедно с навика да гледам темп. изключва напълно възможността да прегрее колата, но при положение, че стрелката ми е вярна.какво ще кажеш особенно по въпроса със свързването, аз за зумери мога да проверя веднага дали се намира, защото ще има заинтересованищом казваш, че е вързан на жигула, очевидно е свързан за температурата на таблото, щото там перката е с ремък май постоянно зацепена
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          stenli написа:
                          Този датчик има един недостатък - как ще отчете обратно върнатото гориво в резервоара? На неговия принцип има доста по-достъпни и предполагам по-евтини датчици - от Трабант и Вартбург, но пак остава проблема с обратното гориво.
                          Ммдам... за това не се бях замислил... Започва да ми се струва, че трябва да са два и микропроцесор, който да изчислява разликата...
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            phoenix написа:
                            Айде и една от мен. Вграден лаптоп, и няколко лесни за превключване програми. 1. Едната да показва, обороти, налягане на масло, моментен разход, както и няколко комбинирани разхода за определени дистанции, всичко това съчетано с 2. ГПС приемник и емулатор на лаптопа все едно е ГСМ с операционна система за да се подкарат всички актуални и нови карти за ГПС-и.....ииииии понеже говорим за цял компютър, 3. може да се сложат 2 камери, една обикновенна за отзад и една инфрачервена за поглед напред(вечер или при мъгла), 4. Освен всичко това могат да си се слушат всички музики като дискове вече не са нужни.5. За капак на всичкото, лаптопа да се разглоби и монитора му да се подава с бутон, на удобно за шофера място(нещо като монитора на Слави(от шоуто на Слави)), а клавиатирата и тъчпада на мишката да са на някакво барче над ръчната, където няма дати се налага да си отклоняваш погледа когато шофираш.Какво ще кажете за идеята ми. От доста време ми се върти в главата.
                            Еми няма лошо... лично за мен обаче единственият кяр от това устройсто би бил GPS-a, все пак на голям монтитор ще е чудесно, другото нещо е инфоро за колата, но моят компютър е доста глупавичък и малко полезни неща би могъл да покаже, или поне не, кой знае, колко по-ценни от стандарните уреди. Напоследък станах крайно претенциозен към картинка и едва ли ще го използвам за гледане на филми, а и не ходя по къмпинги Освен това, плеърът в колата ми има USB вход и така лесно тругвайки на по-дълъг път се сдобивам с много музика на флашката, а за старите неразбравими парчета имам колекция дискове в жабката. Да не забравяме, че все нещо ще привлече погледа на айдуците и ще ти разкостят колата за едното нищо!Това с показването на монитора някъде от таблото означава голямо, да не кажа огромно преустройство на оригиналното табло. Самият механизъм за изкарване и застопоряване според мен е невъзмножно да се изработи в домашни условия. Все пак говорим за нещо, което ще работи повече от два пъти! Мониторът на Слави има механизъм, но все пак бюрото е стационарно, а не се клатушка и вибрира, като купето на колата :D Сигурен съм, че има готови такива механизми, но може би струват, колкото половината Фиат, или повечко...
                            Продават се DVD плеъри с прибиращи се мониторчета за кола, а също така може да си гледкаш и ТВ, но са скъпички поне за мен отиват 4 цифрени числа преди запетаята, та в тях който му разбира да добави тези играчки.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              Vladim написа:
                              stenli написа:
                              Този датчик има един недостатък - как ще отчете обратно върнатото гориво в резервоара? На неговия принцип има доста по-достъпни и предполагам по-евтини датчици - от Трабант и Вартбург, но пак остава проблема с обратното гориво.
                              Ммдам... за това не се бях замислил... Започва да ми се струва, че трябва да са два и микропроцесор, който да изчислява разликата...
                              Става с два датчика с еднакви характеристики и понеже съм скаран с модерните ПИК процесори мисля си че един обикновен реверсивен брояч ТТЛ или ЦМОС може да свърши работа ако не гониш голяма точност, подаваш на сумиращия вход импулсите от датчика на входящото гориво , на изваждащия вход импулсите от датчика на обратното, изхода на старшия разряд на брояча го подаваш към един интегратор и получаваш аналогов сигнал право пропорционален на разхода от там нататък един светодиоден индикатор тип "стълбица" и си готов.

                              Коментар

                              Working...
                              X