здравейте колеги, понеже не знам, вече какво да мисля с тоя моя километраж който не бачка, почвам да се съмнявам в думите на "специалистите" в аутоиталия, някой може ли да пусне линк или да даде подробни х-ки на датчик за километраж на фиат купе 1.8 16V?! имам в предвид U,f=(n) нещо такова или осцилограма на изходния сигнал?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не работещ километраж на фиат купе 1.8 16V
Collapse
X
-
колеги, проблема решен, купих 2 ръка километраж и тръгна но за съжаление в монтана няма голям избор и имаше едно купе турбо 220кс, таа константата е разли4на но аз ве4е го пробвах с баща ми карахме заедно той с 50 при мен 40 ,той с 80 при мен 70.независимо от скоростта разликата е абсолютна, не процентна. ааа ако конструкцията на датчиците за двете коли са еднакви, може ли да взема датчика от турбинираната кола щото той дава импулсите и така нещата ще заспят.какво мислите?!!!!!coupe 1,8 16V
Коментар
-
Александър1982 написа:колеги, проблема решен, купих 2 ръка километраж и тръгна но за съжаление в монтана няма голям избор и имаше едно купе турбо 220кс, таа константата е разли4на но аз ве4е го пробвах с баща ми карахме заедно той с 50 при мен 40 ,той с 80 при мен 70.независимо от скоростта разликата е абсолютна, не процентна. ааа ако конструкцията на датчиците за двете коли са еднакви, може ли да взема датчика от турбинираната кола щото той дава импулсите и така нещата ще заспят.какво мислите?!!!!!ogi28b написа:Esper май че мери нещо тия дни, ама може и да греша. Предполагам че изглежда така: П_П_П_П_П_П_П_.......I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
ее.. няма друг в Мнт. върши 6то да не върши. сега засекох дали в изминатите километри има разлика до берковица и обратно-няма. показва с 10 км надолу независимо от скоростта. няма от къде да намеря друг!датчика няма константа, нали той праща импулси към километража и в зависимост от електрониката дето е вътре се преобразува в други импулси подавани към стъпковите мотор4ета. а тая електроника знае за 1км колко импулса трябва да полу4и? не е ли така?!!coupe 1,8 16V
Коментар
-
Александър1982 написа:ее.. няма друг в Мнт. върши 6то да не върши. сега засекох дали в изминатите километри има разлика до берковица и обратно-няма. показва с 10 км надолу независимо от скоростта. няма от къде да намеря друг!датчика няма константа, нали той праща импулси към километража и в зависимост от електрониката дето е вътре се преобразува в други импулси подавани към стъпковите мотор4ета. а тая електроника знае за 1км колко импулса трябва да полу4и? не е ли така?!!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
аз съм новичък, не съм свикнал, извини ме!Не мисля ,предполагам. защото оня датчик за е оборот може да подава различен брой импулси от моя сега, и ако предавателното отношение на колелото дето задвижва датчика и самия той е същото би трябвало да заспят нещата. или пък и двата датчика да дават еднакъв брой за един оборот но пък преводното число между задвижващото колело и това на датчика да са различни-тогава няма да може да се зацепи(да се сложи)..... просто питам ако има някой занимавал се да ме упъти. .... ще разнищя аз тая работа, ще видим!благодаря ти.....coupe 1,8 16V
Коментар
-
Александър1982 написа:аз съм новичък, не съм свикнал, извини ме!Не мисля ,предполагам. защото оня датчик за е оборот може да подава различен брой импулси от моя сега, и ако предавателното отношение на колелото дето задвижва датчика и самия той е същото би трябвало да заспят нещата. или пък и двата датчика да дават еднакъв брой за един оборот но пък преводното число между задвижващото колело и това на датчика да са различни-тогава няма да може да се зацепи(да се сложи)..... просто питам ако има някой занимавал се да ме упъти. .... ще разнищя аз тая работа, ще видим!благодаря ти.....I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар