Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не работещ километраж на фиат купе 1.8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не работещ километраж на фиат купе 1.8 16V

    здравейте колеги, понеже не знам, вече какво да мисля с тоя моя километраж който не бачка, почвам да се съмнявам в думите на "специалистите" в аутоиталия, някой може ли да пусне линк или да даде подробни х-ки на датчик за километраж на фиат купе 1.8 16V?! имам в предвид U,f=(n) нещо такова или осцилограма на изходния сигнал?
    coupe 1,8 16V

    #2
    Esper май че мери нещо тия дни, ама може и да греша. Предполагам че изглежда така: П_П_П_П_П_П_П_.......

    Коментар


      #3
      знам ли вече къде да търся, ако са правоъгълни импулси и се мени честотата, то напрежението измерено с мултицет не трябва да се променя. но аз май мернах преди няколко дена графика на синусоида някъде
      coupe 1,8 16V

      Коментар


        #4
        колеги, проблема решен, купих 2 ръка километраж и тръгна но за съжаление в монтана няма голям избор и имаше едно купе турбо 220кс, таа константата е разли4на но аз ве4е го пробвах с баща ми карахме заедно той с 50 при мен 40 ,той с 80 при мен 70.независимо от скоростта разликата е абсолютна, не процентна. ааа ако конструкцията на датчиците за двете коли са еднакви, може ли да взема датчика от турбинираната кола щото той дава импулсите и така нещата ще заспят.какво мислите?!!!!!
        coupe 1,8 16V

        Коментар


          #5
          Александър1982 написа:
          колеги, проблема решен, купих 2 ръка километраж и тръгна но за съжаление в монтана няма голям избор и имаше едно купе турбо 220кс, таа константата е разли4на но аз ве4е го пробвах с баща ми карахме заедно той с 50 при мен 40 ,той с 80 при мен 70.независимо от скоростта разликата е абсолютна, не процентна. ааа ако конструкцията на датчиците за двете коли са еднакви, може ли да взема датчика от турбинираната кола щото той дава импулсите и така нещата ще заспят.какво мислите?!!!!!
          Мислим, че няма да заспят, щото датчика не дава на своя глава никакви импулси няма константа.Той "прихваща" каквото ми се подава за измерване, формира го и изпраща към таблото.Май няма да свършиш работа с сподиметъра, който си взел...
          ogi28b написа:
          Esper май че мери нещо тия дни, ама може и да греша. Предполагам че изглежда така: П_П_П_П_П_П_П_.......
          Лесно ти е на теб...Дай боже всекиму да види това или дори __/__/__/__/__/__/__/__/__ - пак върши работа.Не съм мерил нищо, щото аз няма какво да меря - на жило съм.С мерцесеса ударих на камък - там се вижда нещо такова: ~!@#%^&*()_+А е такова, щото според новите технологии вече дори и километража го клатят по CAN bus
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            ее.. няма друг в Мнт. върши 6то да не върши. сега засекох дали в изминатите километри има разлика до берковица и обратно-няма. показва с 10 км надолу независимо от скоростта. няма от къде да намеря друг!датчика няма константа, нали той праща импулси към километража и в зависимост от електрониката дето е вътре се преобразува в други импулси подавани към стъпковите мотор4ета. а тая електроника знае за 1км колко импулса трябва да полу4и? не е ли така?!!
            coupe 1,8 16V

            Коментар


              #7
              Александър1982 написа:
              ее.. няма друг в Мнт. върши 6то да не върши. сега засекох дали в изминатите километри има разлика до берковица и обратно-няма. показва с 10 км надолу независимо от скоростта. няма от къде да намеря друг!датчика няма константа, нали той праща импулси към километража и в зависимост от електрониката дето е вътре се преобразува в други импулси подавани към стъпковите мотор4ета. а тая електроника знае за 1км колко импулса трябва да полу4и? не е ли така?!!
              Ако ти върши работа показание с 10км по-малко - значи върши Нещо подобно е.Електрониката, която знае за 1км колко импулса идват се намира в таблото, не в датчика.В такъв случай защо мислиш, че ако вземеш датчика от турбинираната кола ще си решиш проблема?И един съвет - обърни внимание на правописа.Да не говорим, че забраната да се заменят букви с цифри при писане дори е регламентирана в правилата на форума.
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                аз съм новичък, не съм свикнал, извини ме!Не мисля ,предполагам. защото оня датчик за е оборот може да подава различен брой импулси от моя сега, и ако предавателното отношение на колелото дето задвижва датчика и самия той е същото би трябвало да заспят нещата. или пък и двата датчика да дават еднакъв брой за един оборот но пък преводното число между задвижващото колело и това на датчика да са различни-тогава няма да може да се зацепи(да се сложи)..... просто питам ако има някой занимавал се да ме упъти. .... ще разнищя аз тая работа, ще видим!благодаря ти.....
                coupe 1,8 16V

                Коментар


                  #9
                  Александър1982 написа:
                  аз съм новичък, не съм свикнал, извини ме!Не мисля ,предполагам. защото оня датчик за е оборот може да подава различен брой импулси от моя сега, и ако предавателното отношение на колелото дето задвижва датчика и самия той е същото би трябвало да заспят нещата. или пък и двата датчика да дават еднакъв брой за един оборот но пък преводното число между задвижващото колело и това на датчика да са различни-тогава няма да може да се зацепи(да се сложи)..... просто питам ако има някой занимавал се да ме упъти. .... ще разнищя аз тая работа, ще видим!благодаря ти.....
                  Ами аз се базирам на теорията.Принципно е абсурд концепцията константа да се определя от датчик.Точно от този тип датчик.Затова съм убеден, че смяната му няма да реши проблема.А за извинението е ясно, че си извинен. Точно по тази причина.Иначе просто нямаше да си намериш темата И накрая няма да ти се разсърдим ако споделиш до какво си стигнал след разнищването.Явно никой няма готов отговор а и аз съм се задълбал в подобна насока...
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #10
                    аз първо видях твоята тема преди няколко дена. ма знам ли кво да ти кажа нямам си на идея.ако знаеш оборотите на някво постояннотоково моторче и имаш такова ,закачи го, пробвай...а константата не се определя от датчика де, извинявай ако така съм се изразил.
                    coupe 1,8 16V

                    Коментар


                      #11
                      на теб за кво ти трябва, кво прайш
                      coupe 1,8 16V

                      Коментар

                      Working...
                      X