Какви лампи е хай-добре да сложа на халогените при каране в мъгла?Мисля за ксенон 4300К, но не съм сигурен дали лампите не трябва да са с още по-ниска цв.температура (3000К) ???Въобще ксенона подходящ ли е или има други лампи, които добре да "пробиват" в мъгла?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
При Мъгла - какви лампи е най-добре да сложа на халогените?
Collapse
X
-
При Мъгла - какви лампи е най-добре да сложа на халогените?
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195Етикети: –
-
bravosx написа:Със сигурност е добре, по силна светлина,всичко е по яко при ксенона.И аз мисля да си купя .Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колеги мисля че светлината от ксенон крушката макар и с друга темература и цвят ще е по добрия вариянт за мъгла ... тъй като самия сноп светлина е 3 пъти по ярък и смятам че доста добре ще пробива и много гъста мъгла. Но за 5 часа в годината ... всеки си преценява сам дали иска да инвестира ... и дурго ... ако фаровете на късите и на халогените са ксенон .. тогава картинката пред колата ще е друга....макар че го има и момента със заслепяването от капчиците на мъглата .. но мисля че при добре регулирани фарове този ефект ще е сведен до минимум
Коментар
-
kazan: В грешка си за цветните температури, а също и за това, че ксенона ще е супер ефикасен/ефективен в мъгла - просто мъглата като структура от водни капки има гадното свойство да отразява светлината. И нали се сещаш, колко добре ще ти "блестят" супер-пробивните ксенони? За мъглата трябват или специални ниско насочени светлини или специални UV очила, които да елиминират колкото може повече пречупването на светлината от мъглата. Повярвай ми - застигал съм супер скъпи лимузини каращи едва-едва зад едно ярко бяло хало...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Светлината е моят най-добър приятел от 13 години. Тогава учих, но от 8 години работя с нея. Не искам да се повтарям, само ще спомена, че по-силната светлина не е предимство, а напротив, както отбеляза jenshen73. Съгласен съм с него, че и, колкото по-ниско разположени са светлините, толкова по-добре. За очилата също, съм съгласен, но не знам, къде ги продават честно казано, защото стъклата им трябва да имат точно опредено пропускане на спектър лъчи, т.е. те са един добре изчислен филтър. Колкото по-жълто, толкова по-жълто! Това е спасението в мъгла.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
аз съм сложил халогенни кружки на осрам all season super струват 12 лв. броиката светят жълто с лилав отенък и въпреки това в мъгла се представят доста добре. Те са конструирани за работа в мъгла. Мисля че е компромисен вариант при положение че един ксенон е 100-120 лв.P.S. Попаднеш ли в мъгла винаги недовиждаш каквото и да правиш. А лошо настроен ксенон може да ти изиграе лоша шега в мъглата(все едно си пуснал дългите)направо стена.
Коментар
-
В крайна сметка няма да караме с 200км/ч в мъглата ... идеята е нас да ни виждат добре като едно приближаващо кълбо светлина и да се пазят ... щото господата с големите камиони не знаят какво правят .... така че всичко на макс отпред и отзад пък аз ще отворя прозореца да гледам пътя и маркировката ....
Коментар
-
Колега Skip_01, мисля че знаеш английски, затова ако искаш прочети това:За какво в действителност служат фаровете за мъгла? , както иКакво точно е специално-подбраният жълт цвят?От вторият линк се надявам да стане ясно че жълтите светлини не пробиват мъглата повече от белите или синеещите, а просто човешкото око ги възприема по-добре от онези цветове, откъдето идва и заблудата за "пробиването".
Коментар
-
Vladim написа:Светлината е моят най-добър приятел от 13 години. Тогава учих, но от 8 години работя с нея. Не искам да се повтарям, само ще спомена, че по-силната светлина не е предимство, а напротив, както отбеляза jenshen73. Съгласен съм с него, че и, колкото по-ниско разположени са светлините, толкова по-добре. За очилата също, съм съгласен, но не знам, къде ги продават честно казано, защото стъклата им трябва да имат точно опредено пропускане на спектър лъчи, т.е. те са един добре изчислен филтър. Колкото по-жълто, толкова по-жълто! Това е спасението в мъгла.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар