До преди няколк одена всичко си беше ок!Купих си ново цд , монтирах го.Всичко ОК!И след 2 дена , без да карам колата, стоеше си пред блока, качвам се , и запали много трудно.(това се случва с четвъртък вечерта, когато беше доста суден деня).И връткан 3,4 километра и се прибрах.В събота решавам до отида на разходка по центара и се качвам врътвам , и никои!Направо откачих.Прибрах се , намерих си зарядно , заредих акомулатора и всичко ОК.Карах я пак само в Неделя , и в вчера се качвам пак в колата и пак греда.Бутаха ме , запалих.Прибрах се от студенстки и махнах цд-то , и днем вечерта се качих и запалих от първия път.Направих замервания на тока на акомулатора , в запалено положение 13.80 / 14.02 и така си варира( при вкючени фарове и изгасени, показанията бяха едни и същи.)изгасих колата и пак направих замервания с пуснато цд, и бяха от порядака на 13.40 . 13.80в. Какво да правя, каква е вероятноста да е от ЦД, колко голям консуматор може да е той?Какво да правя.Помогнете ми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето
Collapse
X
-
ЦД- то не влияе на паленето- даже и с включени фарове да палиш- пак не трябва да има разлика, може би откачването на акомулатора е изчистило някоя вредна натрупана грешка в компютъра, такива грешки трупат и аванс процесорите на газовата, както и промените в налягането преди дроселовата клапа- например при спукан маркуч на въздуховода или задръстен въздушен филтър, за съжаление има и необяснимо трудно палене от некачествен бензин, в който бензина е малцинство, но и това се случва...Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
-
Значи изключи всички консуматори- все едно оставяш колата за нощуване и откачи клемата на акомулатора и я допри 3-4 пъти и ако има малка искричка- значи има утечка, следващото е да изкараш музиката и да я откачиш от токовете и пак да пробваш- ако изчезнат искричките- значикасетофончето е токов вампир.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
КИМИ написа:Значи изключи всички консуматори- все едно оставяш колата за нощуване и откачи клемата на акомулатора и я допри 3-4 пъти и ако има малка искричка- значи има утечка, следващото е да изкараш музиката и да я откачиш от токовете и пак да пробваш- ако изчезнат искричките- значикасетофончето е токов вампир.
Коментар
-
u_bo
bravosx написа:КИМИ написа:Значи изключи всички консуматори- все едно оставяш колата за нощуване и откачи клемата на акомулатора и я допри 3-4 пъти и ако има малка искричка- значи има утечка, следващото е да изкараш музиката и да я откачиш от токовете и пак да пробваш- ако изчезнат искричките- значикасетофончето е токов вампир.
Коментар
-
u_bo
Re: Проблем с паленето
bravosx написа:......Прибрах се от студенстки и махнах цд-то , и днем вечерта се качих и запалих от първия път....
Коментар
-
Абе проблема според мен се отбелязва още във водещото изречение - вероятен неправилен монтаж на ЦД. +12 при контакт са вързани на постоянния +12, и ето ти 1/2 ампер консумация. Не е първия случай, нито ще е последния, за съжаление. Нито акумулатора е сдал багажа,нито клемите са лоши, сигурен съм без да съм видял
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар