Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето

    До преди няколк одена всичко си беше ок!Купих си ново цд , монтирах го.Всичко ОК!И след 2 дена , без да карам колата, стоеше си пред блока, качвам се , и запали много трудно.(това се случва с четвъртък вечерта, когато беше доста суден деня).И връткан 3,4 километра и се прибрах.В събота решавам до отида на разходка по центара и се качвам врътвам , и никои!Направо откачих.Прибрах се , намерих си зарядно , заредих акомулатора и всичко ОК.Карах я пак само в Неделя , и в вчера се качвам пак в колата и пак греда.Бутаха ме , запалих.Прибрах се от студенстки и махнах цд-то , и днем вечерта се качих и запалих от първия път.Направих замервания на тока на акомулатора , в запалено положение 13.80 / 14.02 и така си варира( при вкючени фарове и изгасени, показанията бяха едни и същи.)изгасих колата и пак направих замервания с пуснато цд, и бяха от порядака на 13.40 . 13.80в. Какво да правя, каква е вероятноста да е от ЦД, колко голям консуматор може да е той?Какво да правя.Помогнете ми.

    #2
    ЦД- то не влияе на паленето- даже и с включени фарове да палиш- пак не трябва да има разлика, може би откачването на акомулатора е изчистило някоя вредна натрупана грешка в компютъра, такива грешки трупат и аванс процесорите на газовата, както и промените в налягането преди дроселовата клапа- например при спукан маркуч на въздуховода или задръстен въздушен филтър, за съжаление има и необяснимо трудно палене от некачествен бензин, в който бензина е малцинство, но и това се случва...
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      А може ли да ми събаря акомулатора?И от кое да започна да се помъча да отстраня проблема?Защото го заредих преди 3 дена и след това като не карах колата 2 дена и сгана пак?Не можах да запаля!

      Коментар


        #4
        Значи изключи всички консуматори- все едно оставяш колата за нощуване и откачи клемата на акомулатора и я допри 3-4 пъти и ако има малка искричка- значи има утечка, следващото е да изкараш музиката и да я откачиш от токовете и пак да пробваш- ако изчезнат искричките- значикасетофончето е токов вампир.
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          кола

          освен да провериш консумацията когато е с СД и без него или до го гасиш напълно докато запалиш и тръгнеш и тогава да го пускаш
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            КИМИ написа:
            Значи изключи всички консуматори- все едно оставяш колата за нощуване и откачи клемата на акомулатора и я допри 3-4 пъти и ако има малка искричка- значи има утечка, следващото е да изкараш музиката и да я откачиш от токовете и пак да пробваш- ако изчезнат искричките- значикасетофончето е токов вампир.
            Изкочи лека изкричка, но не мога да си спомня кога , с ЦД или без.А ако изкочи без цд, да ходя при електричар, така ли ?

            Коментар


              #7
              bravosx написа:
              КИМИ написа:
              Значи изключи всички консуматори- все едно оставяш колата за нощуване и откачи клемата на акомулатора и я допри 3-4 пъти и ако има малка искричка- значи има утечка, следващото е да изкараш музиката и да я откачиш от токовете и пак да пробваш- ако изчезнат искричките- значикасетофончето е токов вампир.
              Изкочи лека изкричка, но не мога да си спомня кога , с ЦД или без.А ако изкочи без цд, да ходя при електричар, така ли ?
              намери приятел дето има мултицет и знае как се работи с негонакарай го да измери 2 неща1. консумиран ток при загасена кола, затворени врати и всичко изгасено И ЗАКАЧЕНО СД2. същото но С РАЗКАЧЕНО СДако човека знае как да го замери , ще ти каже и дали има проблем

              Коментар


                #8
                Според мен или акумулатора е сдал багажа или клемите му са за смяна.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  stanleyhacker написа:
                  Според мен или акумулатора е сдал багажа или клемите му са за смяна.
                  Предприемам смяна на клемите?От къде да си купя?

                  Коментар


                    #10
                    Re: Проблем с паленето

                    bravosx написа:
                    ......Прибрах се от студенстки и махнах цд-то , и днем вечерта се качих и запалих от първия път....
                    за мен СД е виновно, но ако искаш да сменяш клемите гледай да не са некви боклуци за 2 лв. че след 20 дни ще пищиш пак

                    Коментар


                      #11
                      Абе проблема според мен се отбелязва още във водещото изречение - вероятен неправилен монтаж на ЦД. +12 при контакт са вързани на постоянния +12, и ето ти 1/2 ампер консумация. Не е първия случай, нито ще е последния, за съжаление. Нито акумулатора е сдал багажа,нито клемите са лоши, сигурен съм без да съм видял

                      Коментар

                      Working...
                      X