Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отопляеми пръскачки на чистачки - ПРОЕКТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Понеже и на мен ми идваше нещо подобно като идея но се отказах от подобен вариант защото самите пръскалки са плстмасови и няма как да се подгреят ако има метални проблема е решим по твоя начин. В сегашния вариант пластмасата си е добър изолатор и колкото и да подгряваме около нея ефекта ще е почти нулев според мен. А като за информация има и 12V поялничета които са за SMD монтаж и предполага че са оше по миниатюрни от тези за които говориш а и аз преполагам. Тези са с дебелина около 2мм и са в метален корпус и най важното не са скъпи. Tака че ако се вържат 2 последователно предполагам че ще стане подходяща мощноста да не прегряват.
    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


    http://vbox7.com/play:124bedab

    Коментар


      #32
      аз пак да кажа- при браво 1,6 няма никакъв смисъл да се топлят маркучите по пътя. само пръскалките- намерил съм едни ц класи на части в мецедес форума, ще се регна и ще пиша да кажат цени.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #33
        от прочетеното по форумите видях, че се намират подгряващи пръскалки в аутоманиите по около 28-30 лв броя. нови при официален представител са над 50 бройката
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #34
          pakumba написа:
          от прочетеното по форумите видях, че се намират подгряващи пръскалки в аутоманиите по около 28-30 лв броя. нови при официален представител са над 50 бройката
          Е на тая цена да си ги държат. Пак ще исмислим как да пре..м дявола. Аз днеска си поиграх да монтитам едно нагревателче върху медна тръбичка която смятам да сложа колкото успея по близо го пръскалката. Всъщност споих две успоредни медни тръбички една към друга и в едната напъхах това поялниче за което говоря а през другата да минава течноста. И понеже това поялниче си има отделен трансформатор с регулатор на напрежението мога да регулирам тепературата до която да се нагрява. Да ама се оказа че нямам под ръка каквато е да е дюза че да го метна във фризера и да проверя дали като е толкова близо до дюзата ще успява да я размразява. Водата все пак е добър проводник на топлина а и въпреки че сечението е толкова малко термосифонния ефект би свършил работа според мен . Но докато не се тества само надежди..
          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


          http://vbox7.com/play:124bedab

          Коментар


            #35
            някакво развитие? аз не мога да намеря фабрични пръскалки
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #36
              pakumba написа:
              някакво развитие? аз не мога да намеря фабрични пръскалки
              Пробвах ама с една метална от жигула става ама си е метална и има добро топлопредаване от нея Та все едно не съм пробвал. Дойде ми на идея да пробвам с някоя дюзичка от някой дезодорант на жената хем е още по финна. Ама няма да мога да се занимавам по въпроса поне десеттина дена че ме налегнаха други проблеми.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #37
                може би си намерих пръскалки, но докато не ги взема няма сигурно. цените: нови за ауди, хубавото е, че са с метални дюзички, иначе целите са си черни пласмасови- 40 лв за двете/уж оригинални били....не съм ги виждал/ втора употреба от фв голф 3 НЕСВЕТЕЩИ -20 кинта дветеп.с. трудно се намират между другото.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #38
                  взех си пръскалки от голф. малко са по-различни по форма, но пък за сметка на това са с метални дюзи, всяка регулираща и няма да се запушват и естетвено подгряващи. какво ще ми препоръчате да ги вържа за задния джам отоплението, но така е възможно да работят без нужда, а не знам дали са особенно издръжливи. също как да ги вържа-направо на крачето на релето, което между другото не знам къде е и да слогам ли по пътя им бушони?
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #39
                    pakumba написа:
                    взех си пръскалки от голф. малко са по-различни по форма, но пък за сметка на това са с метални дюзи, всяка регулираща и няма да се запушват и естетвено подгряващи. какво ще ми препоръчате да ги вържа за задния джам отоплението, но така е възможно да работят без нужда, а не знам дали са особенно издръжливи. също как да ги вържа-направо на крачето на релето, което между другото не знам къде е и да слогам ли по пътя им бушони?
                    Това на някой от новите модели Голф ли се слага? И колко даде за двете пръскалки?
                    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                    Коментар


                      #40
                      IvoMarea написа:
                      pakumba написа:
                      взех си пръскалки от голф. малко са по-различни по форма, но пък за сметка на това са с метални дюзи, всяка регулираща и няма да се запушват и естетвено подгряващи. какво ще ми препоръчате да ги вържа за задния джам отоплението, но така е възможно да работят без нужда, а не знам дали са особенно издръжливи. също как да ги вържа-направо на крачето на релето, което между другото не знам къде е и да слогам ли по пътя им бушони?
                      Това на някой от новите модели Голф ли се слага? И колко даде за двете пръскалки?
                      голф 3 92-3-4 деазнам коя година е баш, но понякога имат. определено не си заслужава да се правят каквито и да е интервенции, по-лесно, по-бързо, по-евтино и по-ефикасно в случая няма. на мен ми струваха 20 кинта. не съм ги монтирал още по ред причини, освен че нямам време, трябва да се преправя по капака. направих малка грешка като се надявах, че все пак ще измисля нещо- те са доста продълговати и тесни, а нашите са почти като квадрат. като ги сложа голфовите ще трябва да издължа дупката, което не е проблем, но ще остане малка дупка отрани около пръскалката. чудя се как да я направя все още. бих ти препоръчал една друга оферта- докато търсих моите един пич ми предложи от магазина си нови за ауди, които на снимка изглеждаха доста по-подходящи за нашите коли. 40 кинта общо бяха. ако се интересуваш ще му изровя писанията и снимките. пък ти ще ми кажеш как да ги вържа
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #41
                        pakumba написа:
                        IvoMarea написа:
                        pakumba написа:
                        взех си пръскалки от голф. малко са по-различни по форма, но пък за сметка на това са с метални дюзи, всяка регулираща и няма да се запушват и естетвено подгряващи. какво ще ми препоръчате да ги вържа за задния джам отоплението, но така е възможно да работят без нужда, а не знам дали са особенно издръжливи. също как да ги вържа-направо на крачето на релето, което между другото не знам къде е и да слогам ли по пътя им бушони?
                        Това на някой от новите модели Голф ли се слага? И колко даде за двете пръскалки?
                        голф 3 92-3-4 деазнам коя година е баш, но понякога имат. определено не си заслужава да се правят каквито и да е интервенции, по-лесно, по-бързо, по-евтино и по-ефикасно в случая няма. на мен ми струваха 20 кинта. не съм ги монтирал още по ред причини, освен че нямам време, трябва да се преправя по капака. направих малка грешка като се надявах, че все пак ще измисля нещо- те са доста продълговати и тесни, а нашите са почти като квадрат. като ги сложа голфовите ще трябва да издължа дупката, което не е проблем, но ще остане малка дупка отрани около пръскалката. чудя се как да я направя все още. бих ти препоръчал една друга оферта- докато търсих моите един пич ми предложи от магазина си нови за ауди, които на снимка изглеждаха доста по-подходящи за нашите коли. 40 кинта общо бяха. ако се интересуваш ще му изровя писанията и снимките. пък ти ще ми кажеш как да ги вържа
                        OK, можеш да ми пратиш тези снимки на ivaylo_dimitrov@hotmail.com . Можеш да ги вържеш към някой от кабелите за отопление на огледалата (на лявото огледало например). Хем над шофьорските крака има малка дупчица (точно под лявата гредичка на предното стъкло), през която ще можеш да прокараш кабелчето до подкапотното пространство (както казват братушките). Ако пък не искаш да ти работят когато пускаш отоплението на задното стъкло, си ги направи отделно, не знам колко им е консумацията, но не вярвам дори през реле да трябва да ги прекарваш. Аз лично ако си намеря пръскалки, ще ги вържа към отоплението на задното стъкло и огледалата.И аз стигам до извода, че колкото и да се правя на майстор, няма да ги докарам като фабричните, затова ще търся да си купя готови такива, че зимата наближава.
                        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                        Коментар


                          #42
                          готов си.и аз не знам какво искам дали да ми се пускат с това на задния джам.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар

                          Working...
                          X